دانستنی ها

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو

 در دنیای فناوری لپ تاپ‌های لنو جایگاه ویژه‌ای در میان مشتریان پیدا کرده‌اند. لپ تاپ لنوو یا هر برند دیگر بعد از مدت‌ها استفاده یا طی عوامل مختلف دچار خرابی می‌شود، در این صورت نیاز به تعمیر لپ تاپ دارد. نمایندگی لنوو به عنوان یک مقصد کامل جهت ارائه خدمات در سطح شهر‌ها وجود دارد. بنابراین اگر به هر دلایلی مجبور به تعمیر لپ تاپ لنوو شدید به مجموعه ناوک مراجعه کنید. برای اطلاعات بیش‌تر در خصوص تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ لنوو ادامه مقاله را از دست ندهید.

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو توسط متخصص

تعمیر لپ تاپ لنوو در محل

امروز بسیاری از کارمندان دانشجویان برای انجام امور دانشگاهی و کاری نیاز به لپ تاپ یا سایر لوازم دیجیتالی پرکاربرد دارند. معمولاً برخی افراد همیشه لپ تاپ همراه خود دارند تا بتوانند کارهای گرافیکی اداری، محاسباتی و شخصی خود را در هر موقعیت و شرایط ی انجام دهند. در این صورت ممکن است دستگاه شما با مشکل ‌افزاری یا سخت‌افزاری مواجه شود و دیگر نتوانید کارهایتان را انجام دهید. از جهت دیگر در مواقعی که لپ تاپ لنوو خراب یا عملکرد آن دچار اختلال شده، پیدا کردن یک تعمیرکار متخصص در این زمینه آن هم به سرعت کار آسانی نیست.

پس پیشنهاد ما به شما درخواست کمک از تعمیرکاران مجموعه ناوک است. پرسنل این مجموعه در ۲۴ ساعت از شبانه روز در حال خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می‌باشد و به محض تماس با آن‌ها در کمترین زمان در محل شما حاضر شده به رفع خرابی و تعمیر قطعات لپ تاپ می‌پردازند.

 تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران

تعمیر لپ تاپ لنوودر تهران توسط شعبه‌های نمایندگی‌های این شرکت انجام می‌شود. شعبه‌های فرجام، سعادت آباد، پیروزی، ستارخان، ولیعصر و از این قبیل در خدمت شما هستند تا انواع لپ تاپ‌های لنوو را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی تعمیر کنند. کاربر گرامی شما می‌توانید با شعبه‌های نمایندگی لپ تاپ لنوو در هر نقطه‌ای از شهر تهران، غرب، شرق، شمال، جنوب یا مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان جهت بررسی و تعمیر لپ تاپ leNOvo  انجام دهند.

تعمیر تخصصی لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ به صورت تخصصی

خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو

یکی از مراکز قابل اعتماد و با سابقه که در زمینه تعویض یا تعمیر انواع لپ تاپ‌های لنو فعالیت می‌کند، مجموعه ناوک است. این مجموعه با برخورداری از تعداد بسیار زیادی پرسنل با تجربه و کاربلد همواره می‌توانند مشکل ایجاد شده در لپ تاپ لنوو را در سریع‌ترین زمان تشخیص و آن را عیب یابی کنند. در ادامه به خدمات مهمی که نمایندگی لپ تاپ لنوو در خصوص تعمیر به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد اشاره می‌کنیم.

  1. برطرف ساختن کلیه مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری
  2. تعویض قطعات خراب شده که قابل تعمیر نیستند.
  3. رفع مشکلات شبکه‌ای و عدم تصویر دهی
  4. رفع مشکل هنگ کردن یا بالا نیامدن صفحه نمایش
  5. تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو
  6. تعمیر و یا تعویض کیبورد لپ تاپ لنوو
  7. نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن‌های کاربردی و به روز رسانی آن‌ها در صورت نیاز
  8. برطرف کردن مشکلات مربوط به پورت‌های ارتباطی
  9. رفع مشکل تاچ پد در مدل‌های مختلف لپ تاپ لنوو
  10. برطرف کردن مشکلات مختلف مثل شارژ نکردن، خرابی باتری، عدم پخش صدا و‌..

 تعمیر نرم افزار لپ تاپ لنوو

کاربران لپ تاپ در صورت مشاهده هرگونه مشکل نرم‌افزاری سریعاً با مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو ناوک تماس بگیرید. در این مرکز کارشناسان خبره و کاربلد حضور دارند تا بهترین خدمات و سرویس‌های نرم‌افزاری را در اختیار مشتریان قرار دهند. در مجموعه ناوک کارشناسان با بررسی لپ تاپ لنوو و مراحل عیب یابی مشکل ایجاد شده در نرم افزار را شناسایی کرده سپس دست به تعمیر لپ تاپ لنوو می‌زنند.

مهم‌ترین سرویس‌های تخصصی نرم‌افزاری که از مجموعه ناوک ارائه می‌گردد؛ شامل ارتقا و آپگرید لپ تاپ لنوو، نصب و ارتقای انواع سیستم عامل، نصب و راه‌اندازی کلیه درایورهای لپ تاپ لنوو، نصب انواع نرم‌افزارهای جانبی، نصب انواع آنتی ویروس‌ها و فایروال‌های اورجینال، بکاپ گیری از اطلاعات موجود در لپ تاپ و ذخیره سازی آن‌ها، نصب استوریج‌های مختلف و… است.

تعمیر نرم افزاری لپ تاپ لنوو

تعمیر تخصصی نرم افزار لپ تاپ لنوو

 کار نکردن تاچ پد لپ تاپ لنوو

یکی از قطعاتی که خرابی آن در میان کاربران لپ تاپ لنوو رایج است، کار نکردن تاج پد دستگاه می‌باشد. اگر مبادا با این مشکل مواجه شدید، بدانید تاچ پد لپ تاپ لنوو به تعمیرات تخصصی نیاز دارد چرا که تاچ پد یکی از قطعات مهم بوده و استفاده زیادی از آن می‌شود به ویژه اگر فرد حین کار از موس استفاده نکند، خرابی آن افزایش می‌یابد. منظور از کار نکردن تاچ پد لپ تاپ لنوو این است که با کشیدن انگشت روی تاچ نتواند موقعیت و حرکت انگشت را تشخیص دهد.

بهتر است بدانید برخی مواقع اختلالات نرم‌افزاری یا مشکلات مختلف همچون نصب یک نرم‌افزار بد یا ویروسی شدن لپ تاپ موجب عدم کارکرد تاچ پد لپ تاپ لنوو می‌شود. تکنسین مجموعه ناوک با بررسی و عیب یابی دقیق منشا بروز مشکل ایجاد شده در تاچ پد را از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به طور کاملاً تخصصی رفع می‌کند.

تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو

برخی مواقع با مشکلات مختلفی در صفحه نمایش مواجه می‌شویم که کاری جز تعویض ال سی دی نداریم. شاید سوال شما هم باشد که چه زمانی ال سی دی لپ تاپ لنوو را باید تعویض کرد؟ یکی از مهم‌ترین عواملی که در تعویض ال سی دی لپ تاپ نقش دارد، برخورد ضربات محکم به صفحه است. زمانی که ضربه به ال‌سی‌دی لپ تاپ لنوو وارد می‌شود عملکرد صفحه دچار اختلال شده و هم ممکن است به برد اصلی صدمه جدی وارد شود.

از دیگر علائم رایج خرابی ال‌سی‌دی لپ تاپ لنوو می‌توان به مواردی از قبیل؛ تغییر رنگ در ال سی دی، ترک خوردگی و شکستگی قسمت‌های مختلف، مشاهده نقطه سیاه رنگ در بخش ال ای دی، به وجود آمدن خطوط عمودی و افقی سیاه رنگ روی صفحه، شکستگی و نداشتن نور ، سوختگی پیکسل و… اشاره کرد. برای تعویض قطعات و تعمیر لپ تاپ لنوو کافیست به نمایندگی معتبر لنوو یا مجموعه ناوک مراجعه کنید و کار تعویض ال سی دی را به متخصصین بسپارید.

تعویض ال سی دی لپ تاپ lenovo

تعویض ال سی دی لپ تاپ lenovo توسط متخصص

رفع مشکل کند شدن سرعت

برای شما هم پیش آمده باشد هنگام استفاده از لپ تاپ لنوو با عملکرد خیلی کند مواجه شوید. اما این مشکل دلایل مختلفی دارد که می‌توان به مواردی همچون؛

  1. ویروسی شدن لپ تاپ لنوو
  2. خرابی هارد و رم
  3. نصب بدافزارها بر روی لپ تاپ لنوو
  4. خرابی پردازنده یا سی پی یو
  5. پراکندگی داده‌ها روی هارد

در چنین مواقعی از پرسنل با تجربه ناوک جهت رفع مشکل کند شدن سرعت لپ تاپ لنوو درخواست کمک کنید تا بهترین خدمت جهت تعمیرات لپ تاپ لنوو صورت بگیرد.

 تعمیر شارژر لپ تاپ لنوو

بسیاری از کاربران زمانی که با کوچک‌ترین اختلال در روند شارژ کردن لپ تاپ لنو‌و مواجه می‌شوند تصور می‌کنند مشکل از باتری لپ تاپ است. و این تصور کاملاً اشتباه است باتری لپ تاپ سالم بوده و شارژ نکردن به علت خراب بودن شارژر دستگاه است. به این منظور کاربران می‌توانند با مراجعه به مجموعه ناوک و بررسی بخش‌های مختلف شارژر توسط تکنسین مشکل را برطرف کنند.

تکنسین ما با بررسی قطعات و شناسی بخش‌های آسیب دیده آن را تا حد نیاز ترمیم می‌کنند. اما برخی مواقع خرابی به قدری است که ترمیم پاسخگو نیست بلکه باید آن را تعویض کرد. تعمیر لپ تاپ لنوو، یکی از کارهای بسیار حساسی است که نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد‌ به امین دلیل در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی خودتان بدون اطلاعات قبلی دست به تعمیر آن نزنید و برای جلوگیری از آسیب‌های بیش‌تر، لپ تاپ را با خیالی آسوده به مرکز ناوک بسپارید.

 تعمیر شارژر لپ تاپ لنوو

درست کردن شارژر های لپ تاپ لنوو

تعمیرات کیبورد لپ تاپ لنوو

از دیگر مشکلاتی که ممکن است کاربران لپ تاپ لنوو با آن روبرو شوند، خراب بودن کیبورد لپ تاپ است. خرابی کیبورد دلایل مختلفی دارد که اصلی‌ترین آن ریخته شدن آب یا مایعات روی دکمه‌ها است. کنده شدن دکمه‌ها از خار، نصب برنامه جدید، خراب بودن مادربرد و به روز رسانی نشدن درایو از دیگر دلایل شایع خرابی کیبورد لپ تاپ لنوو است. خوشبختانه خرابی‌های کیبورد به راحتی توسط مجموعه ناوک قابل تعمیر است.

 تعمیر فن لپ تاپ لنوو

زمانی که فن لپ تاپ لنوو دچار اختلال یا خراب شده است دو موضوع مهم خواهد بود. یک آیا می‌توان فن لپ تاپ را تعمیر کرد؟ دو، آیا تعمیر فن نسبت به تعویض آن به صرفه‌تر است یا خیر؟ فن لپ تاپ لنوو قیمت سنگینی ندارد و زمانی که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد می‌توان با هزینه کمتری آن را تعویض کرد. تشخیص تعمیر یا تعویض فن لپ تاپ لنوو پس از بررسی متخصصان مشخص می‌شود.

تعمیر فن لپ تاپ لنوو

تعمیر کردن فن لپ تاپ لنوو

تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

شاید برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که قصد کار کردن با لپ تاپ لنو را دارید مبادا با روشن نشدن دستگاه یا از کار افتادن آن مواجه خواهد شد. بروز این مشکل دلایل مختلفی دارد از آنجایی که با خراب بودن مادربرد، لپ تاپ روشن شده و فن آن هم به درستی کار می‌کند اما هیچگونه تصویری در ال‌سی‌دی ظاهر نمی‌شود. یا این‌ که چراغ‌های لپ تاپ به مدت چند ثانیه روشن مانده و در صورت عدم نمایش تصویری خود به خود به حالت خاموش می‌رود.

عوامل مختلفی در خرابی مادربرد لپ تاپ لنوو تاثیر گذارند می‌توان به مواردی از قبیل؛ وارد شدن گرد و غبار به لپ تاپ، نوسانات برق، آب خوردگی و…اشاره کرد. شما کاربران عزیز در صورت بروز هرگونه از این مشکلات سریعاً با کارشناسان مجموعه ناوک تماس حاضر بفرمایید تا متخصصین با تجربه ما در کمترین زمان در محل شما حاضر شده و به تعمیر لپ تاپ لنوو می‌پردازند.

 تعمیر لولای لپ تاپ لنوو

تعمیر یا تعویض لولای لپ تاپ لنوو به میزان شکستگی یا صدمه وارد شده بستگی دارد. همچنین برند لپ تاپ در این مورد بسیار مهم است. برای مثال لپ تاپ‌هایی که حساس و ظرافت بالایی دارند قطعاً لولای آن‌ها آسیب پذیرتر است و ترمیم شکستگی‌های عمیق چندان مقدور نیست یا بعد از تعمیر زیبایی ظاهری خود را از دست می‌دهند. بهترین کار تعویض لولای شکسته با نمونه سالم است که تمام این موارد به موجود بودن قطعه لپ تاپ و شخص تعمیرکار بستگی دارد. اگر میزان شکستگی سطحی باشد تعمیر آن امکان‌پذیر است.

هزینه تعمیر لپ تاپ لنوو

عوامل مختلفی روی هزینه تعمیرات لپ تاپ تاثیر‌گذار است که می‌توان به مواردی همچون؛ میزان خرابی، نوع قطعه آسیب دیده، مدل، تخصص تعمیرکار و… اشاره کرد. به همین منظور اگر نیاز به تعمیر لپ تاپ لنوو داشتید ما در مرکز ناوک آماده ارائه خدمات تعمیر لپ تاپ شما هستیم. برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه تعمیرات لپ تاپ لنوو کافیست با شماره‌های موجود در سایت ناوک تماس بگیرید و از کارشناسان پاسخگو سوال خود را جویا شوید یا این که در قالب یک کامنت آن را در انتهای مقاله با مجموعه به اشتراک‌ بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت هزینه تعمیر لپ‌ را خدمت شما عنوان می‌کنند.

هزینه تعمیر لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ lenovo توسط تکنسین

مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو ناوک

مرکز تعمیرات لپ تاپ  لنوو ناوک یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تخصصی تعمیر لپ تاپ و تعمیر سرفیس است که با مدرن‌ترین تجهیزات و ابزارها در سریع‌ترین زمان ممکن سیستم‌های کامپیوتری شما را به بهترین نحو ممکن تعمیر می‌کنند. در صورت نیاز به تعویض قطعه اصلا نگران نباشید؛ زیرا ما در مرکز ناوک از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده کرده و آن را جایگزین قطعات آسیب‌دیده خواهیم کرد.

قیمت خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو در منصفانه‌ترین حالت قیمت‌گذاری می‌شوند و می‌توانید با اطمینان خاطر خدمات موردنیاز خود را دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ناوک تماس حاصل فرمایید تا با صبوری پاسخگوی شما عزیزان باشند.

«سوالات متداول»

  • مهم‌ترین دلایل کند شدن سرعت لپ تاپ لنوو چیست؟

ویروسی شدن لپ تاپ لنوو، خرابی هارد و رم، نصب بدافزارها بر روی لپ تاپ لنوو، خرابی پردازنده یا سی پی یو و پراکندگی داده‌ها روی ها.

  • علت خرابی‌ مادربرد لپ تاپ لنوو چیست؟

روشن ماندن چراغ‌های لپ تاپ به مدت کوتاه، وارد شدن گردوغبار، نوسانات برق، آب خوردگی و…

  • از کجا بدانیم لپ تاپ لنوو هنگام خرابی به تعمیر یا تعویض نیاز دارد؟

در صورتی که لپ تاپ lenovo با مشکلات مختلفی مواجه شد و عملکرد خوبی نداشت باید از یک مرکز معتبر و قابل اطمینان درخواست کمک برای تعمیر کرد. یکی از این مجموعه‌های شناخته شده، ناوک است که پرسنل بسیاری در حال خدمات رسانی می‌باشند. متخصصین ما هنگام بررسی لپ تاپ لنوو به شما خواهند گفت، که علت خرابی چیست؟ و آیا قطعه مورد نظر نیاز به تعمیر یا تعویض دارد؟

  • علت هنگ کردن لپ تاپ لنوو چیست؟

عمدتاً منشأ این هنگ کردن لپ تاپ‌های لنوو و دیگر برندها به عوامل نرم افزاری برمی‌گردد. این مشکل ممکن است ناشی از سیستم ویروسی شده یا نصب نشدن صحیح درایورها و برنامه‌ها باشد. همچنین، پر بودن فضای هارد نیز ممکن است باعث هنگ کردن لپ تاپ و رایانه شود.برای تعمیر لپ تاپ لنوو در این شرایط، می‌توان سیستم را ویروس‌کشی کرده و یا درایورها را حذف و مجدداً نصب کرد. ارتقاء هارد در صورت امکان یا سبک کردن حافظه نیز می‌تواند به برطرف کردن مشکل هنگ کردن لپ تاپ لنوو کمک کند.

  • چرا لپ تاپ لنوو من بالا نمی‌آید؟

اگر لپ تاپ شما بوت نمی‌کند یا به عبارت دیگر اصطلاحاً بالا نمی‌آید، احتمالاً یک مشکل نرم‌افزاری یا حتی یک نقص سخت‌افزاری در سیستم وجود دارد. برای تعمیر لپ تاپ لنوو که با مشکل بوت نشدن مواجه شده است، ابتدا پاور و اتصالات آن را عیب‌یابی می‌کنند. همچنین، باید اطمینان حاصل شود که تمامی دستگاه‌های جانبی متصل به لپ تاپ سالم هستند و هیچ ایرادی ندارند؛ زیرا این مشکل می‌تواند فرآیند بوت را مختل کند.

مورد بعدی که بررسی می‌شود، درایورها هستند. اگر درایورهای مختلف به درستی نصب نشده باشند، سیستم عامل ممکن است بالا نیاید. اگر همه این بخش‌ها بدون ایراد باشند، احتمالاً عدم بوت شدن لپ تاپ لنوو ناشی از مشکلات سخت‌افزاری است.

  • چگونه درایورهای لپ تاپ لنوو را نصب کنیم؟

برای نصب درایور در لپ تاپ های لنوو، باید اول DVD مورد نظر را در دستگاه گذاشته و پس از اجرا، فایل setup را اجرا کنید. سپس درایور مورد نظر را مطابق با مراحل ذکر شده نصب کنید و منتظر بمانید تا سیستم ریستارت شود. نصب درست درایورها تاثیر انکارناپذیر در روند کاری لپ تاپ دارد و اگر اشتباه نصب شوند، فرایند بوت و دیگر عملکردهای سیستم را مختل می کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای
بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “تعمیر لپ تاپ لنوو

  1. بازتاب: تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ | تعویض ال سی دی لپ تاپ | خدمات ناوک
  2. alireza گفت:

    سلام
    من همین کار رو که برای نصب درایور گفتید انجام دادم ولی درست نشد.یه راهنمایی می کنید؟

    1. ادمین وبسایت گفت:

      سلام
      اگر این راه برای شما جواب نداده با مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *