دانستنی ها

روش های پنهان کردن عکس های شخصی در گوشی اندرویدی

پنهان کردن عکس

 

شاید برایتان پیش آمده باشد که بنا به هر دلیلی تمایل داشته باشید که برخی از عکس های موجود در گوشی اندرویدی خود را مخفی یا پنهان کنید. در این مقاله قصد داریم که چند روش کارآمد مخفی کردن عکس در اندروید را به شما عزیزان آموزش دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

 

اولین روش مخفی کردن عکس در اندروید: قفل گالری

گالری‌ گوشی خود را قفل کنید و خلاص! برای قفل کردن گالری گوشی اندرویدی هم برنامه‌های متنوعی ارائه شده است. بهترین اپلیکیشن اندرویدی برای قفل کردن گالری گوشی شما می‌تواند Vaulty باشد. اپلیکیشن Gallery Lock Lite هم عملکرد خوبی دارد. با استفاده از این اپلیکیشن ها هر کاربری که روی گالری شما می‌زند باید حتما پسورد را بزند تا بتواند به آن دسترسی داشته باشد. بدی استفاده از این اپلیکیشن ها این است که شما دسترسی به کل گالری گوشی‌تان را محدود کرده‌اید! در حالیکه شاید فقط بخواهید چند عکس را از دسترسی خارج کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی رمز گوشی)

پنهان کردن عکس

روش های پنهان کردن عکس های شخصی در گوشی اندرویدی

دومین روش: پنهان کردن چند عکس خاص در گوشی اندروید

با این روش می‌توانید چند عکس موردنظرتان را پنهان کنید. شما باید ابتدا وارد فایل منیجر گوشی اندرویدتان شوید (برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید از اپلیکیشن‌ های مدیریت فایل اندروید مثل ES File Explorer یا Astro File Explorer استفاده کنید.) و در محلی از حافظه گوشی یک پوشه جدید بسازید. عکس‌هایی که می‌خواهید پنهان کنید را به این پوشه منتقل کنید. حالا در همین پوشه یک پوشه جدید بسازید و اسمش را .nomedia بگذارید. وجود فایلی با این نام باعث می‌شود که محتوای اولین پوشه‌ای که ساخته‌اید هرگز در گالری گوشی اندرویدی شما دیده نشود (این روش برای فیلم هم کارایی دارد.).

سومین روش: پنهان کردن عکس های در گوشی اندرویدی با یک فایل منیجر

برای انجام دادن این روش باید برنامه مدیریت فایل ES File Explorer را نصب داشته باشید و در آن یک پوشه جدید ایجاد کنید. وقتی می‌خواهید نام این پوشه را انتخاب کنید باید ابتدای نامش یک نقطه «.» بگذارید. سپس تمامی عکس هایی که می‌خواهید در گوشی اندرویدی شما پنهان بمانند را به این پوشه منتقل کنید. اگر بعد از اینکه این پوشه را ساختید نمی‌توانستید آن را در فایل منیجر ببینید به تنظیمات این برنامه فایل منیجر مراجعه کنید و گزینه Show Hidden Folders را بزنید. به این ترتیب شما می‌توانید در این پوشه عکس‌های خود را پنهان کنید.

برای شناختن بهترین اپلیکیشن های فایل منیجر اندروید خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد می کنیم: بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل در اندروید

شما از چه روش‌هایی برای پنهان کردن عکس‌ ها در گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید؟ آیا هیچ یک از روش‌ های بالا را استفاده کرده‌اید؟ چه نظری در موردشان دارید؟ اگر پیشنهاد بهتری برای پنهان کردن عکس در گوشی اندرویدی دارید آن را حتما در بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “روش های پنهان کردن عکس های شخصی در گوشی اندرویدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *