دانستنی ها

تحلیل کاربری از سرفیس لپ تاپ گو 3

سرفیس لپ تاپ گو 3

سرفیس لپ تاپ گو 3، یکی دیگر از محصولات پر طرفدار کمپانی مایکروسافت است مانند سرفیس دئو است که در ارتباط با عملکرد سرفیس دئو صحبت کردیم این نوع از سرفیس را می‌­توان به عنوان یکی از کاربردی­‌ترین و اقتصادی‌­ترین محصولات خانواده سرفیس نامید. این محصول ماحصل آخرین نگرش  Special Event مایکروسافت است. در ادامه معرفی Surface laptop Go 3، مایکروسافت آن را جانشینی قابل برای نسل قبلی یعنی Surface laptop Go 2 معرفی نمود. در این مقاله برای شما کاربران محترم و عزیز وب‌­سایت ناوک سرویس، می­‌خواهیم درباره قابلیت‌­های این نوع از سرفیس‌­های مایکروسافت بگوییم. اگر شما نیز هدف خرید و انتخاب این نوع سرفیس را دارید، حتما مطالعه این مقاله برایتان کاربردی خواهد بود. پس تا انتها همراه ما باشید.

سرفیس لپ تاپ گو 3
سرفیس لپ تاپ گو 3

درباره محصول دیگر کمپانی مایکروسافت به نام سرفیس لپ تاپ گو 3

سرفیس لپ تاپ گو 3 از قابلیت‌­های زیادی نسبت به نسل قبل خود برخوردار است. به همین خاطر می­‌توان آن را به عنوان جانشینی ایده­آل برای سرفیس لپ تاپ گو 2 معرفی کرد. قطعا تغییرات موجود و افزایش امکانات در این محصول مایکروسافت، بر اساس تحلیل و توجه به خواسته کاربران لحاظ می‌شود. کمپانی Microsoft به دلیل اعتبار فوق العاده‌ای که دارد، همواره شرایط کسب رضایت از مشتریان را خط قرمز فعالیت‌های خود می‌داند. به همین منظور این کمپانی از یک کارگروه پیشرفته متشکل از مهندسان و پژوهشگران حرفه‌ای برخوردار است.

این افراد با استفاده از متدهای مدرن و پیشرفته، اطلاعات کاربران مبنی بر نوع سلیقه، نوع رفتار و خواسته‌های آنها را جمع‌آوری می‌کنند. سرفیس‌­های مایکروسافت در کل دنیا و در همه کشورها از کاربران منحصر به فرد برخوردار است. به همین خاطر جامعه آماری در این سرشماری محدود به موقعیت جغرافیای خاصی نیست. این کارگروه نسبت به دریافت اطلاعات کاربران در سرتاسر جهان فعالیت دارد. به همین خاطر شرایط طراحی و ساخت Surface laptop Go 3، حتما بر اساس تحلیل دیتاهای دریافتی از کاربران تعیین می‌شود.

تحلیل کاربری از Surface laptop Go 3

سرفیس لپ تاپ گو 3 می­‌تواند از بهترین نوع سرفیس‌­های اقتصادی کمپانی مایکروسافت معرفی شود. با توجه به تغییراتی که در این مدل سرفیس شاهد هستیم،، قادر است نسبت به جلب رضایت کاربران شرایط بهتری را فراهم آورد. به طور مثال سیستم شارژ در این نوع سرفیس ارتقا پیدا کرده است. به همین خاطر می‌تواند مدت زمان بیشتری نسبت نسل قلب به کاربران خدمات ارائه دهد. در ادامه نسبت به عملکرد پردازنده، کیفیت صفحه نمایش، قابلیت پورت‌ها و دیگر قسمت‌های مهم در این محصول مایکروسافت، اطلاعات و نکات کاربردی را به شما کاربران وب سایت ناوک سرویس ارائه خواهیم داد.

البته شرایط راحت‌تری نیز برای شما کاربران وجود دارد. می‌توانید هر لحظه نسبت به کسب اطلاعات بیشتر درباره تشخیص اصالت سرفیس لپ‌تاپ، سوالات خود را از کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس ناوک سرویس جویا شوید. کارشناسان ناوک سرویس بهترین اطلاعات را به شما ارائه خواهند داد. از طرف دیگر در این مرکز تخصصی، شرایط تعمیرات سرفیس نیز به بهترین حالت قابل اجرا است. کاربران می­توانند نسبت به رفع هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری، شرایط را از طریق این مرکز تخصصی دنبال کنند. تکنسین‌­های ناوک سرویس بهترین و تخصصی‌­ترین خدمات و سرویس­های تعمیراتی را به کاربران ارائه خواهند داد.

سرفیس لپ تاپ گو 3
سرفیس لپ تاپ گو 3

آشنایی با کیفیت پردازنده در Surface laptop Go 3

کیفیت در پردازنده نکته بسیار مهمی است که می‌تواند کاربری از سرفیس را به مراتب ارتقا دهد. این نگرش را مهندسین کمپانی مایکروسافت به خوبی می‌دانند. از طرف دیگر به دلیل احترام به انتخاب کاربران در محصول سرفیس لپ تاپ گو 3، از سه پردازنده مدل Intel Core i5 استفاده می‌­شود. این پردازنده‌ها که از نسل 12 اینتل هستند می‌توانند بهترین شرایط کاربری را برای این مدل سرفیس مایکروسافت فراهم آورند. هرچند که این نوع پردازنده Intel Core i5-1235U در حال حاضر نسبت به پردازنده‌های جدید کمپانی اینتل از سطح پایینی برخوردار است اما، می‌توان آن را از جمله پردازنده‌های قدرتمند محسوب نمود.

با توجه به دریافت اطلاعات کاربران نسبت به رضایت از کاربری با این مدل سرفیس، مشخص است که مدل پردازنده موجود در آن نمره مطلوبی را به خود اختصاص می‌دهد. چرا که کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از این مدل Surface لپ تاپ شرایط شنیدن موسیقی، وب گردی، ارسال ایمیل، تماشای فیلم و کاربری از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ را به بهترین نحو انجام دهند. به طور کلی فعالیت‌های روزانه با استفاده از سرفیس لپ تاپ گو 3 به راحتی انجام پذیر است.

از نظر کاربری با نرم‌ افزارهای گرافیکی نیز، این مدل Surface می‌تواند شرایط مطلوبی را برای کاربران فراهم آورد. به این دلیل که از تراشه گرافیکی Intel Iris Xe برخوردار است. این تراشه گرافیکی به صورت یکپارچه می‌تواند پردازش تصاویر را در شرایط بسیار قابل قبولی فراهم آورد. حتی کاربران و گیمرهای این مدل سرفیس لپ تاپ قادر خواهند بود نسبت به اجرای بازی‌های نیمه سنگین و سبک، بهترین کاربری را از این مدل سرفیس تجربه کنند.

آشنایی با کیفیت صفحه نمایش در Surface laptop Go 3

قسمت دیگری که کیفیت آن در محصولات سرفیس مایکروسافت می‌تواند برای کاربران بسیار با اهمیت باشد صفحه نمایش است. صفحه نمایش در تمام محصولات سرفیس از بهترین نوع و کاربردی‌ترین مدل‌ها انتخاب می‌شود. دلیل این کار آشنایی کامل کمپانی مایکروسافت با کاربران و نحوه کاربری آنها است. مهندسین مایکروسافت می‌دانند از جمله مهم‌ترین اهداف کاربران به هدف انتخاب محصولات سرفیس مایکروسافت، رابطه مستقیم آن هدف با بالا بودن کیفیت صفحه نمایش است. در سرفیس لپ تاپ گو 3 نیز شرایط برخورداری از صفحه نمایش بسیار ویژه خواهد بود. مقیاس صفحه نمایش در این نوع سرفیس لپ تاپ 12.4 اینچ است. صفحه نمایش کوپک انتخاب می‌شود تا شرایط جابجایی در این محصول بهتر باشد. زمانی که این مدل سرفیس مایکروسافت را در دست می‌گیرید و به آن نگاه می‌کنید،  حاشیه‌ها اطراف ال سی دی را نازک خواهید دید. از طرف دیگر انتخاب لبه‌های این حاشیه به صورت هلالی است. این حالت بر جذابیت این مدل سرفیس مایکروسافت به مراتب افزایش می‌دهد.

همانطور که قبلا گفتیم این مدل سرفیس از جمله مدل‌های اقتصادی و میان رده معرفی خواهد شد. اما در حقیقت اگر سرفیس لپ تاپ گو 3 را در کنار سرفس‌های بالا رده قرار دهیم، به سختی می‌توان آن را از جمله سرفس‌های پایین رده شناسایی کرد. دلیل این امر به خاطر داشتن طراحی ممتاز و وجهه شکیل در این محصول خواهد بود. اما نگفته نماند وقتی شما این محصول را روشن کنید وضوح تصویر کاملا گواه بر اقتصادی بودن این محصول است. از آنجایی که وضوح صفحه نمایشگر در این مدل سرفیس 1024 × 1536 پیکسل است و این مقدار مقدار کمی نیست اما، در برابر دیگر محصولات سرفیس می‌تواند مقداری محدودیت در نوع ارائه تصاویر با کیفیت را به کاربران گواهی دهد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *