دانستنی ها

ساخت مایکروسافت اکانت برای سرفیس

create a Microsoft account

 

اگر در مقاله اولین بار که که سرفیس را روشن می‌کنید خوانده باشید حتماً می دانید که پس از راه اندازی اولیه سرفیس برای شروع کار نیاز به ساخت حساب کاربری Microsoft داریم. در این مقاله همراه ما باشید تا با هم نحوه ساخت یک حساب ماکروسافت را بررسی کنیم.

 

ساخت ماکروسافت اکانت

 پس از راه اندازی سرفیس برای اولین بار نیاز به اعمال حساب کاربری ماکروسافت است. حساب کاربری ماکروسافت با یکی از آدرس ایمیل های با پسوند @live.com و یا @outlook و یا @hotmail.com شناخته می شود. اگر از قبل یکی از این حساب ها را داشته باشید نیازی به ساخت مجدد نیست اما اگر ندارید برای ساخت حساب مارکروسافت ابتدا وارد لینک زیر شوید:

account.microsoft.com

در صفحه باز شده به دنبال گزینه  create a Microsoft account بگردید و آن را انتخاب کنید. در صفحه نمایش داده شده شما باید یک آدرس ایمیل با یکی از پسوند های بیان شده را وارد کنید. آدرس ایمیل های یاهو و یا گوگل خود را وارد نکنید چون ممکن است در مواقع بازیابی مجدد اکانت دچار مشکل شوید.

create a Microsoft account

create a Microsoft account

create a Microsoft account

حالا اگر می خواهید نام و یا تصویر خود را تغییر دهید به می توانید وارد صفحه اکانت خود شده و آنها را ویرایش کنید. این نام  تصویر در هر بار روشن شدن دستگاه در میانه های صفحه به نمایش در خواهد آمد و برای تغییر آن به روش گفته شده باید عمل کرد و نه از طریق خود ویندوز.

اعمال اکانت ماکروسافت روی سرفیس

پس از ساخت و ویرایش درست اکانت ماکروسافت، باید آن را روی سرفیس دستگاهتان اعمال کنید. تنظیمات دستگاه را باز کنید و از قسمت Accounts وارد زبانه Your infoشوید. اکنون در این صفحه روی گزینه Sign in with a Microsoft account instead کلیک کنید و با اطلاعات اکانتی که ساختید وارد شوید.

 

بعد از اینکه اکانت شما اعمال شد دستگاه شما در لیست Devices در صفحه حساب ماکروسافتی شما نمایش داده می شود و می توانید سرفیس خود را رجیستر کنید.

برای ثبت (Register) کردن دستگاه خود وارد لینک زیر شوید:

support.microsoft.com

سپس به حساب ماکروسافت خود وارد شوید. در ادامه روی Register new device کلیک کنید و شماره سریال و نع دستگاهتان را وارد کنید تا دستگاه شما ثبت شود. متاسفانه ممکن است بخاطر برخی مسایل تحریمی نتوانید این کار را به صورت عادی انجام دهید و نیاز به یک فیلتر شکت برای ورود به صفحه و ثبت دستگاه خود داشته باشید تا آدرس IP شما تغییر کند در غیر این صورت احتمالاً با خطای We were unable to register your device روبرو می شوید.

همچنین بخوانید: حل مشکل فریز شدن موس یا تاچ پد در ویندوز ۱۰

امیدواریم این مقاله و دیگر مقالات ما در مورد سرفیس ها برای شما مفید واقع شده باشد. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در این باره در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “ساخت مایکروسافت اکانت برای سرفیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *