تعمیرات سرفیس مایکروسافت

تعمیرات سرفیس این روز‌ها به یکی از نگرانی‌های صاحبان لپ تاپ‌های سرفیس تبدیل شده است، چرا که سرفیس یکی از ظریف ترین لپ تاپ‌های بازار است. تعمیر سرفیس نیاز به آگاهی زیاد از پیچیدگی‌های این لپ تاپ دارد. همانطور که میدانید شرکت مایکروسافت برای محصولات خود در ایران گارانتی ارائه نمی دهد و باید بدانید که شرکت مایکروسافت نماینده رسمی برای تعمیرات سرفیس در ایران ندارد. بنابراین هنگامی که سرفیس شما دچار آسیب شود باید یک مرکز تعمیرات مایکروسافت سرفیس معتبر را انتخاب کنید تا سرفیس شما به بهترین شکل تعمیر شود.

مرکز تعمیرات تخصصی تعمیر سرفیس و تعمیرات لپ تاپ ناوک سرویس مجموعه ایی متشکل از مهندسین کامپیوتر و الکترونیک است که با بالاترین سطح علمی و بروز نگه داشتن پیوسته دانش فنی خود، سطح خدمات و تعمیرات بهتری را با استفاده از تکنولوژی روز در زمینه تعمیرات سرفیس ارائه می دهد.

با توجه به دلیل حساسیت بسیار بالای محصولات سرفیس ناوک سرویس واحد جداگانه ایی برای تعمیرات سرفیس به صورت تخصصی و جداگانه از دیگر بخش های تعمیرات تحت عنوان مرکز تعمیرات مایکروسافت سرفیس ناوک را با بهره از تعمیرکاران مجرب و به روزترین تجهیزات تعمیرات تخصصی راه اندازی کرده است و عالی ترین خدمات تعمیرات سرفیس را به شما عزیزان ارائه دهد.

خدمات ناوک شامل تعمیرات سرفیس، تعویض قطعات سرفیس و خدمات نرم افزاری سرفیس است. به صورت کلی از تعویض ال سی دی سرفیس، تعویض باتری سرفیس، شارژر و باتری اورجینال سرفیس، ریکاوری هارد سرفیس، تامین قطعات اصلی سرفیس و کلیه خدمات تخصصی در زمینه سرفیس در ناوک سرویس ارائه می گردد.

تعمیرات تخصصی سرفیس بوک در تهران

تعمیرات سرفیس بوک

برای تعمیرات سرفیس بوک باید توجه داشت که این دستگاه دارای یک باتری جانبی، تعدادی پورت و یک واحد پردازش گرافیکی است که به طور اختیاری می توان به آن اضافه کرد و تنها زمانی که بخش تبلت به صفحه کلید متصل است قابل استفاده است. تنها نکته مهم این است که سرفیس های مایکروسافت از ظرافت قابل توجهی برخوردار هستند به همین دلیل تعمیر سرفیس مهارت، دقت و تجربه خاص خود را می طلبد.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ سرفیس در تهران

تعمیرات لپ تاپ سرفیس

تعمیرات لپ تاپ سرفیس مانند باز کردن تبلت حساس است، چرا که صفحه کلید این لپ تاپ قابل جدا شدن است و هنگام بازکردن آن پایه دینامیکی لولا دار دارد.
صفحه نمایش در دستگاه سرفیس روی بدنه چسبانده شده و از آنجا که این صفحه نمایش بسیار باریک است، نباید هنگام باز شدن، فشار یا حرارت بیش از حد به آن وارد شود، چراکه ممکن است صفحه نمایش آسیب ببنید و پنل لمسی از کار بیافتد.

تعمیرات تخصصی تبلت سرفیس در تهران

تعمیرات تبلت سرفیس

تعمیرات تبلت سرفیس نیاز به دانش و تخصص دارد و برای تعمیر و ارائه سرویس در سریع ترین زمان ممکن، بهتر است به مراکز تخصصی مراجعه نمایید. از آنجا که تبلت سرفیس بسیار سبک و باریک است، قطعات آن به شکل فشرده ای در کنار یکدیگر قرار می گیرد و به همین دلیل موضوع تعمیرات آن حساسیت خاصی دارد و برای تعمیر و رفع ایراد آن باید کارشناس حرفه ای وارد عمل شود.

تعمیرات تخصصی سرفیس پرو

تعمیرات سرفیس پرو

به صورت کلی کلیه سری های سرفیس پرو باید توسط متخصص حرفه ای تعمیرات سرفیس انجام شود. ما در تیم فنی مرکز تعمیرات مایکروسافت سرفیس در بخش تعمیر لپ تاپ های سرفیس، علاوه بر بهره جستن از متخصصین تعمیرات سرفیس، مجهز به بروزترین تجهیزات و ابزار های پیشرفته برای تعمیر سرفیس پرو هستیم و همه مشکلات اعم از ضربدیدگی، خرابی و نقص فنی، بالا نیامدن سیستم عامل، مشکلات در تاچ دستگاه، مشکلات مربوط به مادربرد و همچنین تعمیر سخت افزار و وسایل جانبی آن ها مانند کیبورد و قلم لپ تاپ های سرفیس را نیز انجام می‌دهیم.

تعمیرات تخصصی سرفیس پرو 2 پایتخت

تعمیرات سرفیس پرو ۲

سرفیس پرو ۲ نیز مانند سایر سرفیس ها ساختار خاصی دارد به همین دلیل تعمیر سرفیس پرو 2 نیز باید توسط متخصص انجام شود. ما در تیم فنی مرکز تعمیرات مایکروسافت سرفیس در بخش تعمیر لپ تاپ های سرفیس، تعمیر سرفیس پرو 2 در را دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می‌دهیم و همه مشکلات اعم از ضربدیدگی، خرابی و نقص فنی، بالا نیامدن سیستم عامل، مشکلات در تاچ دستگاه، مشکلات مربوط به مادربرد و همچنین تعمیر سخت افزار و وسایل جانبی آن ها مانند کیبورد و قلم لپ تاپ های سرفیس را نیز انجام می‌دهیم.

تعمیرات تخصصی سرفیس RT

تعمیرات سرفیس RT

تعمیر سرفیس RT نیاز به دقت و ظرافت خاصی دارد که فقط توسط یک متخصص تعمیرات که سابقه تعمیر سرفیس RT را داشته باید انجام شود. ما در تیم فنی مرکز تعمیرات مایکروسافت سرفیس با تکیه بر متخصصین با تجربه خود همه خدمات از جلمه تعویض ال سی دی سرفیس RT، تعویض باتری، تعویض ال سی دی، تعویض و تعمیر برد سرفیس RT، حل مشکل لرزش تاچ و ال سی دی سرفیس، تعمیر اسپیکر سرفیس RT، تعویض و تعمیر برد سرفیس RT، تعمیر فن، هارد و دیگر قطعات، تعمیر یا تعویض دوربین سرفیس RT و … را انجام می‌دهیم.

تعمیر سرفیس Surface توسط تعمیرکاران مجرب

تعمیر تخصصی تمامی مدل های سرفیس٬ سرفیس بوک و سرفیس پرو با استفاده از تجهیزات به روز در مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک انجام می‌پذیرد. تجربه و تخصص همکاران ما در این مجموعه موجب می‌شود تا تعمیرات انواع سرفیس در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد. همانطور که قبلا اشاره شد و به دلیل ظرافت بالا در تولید سرفیس ما نیز در تعمیرات تخصصی سرفیس حساسیت بالایی به خرج می‌دهیم. مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک با نهایت دقت و ظرافت، بالاترین کیفیت تعمیرات را در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین تعرفه تعمیرات سرفیس به شما عزیزان ارائه میکند.

تعمیر سرفیس

تعمیرات سرفیس در تهران

برای کاربران سرفیس واجب است که یک مرکز تعمیرات سرفیس در تهران را بشناسند. بهترین مرکز تعمیرات سرفیس در تهران، در پاساژ پایتخت تحت عنوان مرکز تعمیرات سرفیس ناوک است، چرا که مرکز تعمیرات مایکروسافت سرفیس ناوک از افراد متخصص و کارشناس در زمینه تعمیرات سرفیس بهره میگیرد و همچنین سرعت و گارانتی تعمیرات سرفیس این مرکز موجب می شود با صرف هزینه کمتر و کیفیت بالا، در سریع ترین زمان سرفیس خود را سالم تحویل بگیرید و دیگر نگران خرابی آن نباشید. مرکز تعمیرات سرفیس ناوک در مجتمع کامپیوتر پایتخت در طبقه سوم واقع شده. همان طور که می دانید باز و بست و تعمیرات لپ تاپ سرفیس و سرفیس بوک بسیار تخصصی و حساس است، کوچک ترین اشتباه تعمیرکار باعث خرابی یا شکستگی تاچ ال سی دی سرفیس شما می شود.

سرفیس بسته به نوع و مدلی که دارد، ممکن است دچار مشکلات مختلفی شود ازجمله می توان به تعمیر برد، کیبورد، پاور، تعویض فلت، دوربین یاتعمیر و تعویض اسپیکر سرفیس اشاره داشت.تعمیر یا تعویض باتری و شارژر سرفیس، مشکل تاچ سرفیس یا تعویض آن، تعمیر صفحه نمایش، مشکلات سخت افزاری، مشکلات سخت افزاری قلم سرفیس و مشکلات نرم افزاری نیز خرابی های اعلام شده از سوی کاربران است.بازیابی اطلاعات سرفیس با استفاده از نرم افزار، تعمیر مشکل خنک کنندگی فن سرفیس، مشکل هیت سینک و آپدیت سیستم عامل نیز از مواردی است که در مرکز تعمیرات سرفیس ناوک انجام می شود.

برای تعمیر سرفیس به کجا باید مراجعه کنیم؟

با مراجعه حضوری به دفتر خدمات ناوک واقع در میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه سوم واحد ۳۱۵ و یا از طریق شماره های تماس ناوک سرویس ۸۸۶۴۵۴۷۵  می‌توانید برای تعمیر سرفیس خود اقدام نمایید.

سرفیس یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات مایکروسافت است. این محصول با طول عمر بالا و نگهداری طولانی مدت شارژ باتری، گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده است. مایکروسافت در ساخت سرفیس ظرافت و دقت زیادی را به خرج داده است. یکی از ویژگی‌های جهانی سرفیس خدمات پس از فروش این محصول ارزشمند است که متاسفانه در ایران قابل پیگیری نیست. به همین دلیل اگر اتفاقات سخت افزاری به سرفیس شما آسیب بزند از گارانتی جهانی این محصول نمی‌توانید استفاده کنید. از این رو باید به مراکز معتبر تعمیرات تخصصی سرفیس مراجعه کنید.

مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک سرویس یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراکز تعمیرات سرفیس است. برای هماهنگی جهت استفاده از خدمات ناوک سرویس  با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل سرفیس شما را برطرف کنیم.

مرکز تخصصی تعمیر سرفیس

مرکز تعمیرات سرفیس ناوک چه خدماتی ارائه می‌دهد

مرکز تعمیرات سرفیس ناوک کلیه خدمات تعمیرات سرفیس Surface را ارائه می‌دهد. از برخی از خرابی های رایج مایکروسافت سرفیس که در مرکز ناوک تعمیر می‌شود می‌توان به تعمیر مادربرد سرفیس، تعمیر پورت های سرفیس٬ تعمیر باتری سرفیس٬ تعمیر شارژر سرفیس٬ تعمیر تاچ سرفیس٬ تعمیر ال سی دی سرفیس و تعمیر کیبورد سرفیس اشاره کرد. سرفیس در کلیه کشور های جهان با گارانتی و خدمات اصلی شرکت مایکروسافت ارائه می شود. اما از آنجا که در کشور ما امکان استفاده از گارانتی اینترنشنال مایکروسافت سرفیس وجود ندارد، شما می توانید با خیالی آسوده به مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس ناوک مراجعه کنید. در مرکز ناوک تمامی قطعات اورجینال می باشند و تعمیرات توسط متصدیان حرفه ایی صورت می پذیرد.

تعمیر تاچ سرفیس

یکی از مشکلات رایج در خرابی های سرفیس، خرابی شارژر سرفیس است. معمولا به دلیل کاربری غلط و یا نوسانات برق شارژر سرفیس خراب می‌شود. یا در اثر حمل غلط سیم شارژ سرفیس تحت فشار قرار گرفته و قطع می‌شود. تعمیرات شارژر سرفیس یکی از تخصص ها ما در مرکز تعمیرات سرفیس ناوک است.
همچنین در صورت نیاز به یک شارژر اصلی سرفیس بنا به هر دلیلی مثل گم کردن شارژر و یا غیر قابل تعمیر بودن شارژر سرفیس باید حتما اقدام به خرید شارژر اصلی کنید. ما در مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک، شارژر اصلی سرفیس را با ضمانت اصالت کالا به شما میفروشیم.

تعمیر برد سرفیس

تعمیر سرفیس

پس از انجام بررسی ها لازم و تست های دقیق توسط واحد تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک و مشخص شدن دلیل خرابی سرفیس در صورت وجود مشکل در یکی از قطعات برد٬ متخصصین مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک با استفاده از دانش و تجهیزات روز و در نهایت ظرافت٬ قطعه معیوب را از روی برد تعویض کرده و پس از انجام تست های دقیق آن را آماده بهره برداری مجدد می نمایند. به خاطر داشته باشید که حساسیت ها در خصوص تعمیرات سرفیس چندین برابر است٬ و ما در این مجموعه این حساسیت و تخصص را به خوبی داریم.

تعمیرات نرم افزاری سرفیس

تعمیر surface pro

مشکلات نرم افزاری برخلاف سخت افزارها شامل مشکلات مربوط به برنامه‌ها، سیستم عامل، نفوذ بدافزارها یا ویروس‌ها، به روزرسانی‌ها و مواردی از این قبیل است. البته ممکن است برخی از تعمیرات نرم افزاری مختص سرفیس باشد و توسط سایر تعمیرکاران انجام نشود. از این رو معمولا پیشنهاد ما این است که برای برطرف کردن مشکلات نرم افزاری سرفیس نیز به نمایندگی‌های مربوط به این برند مراجعه کنید.

تعویض ال سی دی سرفیس

لرزش ال سی دی surface

ال سی دی سرفیس جز قطعاتی می‌باشد که از بیشترین میزان حساسیت برخوردار است. LCD سرفیس در صورت استفاده نادرست و یا غیر استاندارد ممکن است مثل همه مانیتور‌ها دچار مشکل شود. مشکلاتی از قبیل شکسته شدن ال سی دی سرفیس بر اساس ضربه، پرش تصویر مانیتور سرفیس و یا عوض شدن رنگ تصویر در سرفیس مواردی هست که توسط کاربران گزارش شده است. خبر خوب این است که ناوک سرویس به عنوان یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تعمیرکاران حرفه‌ایی انواع سرفیس با رعایت همه استاندارد‌ها و با توجه به همه حساسیت‌ها تعویض ال سی دی سرفیس را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

تعمیر شارژر سرفیس

فروش شارژر اصلی سرفیس با ضمانت

یکی از مشکلات رایج در خرابی های سرفیس، خرابی شارژر سرفیس است. معمولا به دلیل نوسانات برق و یا کاربی غلط، شارژر خراب می‌شود. و یا به دلیل حمل غلط سیم شارژر تحت فشار قرار گرفته و قطع می‌شود و یا در اثر اتصالی برد شارژر را خراب میکند. یکی از تخصص های ما در مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک تعمیر شارژر سرفیس است. همیچنین در صورت نیاز به خرید یک شارژر سرفیس دیگر، بنا به هر دلیلی مثلا غیرقابل تعمیر بودن شارژر سرفیس و یا نیاز به شارژر دوم، ما به شما شارژر اصلی سرفیس با ضمانت اصالت کالا ارائه میکنیم.

تعویض باتری سرفیس

فروش و تعویض باتری سرفیس

باتری سرفیس پس از مدتی استفاده آرام آرام رو به فرسایش می‌رود و شما باید به فکر تعویض باتری سرفیس باشید. خرید باتری سرفیس حساسیت‌هایی دارد. از جمله این موارد انتخاب و خرید باتری اورجینال سرفیس است. استفاده از باتری اصلی سرفیس مهمترین گزینه برای حفظ سلامت سرفیس شماست. نگهداری صحیح باتری سرفیس و روش صحیح شارژ باتری نیز از گزینه های بسیار مهم در افزایش طول عمر باتری سرفیس و حفظ سلامت آن هستند. ما در مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس با استفاده از باتری های اصلی به شما اطمینان میدهیم در صورت شارژ صحیح حداکثر طول عمر باتری را خواهید داشت و به تمامی باتری های سرفیس فروخته شده ۳ ماه ضمانت تعویض میدهیم.

عالی ترین خدمات تعمیرات سرفیس با حداقل هزینه در کمترین زمان ممکن را از مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک مطالبه نمایید.

ریکاوری اطلاعات هارد سرفیس

پاک شدن اطلاعات هارد سرفیس را نمی توان به عنوان یک مشکل فنی در نظر گرفت. علت ۹۰٪ از دست دادن اطلاعات هارد عامل انسانی می باشد. اما به هر ترتیب اگر اطلاعات هارد سرفیس شما به ناگاه حذف گردید خبر خوش ما این است که از تخصص های اصلی گروه ناوک ریکاوری اطلاعات هارد حتی در بدترین شرایط می باشد.

نصب ویندوز روی سرفیس

سیستم عامل ویندوز به علل مختلف هر چند وقت یکبار پایداری خود را از دست می دهد و یا دچار ویروس های فراوان می شود، نیاز به تعویض و نصب سیستم عامل ویندوز می باشد. کلیه خدمات مربوط به نصب سیستم عامل ویندوز روی سرفیس در ناوک سرویس انجام می گردد.

امنیت سرفیس

امنیت سرفیس به دو قسمت کلی امنیت نرم افزاری و امنیت سخت افزاری تقسیم می شود. برای برقراری امنیت نرم افزاری ناوک سرویس از بهترین نسخه های ویندوز و همچنین نرم افزارهای آنتی ویروس اورجنیال استفاده می کند. برای برقراری امنیت سخت افزاری هم انواع محافظ برای ال سی دی و بدنه سرفیس را ارائه می کند.

هزینه تعمیر سرفیس

هنگامی که به تعمیرات سرفیس فکر می‌کنیم، یکی از موارد مهمی که مورد توجه قرار می‌گیرد، هزینه‌ تعمیر سرفیس است. با توجه به ویژگی‌های خاص سرفیس و نیاز به تخصص بالا در تعمیرات آن، هزینه‌ها ممکن است به طور قابل توجهی بیشتر از تعمیرات سایر لپ‌تاپ‌ها باشد.

هزینه تعمیرات سرفیس به نسبت مکان و مرکز تعمیرات مختلف متغیر است. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که هزینه حداقل برای تعویض هارد یا سوکت‌های سرفیس در حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است. از سوی دیگر، بالاترین هزینه ممکن برای تعمیرات سرفیس مربوط به تعویض ال‌سی‌دی آن است که با توجه به مدل سرفیس می‌تواند از ۴ تا ۸ میلیون تومان متغیر باشد. البته این هزینه ها بسته به شرایط و مدل دستگاه بسیار متفاوت است.

به عنوان یک نکته مهم، باید تأکید داشت که با توجه به ارزش بالای سرفیس، انتخاب بهترین تعمیرکاران، مانند مرکز تعمیرات سرفیس ناوک، به دو دلیل بسیار موجه است. اولاً، هزینه تعمیرات سرفیس نسبت به خرید دستگاه جدید بسیار کمتر است. دوماً، با تعمیر دستگاه، می‌توانید به راحتی از آن استفاده کرده و هزینه‌های قابل توجهی در مقایسه با خرید جدید صرفه‌جویی کنید.

بنابراین، تعمیر سرفیس نه تنها به اقتصادی بودن معروف است بلکه با هزینه کمتر، امکان استفاده بهتر از دستگاه خود را فراهم می‌آورد.

سخن نهایی تعمیر سرفیس

سرفیس نیز مانند همه یارانه‌ها یا کامپیوترها (اهعم از تبلت، لپ تاپ، PC و…) ممکن است با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی مواجه شود. بخشی از مشکلاتناشی از اشتباهات کاربران، نحوه استفاده و استهلاک دستگاه هستند و برخی نیز ممکن است به دلایلی همچون نفوذ یک بدافزار یا اشتباه نادرست کاربران رخ دهد.از این رو مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مشکلاتی طبیعی هستند که ممکن است دامنگیر سرفیس شما نیز شوند. اما خوشبختانه همه مشکلات راه حل مناسبی دارند. بهترین راه حل مراجعه به تعمیرکاران لپ تاپ به خصوص نمایندگی‌های سرفیس است.

ما حتی پیشنهاد می‌کنیم قبل از آنکه دستگاه شما با مشکلی مواجه شود به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید تا دستگاه شما را از نظر به روزرسانی و یا مشکلات احتمالی، بررسی و سرویس کند. مراجعه های دوره‌ای برای تعمیر سرفیس به عمر طولانی‌تر دستگاه شما کمک زیادی می‌کند و بر صرفه‌جویی در هزینه‌های شما نیز تاثیرگذار است.

سوالات متداول در خصوص تعمیرات تخصصی سرفیس

آیا خدمات تعمیر سرفیس پرو را ارائه می‌دهید؟

بله، ما به تعمیرات سرفیس پرو و دیگر مدل‌های سرفیس مایکروسافت مانند Surface Laptop و Surface Book نیز می‌پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۴ رای

چه خدمات تعمیرات سرفیسی در مرکز تعمیرات سرفیس ناوک انجام می‌شود؟

کلیه تعمیرات سرفیس از قبیل٬ تعمیر برد سرفیس٬ تعمیر تاچ و ال سی دی سرفیس، تعمیر پورت های سرفیس، تعمیر کیبورد سرفیس، تعمیر شارژر سرفیس، تعویض باتری سرفیس، تعمیر مدار شارژ سرفیس و …. در مرکز تعمیرات سرفیس انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۴ رای

چه مشکلات شایعی در سرفیس وجود دارد که شما به آن‌ها می‌پردازید؟

بعضی از مشکلات شایع سرفیس عبارتند از مشکل در شارژ باتری، مشکل در نمایشگر، مشکل در کیبورد و تاچ پد، کندی سیستم، خاموشی ناگهانی و غیره. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۴ رای

آیا می‌توانید قطعات سخت‌افزاری سرفیس را تعویض کنید؟

بله، در صورت نیاز ما می‌توانیم قطعات سخت‌افزاری سرفیس مانند باتری، صفحه نمایش، کارت گرافیک و دیگر قطعات را تعویض کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۴ رای

چگونه می‌توانم قیمت خدمات تعمیر سرفیس را بدانم؟

برای دریافت قیمت خدمات تعمیر سرفیس، بهتر است با ما تماس بگیرید و جزئیات مشکل خود را برای ما بیان کنید تا بتوانیم قیمت دقیقی را برای شما ارائه دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۴ رای
ناوک

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۴ رای