دانستنی ها

بهترین نرم افزارهای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹

نرم افزارهای کامیپیوتر

 

حتما شما هم دنبال نرم افزارهایی هستید که کار شما روی کامپیوتر را آسان‌تر کند. بیایید شما را با ۶ تا از بهترین برنامه‌هایی که باید روی هر سیستمی نصب باشد آشنا کنیم!

 

مرورگر  CCleaner Browserاز بهترین مرورگرهای ۲۰۱۹

مرورگر CCleaner بر پایه هسته کرومیوم است لذا رابط کاربری شبیه به گوگل کروم دارد. دلیل انتخاب شدن این مرورگر به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های کامپیوتر این است که یک سری قابلیت‌های امینیتی مثل ضد فیشینگ بودن و مقابله با ردیابی شدن از طرف سایت‌ها را دارد. CCleaner Browser همچنین رمزنگاری  Https  را فعال می‌کند و از تبلیغات بیهوده و بارگزاری ویدئو‌ها روی سایت‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد.

نرم افزار  Intel Performance Maximizerبرای شکست سرعت پردازنده اینتل

نرم افزار جدید Intel Performance Maximizer را خود شرکت اینتل ارائه داده است. این نرم افزار کمک به کاربرانی که بعضی از پردازنده ها نسل نهم از جمله i5-9600K و i7-9700K و  i9-9900 را دارند امکان شکست سرعت در حالت امن می‌دهد. با این کار عملکرد سیستم در یک سری بازی‌ها و نرم افزارهای سنگین بهبود می‌یابد. Intel Performance Maximizer رابط کاربری ساده‌ای هم دارد و با چند کلیک کار شما را راه می‌اندازد.

نرم افزارهای کامیپیوتر

بهترین نرم افزارهای کامیپیوتر در سال ۲۰۱۹

نرم افزار  Ashampoo Slideshow Studio 2019 برای ساخت اسلایدشو

با این نرم افزار می‌توانید اسلایدشو ها و ویدئوهای جالبی بسازید و در آن‌ها از مجموعه تصاویری که دارید استفاده کنید. رابط کاربری این برنامه کمی حرفه‌ای است اما اگر با آن کار کنید راه می‌افتید. خوشبختانه Ashampoo با فایل Wizard ادغام شده است و خودش به شما یاد می‌دهد که چطور با آن کار کنید. در اشامپو شما قالب‌ها، آیتم‌ها و افکت های مختلفی خواهید داشت و در نهایت می‌توانید خروجی‌تان را با فرمت‌هایی نظیر 4k، WebM، WMV، MP4 و MPEG داشته باشید. ضمنا Ashampoo Slideshow Studio 2019 با ویندوز ۷ به بعد سازگاری دارد.

نرم افزار  Multrin برای تب بندی پنجره های کامپیوتر

این نرم افزار یک رابط کاربری عالی برای ویندوز ۱۰ ایجاد کرده است و با آن می‌توانید همه برنامه‌های باز را در یک پنجره داشته باشید. هر تب در این پنجره نشانگر یک برنامه است. درست مثل یک مرورگر اینترنت! با درگ کردن یک پنجره به Multrin آن پنجره را به بقیه تب‌ها اضافه می‌کنید و برای درآوردنش از این حالت هم باز کافی است آن را بکشید بیرون. Multrin حالت تم تاریک هم دارد و در منوی بالا می‌توانید آن را فعال کنید.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد: معرفی بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان و پروژه

نرم افزار Sniptool برای گرفتن اسکرین شات از صفحه کامپیوتر

برای گرفتن اسکرین شات از صفحه لپ تاپ نرم افزارهای زیادی وجود دارند. اما می‌توان گفت Sniptool با پورتابل بودنش، ساده بودنش و امکاناتی که برای ادیت اسکرین شات شما دارد جزو بهترین‌هایشان است. برای اسکرین شات گرفتن با این برنامه هم کافی است همان دکمه PrintScreen روی کیبوردتان را بزنید. وقتی پنجره گزینه‌ها برای شما باز شود می‌توانید آن قسمتی از صفحه که می‌خواهید عکسش را بگیرید انتخاب کنید. بعد هم این عکس در کلیپ بورد شما ذخیره می‌شود و می‌توانید با آن هر کاری دل‌تان خواست بکنید.

نرم افزار  OverSite برای مدیریت اینترنت

باین برنامه از پروتکل کنترل پیام در اینترنت Internet Control Message Protocol (معروف به پینگ ping) برای مشخص کردن قوی یا ضعیف بودن اتصال اینترنت شما استفاده می‌کند و می‌تواند مشکل اتصال اینترنت شما را هم چک کند. هترین قابلیت این برنامه این است که امکان این را دارد که روی چندین وب سایت که خودتان به آن معرفی می‌کنید نظارت می‌کند و به شما یک جدول زمان‌بندی هم می‌دهد. OverSite برای ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ ارائه شده است.

شما تاکنون با نرم افزار های بالا کار کرده‌اید؟ درمورد آن‌ها چه نظری دارید؟ اگر شما هم نرم افزار خوب دیگری می‌شناسید آن را حتما در بخش نظرات سایت ناوک به ما معرفی کنید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “بهترین نرم افزارهای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *