دانستنی ها

با متفاوت‌ترین بازی‌های استراتژی موبایل آشنا شوید

بازی های استراتژی موبایل

 

کافی است مزه بازی Clash of Clans زیر زبان‌تان رفته باشد، دیگر بازی‌ های موبایلی دیگر برای شما معنی نمی‌دهند و مدام می‌خواهید بازی‌های استراتژیک دیگر را هم چک کنید. بیایید ببینیم چه بازی‌ های استراتژیک جذاب دیگری وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها هم مثل Clash of Clans لذت ببرید.

 

بازی استراتژیک Plague Inc

در این بازی که هم برای اندروید هم برای آی او اس ارائه شده، ماموریت شما این است که کل دنیا را با یک ویروس آلوده کنید. ویروس مذبور باید توسط شما بسیار قوی پرورش داده شود. شما ۱۲ نوع بیماری مختلف خواهید داشت که می‌توانید از آن‌ها ویروس مدنظرتان را بسازید. خوشبختانه همانطور که می‌بینید برخلاف دیگر بازی های استراتژیک داستان این بازی از Clash of Clans تقلید نکرده است و شما می‌توانید با چیدن استراتژی‌‌های خلاقانه در محیطی متفاوت خودتان را بیازمایید.

Mushroom Wars 2

در این بازی شما رهبری گروهی از قارچ‌ها را عهده‌دار خواهید شد و یک رقابت استراتژیک آنلاین یا حتی آفلاین را تجربه خواهید کرد. نیروهای شما باید مطابق نقشه‌ای که شما می‌چینید حرکت کنند و به کلبه‌ها یا سایر ساختمان‌ها حمله کنند.

بازی های استراتژی موبایل

بازی استراتژی

البته شما برای تیم قارچی‌تان ۴ انتخاب دارید و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. Mushroom Wars 2 به صورت رایگان هم برای اندروید و هم برای آی او اس ارائه شده است ولی پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد.

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: بازی های مناسب برای کودکان بزرگتر از ۵ سال

بازی استراتژیک XCOM®: Enemy Within

در این بازی شما باید به عنوان یک فرمانده با موجودات بیگانه‌ای که می‌خواهند به زمین حمله کنند بجنگید. پس باید تیم خود را به خوبی رهبری کنید و نیروهای‌تان را برای جنگیدن به موقعیت‌های مختلف بفرستید. بعد از هر ماموریت شما توانایی این را خواهید داشت که نیروهای‌تان را به روزرسانی کنید و تجهیزات یا توانایی‌های جدید به آن‌ها اضافه کنید. این بازی هم برای اندروید ارائه شده است هم برای آی او اس.

از سخت ترین بازی های استراتژیک: Out There: Ω Edition

Out There: Ω Edition یکی از بازی های استراتژیک پیچیده است که درش کاراکتر بازی در یک اتاقک سرما به هوش می‌آید و شما باید بتوانید او را زنده نگه دارید. برای این کار مدیریت پارامترهایی مثل سطح اکسیژن و… دست شماست ضمن اینکه باید یک سری منابع موردنیاز‌تان را هم طی سفر فضایی به دست آورید. این بازی چهار پایان متفاوت برای شما دارد و هم برای اندروید هم برای آی او اس ارائه شده است.

Dawn of Titans یک بازی استراتژیک با گرافیک عالی

اگر از آن دسته بازیخورهایی هستید که دوست دارید بازی‌ های گرافیک بالا بازی کنید Dawn of Titans یک گزینه رایگان خوب برای شماست. البته شباهت این بازی به مجموعه مشهور Total War هم در جذابیتش بی‌تاثیر نیست. Dawn of Titans هم برای اندروید ارائه شده است هم برای آی او اس.

شما چه بازی های استراتژیک دیگری که بر روی گوشی نصب بشوند می‌شناسید؟ آن‌ها را از طریق بخش نظرات به ما و سایر کاربران سایت ناوک معرفی کنید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “با متفاوت‌ترین بازی‌های استراتژی موبایل آشنا شوید

  1. رهام گفت:

    سلام داداش عکس سایت تون مربوط به کدام بازی هستش

  2. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *