دانستنی ها

تعمیر لپ تاپ ایسر

امروزه لپ تاپ ایسر در بسیاری از فروشگاه‌های سراسر کشور به فراوانی یافت می‌شود و جز محبوب‌ترین دستگاه الکترونیکی در میان کاربران محسوب می‌شود. بنابراین متخصصان باید با نحوه تعمیر و تعویض برخی از قطعات آن آشنایی کافی داشته باشند. به همین منظور هر دستگاهی بعد از مدتی بر اثر عوامل مختلف دچار اختلال و خرابی می‌شود. اما یک مرکز معتبر و مجاز تعمیر لپ تاپ ایسر می‌تواند با کمک تجهیزات خاص و پرسنل با تجربه مشکل ایجاد شده را رفع ‌کنند.

وب سایت ناوک یکی از مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران است که همواره تلاش می‌کند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. برای اطلاعات بیش‌تر در خصوص نحوه تعمیر لپ‌تاپ ایسر ادامه مطالب را از دست ندهید.

تعمیر لپ تاپ ایسر

تعمیر لپ تاپ ایسر توسط متخصص

تعمیر لپ تاپ ایسر در محل

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در طول روز درگیر کارای روزمره و مشغله کاری هستید، با نمایندگی تعمیر لپ‌تاپ ایسر فاصله زیادی دارید یا اینکه هزینه رفت و آمد برای شما بسیار است، نگران نباشید. ما در مجموعه ناوک به حل این مشکلات پرداخته‌ایم. شما کاربران عزیز زمانی که با خرابی لپ تاپ ایسر مواجه می‌شوید نیازی نیست به منظور تعمیر به مراکز مختلف مراجعه کنید. تنها کافیست با نمایندگی مجاز ایسر تماس حاصل فرمایید تا تیم پرتلاش ما در سریع‌ترین زمان در محل شما حاضر شوند و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهند.

مجموعه ناوک با چندین سال تجربه در حوزه تعمیرات لپ تاپ توانسته هرگونه مشکل و خرابی از قبیل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به نحوه مطلوب برطرف کند. نتیجه با استفاده از این سرویس دیگر نیازی نیست به صورت حضوری به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنید. پرسنل ما در منزل یا محل کار به تعمیرات لپ تاپ ایسر می‌پردازند.

 تعمیرات لپ تاپ ایسر در تهران

اگر برای تعمیر لپ تاپ ایسر در تهران به دنبال یک مجموعه با اعتبار هستید که بتواند تعمیرات لپ‌تاپ را به صورت تخصصی انجام دهد، حتما به نمایندگی‌‌‌های مجاز ایسر مجموعه ناوک در تهران مراجعه کنید. این مجموعه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنسین مجرب و دوره دیده می‌‌تواند مشکل لپ تاپ ایسر را در کمترین زمان تشخیص داده و به رفع آن بپردازد.

تعمیرات لپ تاپ acer در تهران، شعبه‌های مختلفی دارد که می‌توان به میرداماد، ستارخان، پیروزی، فرجام، ولیعصر و… اشاره کرد. اگر با مشکلاتی مثل خاموش شدن، کار نکردن کیبورد، بوت نشدن و مواردی از این قبیل روبه رو شدید، تیم تعمیر لپ تاپ ایسر در تهران تا رفع کامل مشکل ایجاد شده کنار شما خواهد بود.

 تعمیرات لپ تاپ ایسر در تهران

تعمیرات لپ تاپ ایسر در تهران توسط متخصصین ناوک

 خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر

مجموعه ناوک خدمات بسیار زیادی را در خصوص تعمیر لپ تاپ acer به کاربران عزیز ارائه می‌دهد که شامل؛ نصب اپلیکیشن‌ها، بازیابی اطلاعات، به روز رسانی و نصب سیستم عامل، ویروس کشی، برطرف کردن مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه‌ها، کرش کردن سیستم، رفع هنگی سیستم، رفع مشکلات مربوط به اتصال اینترنت، تعمیر دیسک سخت، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسر، برطرف کردن مشکل بوت نشدن، تعمیر اسپیکر، رفع مشکلات بوت، تعمیرات نمایشگر، تعمیر لولا، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعویض فن، تعمیر و تعویض بدنه، تعویض فن، رفع مشکلات تصویر، تعویض رم، تعویض کیبورد، تعمیر ال سی دی و مواردی از این قبیل است. 

خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر ناوک

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسر

تعویض رم لپ تاپ ایسر

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ

تعمیر انواع شارژر

تعمیر مادر برد  لپ تاپ ایسر

تعمیر هارد دیسک، برد و سیلندر

امکان نصب ویندوز، درایور ها و نرم افزارهای ضروری

تعمیر شکستگی  لولا لپ تاپ و تعویض قاب

قابلیت بازیابی اطلاعات و تست سلامت

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ

تعمیر و تعویض ال سی دی ایسر

 

عیب یابی لپ تاپ ایسر

لپ تاپ‌های ایسر معمولاً با اجزای متفاوتی مانند پردازنده‌های قدرتمند، حافظه‌های با ظرفیت بالا، و صفحه‌نمایش‌های با کیفیت ارتباط برقرار می‌کنند. اما گاهی اوقات ممکن است با مسائلی نظیر افت سرعت، مشکل در اتصالات، یا حتی مشکلات سخت‌افزاری مواجه شوید. در این مقاله، ما به طور دقیق به این عیوب پرداخته و راهکارهایی را برای عیب یابی و رفع مشکلات احتمالی و تعمیر لپ تاپ ایسر ارائه خواهیم کرد.

1- داغ کردن لپ تاپ ایسر

یکی از مشکلات شایع که بسیاری از کاربران ایسر با آن مواجه هستند، داغ کردن لپ‌تاپ است. این مشکل بیش‌تر به دلیل فشرده بودن قطعات و افزایش دما هنگام کار است. اگر فن نتواند حرارت لپ تاپ را کنترل کند باید به دنبال خرابی آن باشید چرا که بالا بودن حرارت باعث بروز مشکلات جدی در برخی از قطعات مثل پردازنده، مادربرد و… می‌شود. در صورت خرابی فن می‌توانید آن را تعمیر کنید. در برخی مواقع امکان تعمیر قطعه وجود ندارد تنها راه تعویض فن است. ورود گرد و غبار، ویروس‌ها و بدافزارها در افزایش حرارت تاثیر هستند.

2- روشن نشدن لپ تاپ

روشن نشدن لپ‌تاپ ایسر دلایل مختلفی دارد ممکن است باتری، کابل برق یا پاور مشکل داشته باشد. برخی مواقع لپ تاپ شارژ نداشته و کاربر به این مسئله هیچ توجه‌ای ندارد و تصور می‌کند لپ تاپ ایسر به مشکل برخورده است. از دیگر دلایل آن می‌توان به خرابی نمایشگر اشاره کرد زمانی که شاهد روشن بودن سیستم و صدای فن شدید بدانید نمایشگر لپ‌تاپ از کار افتاده است.

3- هنگ کردن لپ تاپ ایسر

زمانی که در حال انجام کاری با لپ تاپ ایسر هستید ممکن است به طور ناگهانی سیستم شما قفل کند و دیگر هیچ عملیاتی انجام ندهد به این منظور است که سیستم شما هنگ کرده است. برخی از ابزارهای جانبی در ایجاد این مشکل دخیل هستند اما بیشتر مواقع ایراد از نرم‌افزار سیستم است. برای بیابی این مشکل ابتدا تنظیمات بوت، درایورها، سیستم عامل و مواردی از این دست مورد بررسی قرار می‌گیرد. تیم تعمیر لپ تاپ ایسر می‌تواند مشکل لپ تاپ را عیب یابی کرده و در صورت نیاز قطعه خرابی را تعمیر یا تعویض کند.

لپ تاپ ایسر

لپ تاپ acer

 تعویض قاب لپ تاپ ایسر

اگر تاکنون با شکستن قاب لپ‌تاپ ایسر مواجه شده باشید می‌دانید که برای ترمیم آن معمولاً از روش‌های مثل چسب زدن استفاده می‌کنند. اما برخی مواقع شکستگی به قدری زیاد است که نمی‌توان آن را تعمیر کرد تنها راه جایگزین کردن قاب جدید است. برای اینکه قاب لپ تاپ شما دور از هرگونه آسیب و ضربه باشد از محافظ ال سی دی استفاده کنید یک نکته بسیار مهم در انتخاب قاب حتماً به مدل آن توجه داشته باشید. تکنسین تعمیر لپ تاپ ایسر بدون وارد کردن فشار و ضربه به ال‌سی‌دی می‌تواند قاب را خارج و قاب جدیدی را جایگزین آن کند.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ acer

اگر کابل‌ها و فلت‌های داخلی لپ تاپ ایسر آسیب دیده باشد یا صفحه نمایش آن بر اثر عوامل مختلفی شکسته شود باید آن‌ها را تعویض کرد، راه تعمیری وجود نخواهد داشت. فرایند تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی لپ تاپ ایسر به این شکل است که ابتدا باتری را از دستگاه خارج سپس قاب را باز کرده و با تیغه‌های مخصوص اطراف نمایشگر را جدا کنید. بعد از آن که کابل‌ها جدا شد تعمیرکار نمایشگر خراب را از لپ‌تاپ بیرون آورده و یک ال سی دی جدید جایگزین آن می‌کند. بعد از آن که پنل در جای مشخص خود نصب شد پیچ و سایر اتصالات مطابق قبل در جای خود قرار می‌گیرند. در نهایت لپ تاپ را تست کنید.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ acer

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ acer توسط تکنسین

 تعمیر لولای لپ تاپ acer

عوامل مختلفی مثل تعمیرات اشتباه، ضربه، باز و بسته کردن زیاد لپ تاپ در خرابی لولا نقش دارد. در چنین شرایطی باید هرچه زودتر لولای لپ‌تاپ ایسر را تعمیر کنید تا صدمه‌ای به نمایشگر و کیبورد وارد نشود. در صورتی که شاهد شل شدگی سفتی بیش از حد لولا شدید آن را تعمیر کرده یا در صورت نیاز به تعویض آن اقدام کنید. خوشبختانه تعمیر لولای لپ تاپ ایسر کار سختی نیست و تعمیرکاران ماهر مجموعه ناوک به سادگی از عهده انجام تعمیر لپ تاپ ایسر برمی‌آیند.

 تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر

روش‌های مختلفی برای تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر وجود دارد و تعمیرکاران ما در مجموعه ناوک با بررسی شدت خرابی به تعمیر آن اقدام می‌کنند. اگر کلیدهای کیبورد عمل نکند قطعاً فضای زیری آن به مشکل برخورده و در اولین فرصت باید این مشکل برطرف شود. اصلاح تنظیمات آپدیت، نصب دوباره درایور و.. از جمله اقداماتی است که تیم ما جهت تعمیر لپ‌تاپ ایسر انجام می‌دهند. چنانچه شدت خرابی کیبورد به اندازه‌ای باشد که نتوان آن را تعمیر کرد چاره‌ای جز تعویض آن ندارید.

 تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر

تعمیر کیبورد لپ تاپ acer

 تعمیر هارد لپ تاپ ایسر

یکی از قطعات حیاتی لپ‌تاپ هارد است. وجود هرگونه مشکل در آن می‌تواند باعث خرابی هارد و از دست دادن اطلاعات و فایل‌های مهم شما شود. خرابی سخت‌افزار، ویروسی شدن، بروز خطاهای نرم‌افزاری و مواردی از این قبیل از جمله مشکلات رایج هارد لپ تاپ ایسر به شمار می‌روند. برای تعمیر هارد از مجموعه تعمیر لپ تاپ ایسر ناوک و پرسنل با تجربه آن درخواست کمک داشته باشید تا تعمیرکاران ما با استفاده از ابزارهای خاص مثل برنامه‌های بازیابی، مشکل ایجاد شده را به طور کامل رفع کنند.

اما اگر مشکل ایجاد شده از سخت‌افزار باشد باید برخی از قطعات هارد را که شامل کانکتور هارد، هارد دیسک یا برد منطقی می‌باشد را تعویض کنید. برای جلوگیری از این مشکلات لپ تاپ را در برابر بدافزارها، نرم‌افزار‌های جاسوسی و ویروس‌ها حفظ نمایید.

 تعمیر شارژر لپ تاپ ایسر

یکی دیگر از مشکلات رایج در لپ‌تاپ‌ها شارژ نشدن است. یعنی زمانی که شارژر به لپ‌تاپ و پریز متصل است هیچگونه عملیات شارژ انجام نمی‌شود. در چنین شرایطی اگر از سالم بودن باتری لپ تاپ مطمئن هستید قطعاً خرابی از شارژر شما است. در مجموعه ناوک برای اطمینان از خرابی شارژر آن را با آداپتور تست می‌کنند تا علت خرابی سریع‌تر مشخص شود. خراب بودن شارژر به مدت طولانی و نادیده گرفتن این مشکل باعث ایرادات مختلفی روی دستگاه شما می‌شود بنابراین اگر شاهد این مشکل شدید در اولین فرصت شارژر را تعمیر نمایید.

 تعمیر شارژر لپ تاپ ایسر

تعمیر و تغویض شارژر لپ تاپ ایسر خراب شده

 تعمیر و تعویض فن لپ تاپ ایسر

به مرور زمان گرد و غبارهایی روی فن دستگاه می‌نشیند و این موضوع قدرت تهوع هوای لپ تاپ را کاهش می‌دهد و به مرور فن از کار می‌افتد. به هر حال اگر دچار خرابی فن لپ تاپ ایسر شدید می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر و با بهره‌گیری از سرویس‌های تخصصی مشکل را بر‌طرف سازید. کلیه خدمات این مرکز دارای گارانتی و ضمانت‌نامه هستند.

 تعمیر اسپیکر لپ تاپ ایسر

در صورتی که اسپیکر لپ‌تاپ ایسر صدایی تولید نمی‌کند باید به خرابی اسپیکر آن پی برد و برای تعمیر از تعمیرکاران متخصص ناوک کمک بگیرید. خرابی اسپیکر دلایل مختلفی دارد که می‌توان به خراب بودن سخت‌افزار، صدای ضعیف و درایورهای نرم‌افزاری نامناسب اشاره کرد. البته تا پیش از آن که اسپیکر را به تعمیرکار نشان دهید تنها با چند اقدام ساده شاید بتوان این مشکل را رفع کرد‌. یک سطح ولوم صدا را بررسی کنید شاید درصد ولوم پایین باشد، بررسی کانکتور‌های اسپیکر، درایور‌های صدا، تنظیمات صدا در ویندوز را چک کنید. و زمانی که با این روش‌ها پاسخی نیافتید با مجموعه ناوک ارتباط بگیرید و مشکل ایجاد شده را با کارشناسان ما در میان بگذارید. برای پیشگیری از بروز مشکلات اسپیکر لپ تاپ ایسر، حتما از آن به نحوه صحیح استفاده و نگهداری کنید.

 تعمیر اسپیکر لپ تاپ ایسر

تعمیر کردن اسپیکر لپ تاپ ایسر توسط متخصص مربوطه

 تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر

مهم‌ترین عواملی که باعث خرابی و آسیب دیدگی مادربرد لپ تاپ ایسر می‌شود شامل؛ تغییر حالت خازن، سوختگی اسلات‌های حافظه، قطعه سوختگی، خراب شدن اسلات‌های AGT،  PCI، جریان کشیدگی و… می‌باشد. شاید برایتان سوال باشد از کجا متوجه خرابی مادربرد شویم؟ هنگامی که سیستم را روشن می‌کنید چراغ‌های آن روشن شده فن شروع به کار می‌کند اما صفحه نمایش روشن نمی‌شود و بعد از گذشت چند دقیقه دیگر صدایی از هارد دیسک به گوش نمی‌رسد. در این حالت مادربرد لپ تاپ ایسر با مشکل روبرو شده و در اولین فرصت نیاز به تعمیر دارد. یکی از مراکز معتبر و متخصص در تعمیر لپ تاپ ایسر مجموعه ناوک است. ما در این مجموعه سعی داریم به بررسی و رفع هر گونه مشکلی در لپ تاپ بپردازیم.

مشکلات رایج لپ تاپ ایسر acer

مشکلات مختلف تنها برای لپ تاپ‌های ایسر نیست بلکه تمام مدل‌ها را شامل می‌شود. این مشکلات به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می‌شوند. ایراداتی که در بخش نرم افزاری به وجود می‌آیند قطعا با اندکی تغییرات در بخش ویندوز و اقدامات نرم‌افزاری قابل رفع خواهد بود، اما ایرادات سخت افزاری موجب خرابی برخی از قطعات لپ تاپ می‌شود و تنها راه حل تعمیر یا تعویض آن‌ها است. اگر مشکل از سخت افزاری باشد باید هزینه بیش‌تری نسبت به خرابی نرم‌افزاری پرداخت کنید.

 بوت نشدن لپ تاپ acer

زمانی که دستگاه ویروسی شده باشد یا تنظیمات به اشتباهی روی بایوس اعمال شود لپ تاپ با مشکل بوت نشدن لپ تاپ ایسر مواجه خواهید شد. اما در برخی مواقع مشکلات سخت‌افزاری در ایجاد این مشکل دخیل هستند مانند؛ خرابی هارد لپ تاپ و رم،

اگر مشکل بوت نشدن لپ‌تاپ ایسر نرم‌افزاری باشد از Startup Repair استفاده کنید. برای دستیابی به این آپشن سیستم را ۳ مرتبه خاموش و روشن کنید. در بار سوم ویندوز به حالت Diagnostics در آمده و صفحه ریکاوری باز می‌شود. در این پنجره با گزینه Advanced Option روبرو شده و روی آن کلیک کنید. گزینه Troubleshoot سپس گزینه Advanced Option را انتخاب کرده حال با کلیک بر روی Startup Repair گزینه را مشاهده و انتخاب نمایید. اگر با انجام تمام این مراحل بوت نشدن لپ تاپ ایسر رفع نشد باید ویندوز را ریست فکتوری کنید و باز هم با این مشکل روبرو شدید جهت عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسر با مجموعه ناوک تماس حاصل کنید.

 بوت نشدن لپ تاپ acer

پنجره بوت لپ تاپ acer

 صدا نداشتن لپ تاپ ایسر

برخی مواقع کاربران با قطعی صدا لپ تاپ مواجه می‌شوند که ساده‌ترین علت آن به هم ریختن تنظیمات بخش صدا است. اما برخی مواقع این مشکل می‌تواند از اتصالات وسایل جانبی باشد. از دیگر دلایل صدا نداشتن لپ‌تاپ ایسر می‌توان به خراب بودن پورت صوتی و خرابی مادربرد اشاره کرد. بنابراین تعمیر برخی از اتصالات لپ تاپ، تعویض کارت صدا، تعمیر وسایل جانبی، تعمیر اسپیکرهای داخلی و اصلاح تنظیمات صدا از جمله اقداماتی است که تکنسین ما برای رفع صدا نداشتن لپ‌تاپ انجام می‌دهند.

 ویروسی شدن لپ تاپ ایسر

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیاری از لپ‌تاپ‌ها با آن روبرو هستند ویروسی شدن آن‌ها است. بدافزارها و ویروس‌ها به شیوه مختلفی وارد سیستم می‌شوند و زمانی که سیستم از آنتی ویروس قوی برخوردار نباشد قطعاً فایل‌های مختلف رایانه به ویروس آلوده می‌شود. بهترین کار برای تعمیر لپ تاپ ایسر، زمانی که سیستم شما دچار اختلال عملکرد شده، و نیاز به ویروس کشی دارد. شما می‌توانید آنتی ویروس را روی سیستم نصب و راه اندازی کنید و با فعال کردن آن ویروس‌های مخرب از بین خواهند رفت. برای پیشگیری، همیشه یک آنتی ویروس قوی روی لپ تاپ ایسر نصب کنید.

ویروسی شدن لپ تاپ ایسر

ویروسی شدن لپ تاپ acer

هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر

برای آن که هزینه دقیق تعمیر لپ تاپ ایسر بیان شود باید دستگاه با دقت بسیاری توسط پرسنل مجموعه ناوک بررسی و عیب یابی شود. قیمت تعمیر لپ تاپ با توجه به این که کدام قسمت از لپ تاپ صدمه دیده یا برای برطرف کردن مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به چه اقداماتی نیاز است بستگی دارد. همانطور که در پیش گفتیم برای برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری هزینه زیادی از کاربر دریافت نمی‌شود. در تعمیرات سخت‌افزاری باید قطعه آسیب دیده را بررسی کرده و با توجه به شدت خرابی و حجم کاری که برای تعمیر آن باید صرف شود هزینه متفاوتی دارد.

 تعمیر انواع لپ تاپ با گارانتی معتبر در ناوک

مرکز تعمیرات لپ‌تاپ و تعمیر سرفیس از کارشناسان نرم‌افزار و سخت‌افزار بهره می‌گیرد و انواع خدمات تخصصی در زمینه تعمیر انواع لپ‌تاپ مددل‌های مختلف را به مشتریان ارائه می‌دهد. تعمیرکاران مجموعه ناوک ابتدا لپ تاپ ایسر را به طور کامل بررسی کرده و مشکل آن را تشخیص می‌دهند سپس با استفاده از برنامه‌های پیشرفته نرم‌افزاری و تجهیزات مختلف آن را تعمیر می‌کنند.

مجموعه تخصصی تعمیرات لپ تاپ ناوک برای این‌ که سطح کیفی تعمیرات تخصصی‌تر شود، از جدیدترین و کاربردی‌ترین روش‌های روز دنیا استفاده می‌کنند. در این صورت شما کاربران گرامی از نحوه ترمیم لپ تاپ خود در مجموعه ناوک اطمینان کامل خواهید داشت. فعالیت‌های تعمیرگاه ناوک محدود به  تعمیر لپ تاپ ایسر نیست بلکه انواع لپ‌تاپ‌ها را در برندهای مختلف تعمیر می‌کند.

 

«سوالات متداول»

  • خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر شامل چه مواردی است؟

نصب اپلیکیشن‌ها، بازیابی اطلاعات، به روز رسانی و نصب سیستم عامل، ویروس کشی، برطرف کردن مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه‌ها، کرش کردن سیستم، رفع هنگی سیستم، رفع مشکلات مربوط به اتصال اینترنت، تعمیر دیسک سخت، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسر، برطرف کردن مشکل بوت نشدن، تعمیر اسپیکر، رفع مشکلات بوت، تعمیرات نمایشگر، تعمیر لولا، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعویض فن، تعمیر و تعویض بدنه، تعویض فن، رفع مشکلات تصویر، تعویض رم، تعویض کیبورد، تعمیر ال سی دی و مواردی از این قبیل است.

  • مهم‌ترین عواملی که در خرابی و آسیب‌دیدگی مادربرد نقش دارند چیست؟

تغییر حالت خازن، سوختگی اسلات‌های حافظه، قطعه سوختگی، خراب شدن اسلات‌های AGT، PCI، جریان کشیدگی و… می‌باشد.

  • منظور از عیب‌یابی لپ تاپ ایسر چیست؟

داغ کردن، روشن نشدن و هنگ کردن لپ تاپ ایسر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “تعمیر لپ تاپ ایسر

  1. محمد گفت:

    سلام آیا شما از قطعات اورجینال برای تعمیر لپ تاپ استفاده می کنید؟

    1. ادمین وبسایت گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ما برای تعمیر لپ تاپ هایی مانند ایسر و تعمیر لپ تاپ لنوو از قطعات اورجینال استفاده می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *