دانستنی ها

گجت جدید اپل برای ردیابی خواب

Beddit 3.5 Sleep Monitor

 

Beddit 3.5 Sleep Monitor  برای شما ساخته شده اگر شما هم خیلی به کیفیت خواب‌ خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید.

سال گذشته شرکت کوپرتینویی اپل یک استارتاپ از فنلاند خرید که اسم این استارتاپ Beddit بود. استارتاپ Beddit استارتاپی است که در زمینه تولید گجت های هوشمند برای ردیابی خواب فعالیت می‌کند. حالا اخیرا یک محصول جدید از این استارتاپ تولید شده که حاصل همکاری شرکت اپل با این استارتاپ است و Beddit 3.5 Sleep Monitor نام دارد. بیایید ببینیم استفاده از این گجت چه مزیت‌هایی دارد و امکاناتش چیست؟

معرفی Beddit 3.5 Sleep Monitor و امکانات آن

این گجت بیشتر شبیه یک کمربند است. این کمربند قرار است زیر ملحفه‌ای که شخص زیر آن می‌خوابد قرار بگیرد و کیفیت خواب او طی شب بررسی شود. قیمتش هم ۱۵۰ دلار است و در بازار ارائه شده است.

Beddit 3.5 Sleep Monitor

Beddit 3.5 Sleep Monitor

پس تنها کاری که برای خرید این گجت باید انجام داد این است به فروشگاه‌های مجازی و واقعی اپل مراجعه کنید (اگر در کشوری که تحت تحریم‌های شدید آمریکاست زندگی نمی‌کنید!). جالب است بدانید که ضخامت این دستگاه ۲ میلی‌متر است و قرار است وقتی شخص خواب است میزان ضربان قلب، کیفیت تنفش، خر و پف، رطوبت و دمای تخت را تحت بررسی قرار دهد. البته این اولین بار نیست که گجتی پوشیدنی چنین امکاناتی ارائه داده ولی خوبی Beddit 3.5 Sleep Monitor این است که دیگر نیاز نیست برای استفاده از امکاناتش آن را حتما به خود متصل کنید و می‌توانید آزادانه بخوابید و غلط بزنید!

شاید خواندن این مطلب برای شما جذاب باشد: نرم افزار فعالیت سنج

طرفداران محصولات اپل می‌توانند Beddit 3.5 Sleep Monitor را به اپل واچ خود متصل کنند و به این ترتیب گزارش خواب کاربر روی آن هم قابل دیدن است و شخص می‌تواند به راحتی وضعیت خوابش را بررسی کند. به جز امکاناتی که گفته شد دستگاه یک اپلیکیشن اختصاصی هم دارد که برای یادآوری خواب طراحی شده است.

مزیت استفاده از Beddit 3.5 Sleep Monitor این است که شخص می‌تواند میزان ضربان قلب و کیفیت خوابش رو به صورت آماری داشته باشد و روی آیفونش آن‌ها را ذخیره کند. البته تا الان اپلیکیشن‌های شخص ثالث گوناگونی برای اپل واچ ۴ تولید و منتشر شده که با آن‌ها می‌شود کیفیت خواب افراد را بررسی کرد.

شما در مورد این گجت چه نظری دارید؟ آیا تا به حال شده که احساس کنید خواب شما خیلی بد شده است و نیاز به بررسی آن دارید؟ چه فکری برایش کرده‌‌اید؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش نظرات سایت ناوک هستیم!

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “گجت جدید اپل برای ردیابی خواب

  1. بازتاب: هوش مصنوعی Chat gpt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *