دانستنی ها

گام شمار Pacer یک اپلیکیشن مفید برای تندرستی

گام شمار 1

اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار کاربردی برای تحت نظر گرفتن میزان سلامتی و فعالیت روزانه خود هستید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

پیاده ­روی از جمله فعالیت ­های روزانه ­ای است که می تواند تاثیر زیادی بر سلامتی بگذارد. افرادی که پیاده روی را برای کنترل وزن یا تنظیم فشارخون و در کل سلامت خود به طور منظم انجام می­ دهند دوست دارند از میزان و تاثیر این فعالیت خود مطلع باشند. اپلیکیشنی که در اینجا به شما معرفی می ­کنیم Pacer نام دارد و تمامی فعالیت­ های شما از جمله تعداد گام‌ ها، میزان کالری مصرف ‌شده و… را ثبت و پایش می ­کند و باعث می ­شود به ورزش بیشتر تشویق شوید. در این مقاله به بررسی بیشتر این اپلیکیشن گام شمار می­ پردازیم.

گام شمار 1

نرم افزار فعالیت سنج

امکانات و قابلیت ­ها برنامه اندرویدی قدم شمار Pacer

Pacer تمام آنچه از یک برنامه گام ­شمار انتظار می­رود را به شما ارائه می ­کند و ویژگی ­های زیادی دارد. یکی از این ویژگی ‌ها، قابلیت ایجاد یک شبکه اجتماعی برای به ‌اشتراک ‌گذاری فعالیت ‌ها است. برای این منظور به صفحه Feed بروید. در این صفحه می ‌توانید اطلاعات مربوط به پیاده روی‌­ تان را ثبت کنید و با آشنایان و خانواده به ‌اشتراک بگذارید.

در صفحه‌ اصلی برنامه کالری مصرف ‌شده، تعداد گام ‌های برداشته شده، مسافت طی ‌شده و زمان فعالیت را مشاهده می ­کنید. همچنین می­ توانید هدف ­گذاری مشخص داشته باشید و میزان پیشرفت تان در رسیدن به هدف را ملاحظه کنید. در پایین این صفحه، یک نمودار میله‌ ای میزان فعالیت شما را نشان می ­دهد. به علاوه قابلیت ثبت مواردی مانند فشار خون، وزن و دیگر پارامتر های مفید برای هر روز وجود دارد. برای آنکه موقعیت جغرافیایی خود را ببینید از قسمت بالای صفحه GPS را انتخاب کنید.

قدم شمار 1 قدم شمار 2 قدم شمار 3

اشتراک ­گذاری و ساخت گروه در اپلیکیشن Pacer

شما می ­توانید هنگام انجام هر فعالیت، موقعیت لحظه ­ای خود را برای اشخاصی که از قبل مشخص کرده ­اید به اشتراک بگذارید. همچنین می ­توانید از قسمت Feed فعالیت اتمام یافته خود را ارسال کنید. اما برای دیدن مسیرهای به‌ اشتراک ‌گذاشته‌ شده‌ دیگر کاربران باید به بخش GPS بروید. یکی از ویژگی­ های بارز این اپلیکیشن قدم شمار وجود ویدئوهای آموزشی متعدد برای انواع فعالیت ‌ها، مانند حرکات کششی روزانه می ­باشد که در قسمت Workouts  در بالای صفحه می ­توانید آنها را مشاهده کنید.

صفحه دیگری در برنامه وجود دارد که در آن می ­توانید سابقه فعالیت ­های خود را ببینید. همچنین اضافه کردن دوستان تان به لیست مورد نظر و ساخت گروه ­های جدید نیز در این صفحه انجام می ­شود. صفحه Insights اطلاعات و نمودارها مختلف را نمایش می ‌دهد و نظارت بر روند فعالیت‌ های تان را مقدر می ­سازد. کاربرد جالب دیگر این برنامه را نیز در صفحه ‌ Exploreامتحان کنید، جایی که فعالیت ‌های متنوعی نشان داده می ‌شود که می ‌توانید همراه‌ با گروه و دوستان خود آن ‌ها را انجام دهید و یا در فعالیت ‌های جهانی این اپلیکیشن شرکت کنید تا آمادگی خود را در برابر دیگر کاربران بسنجید.

قدم شمار 4 قدم شمار 5 قدم شمار 6

تمامی ویژگی ­های بیان شده همگی به صورت رایگان در دسترس هستند. اما با پرداخت هزینه بخش ­های پولی این اپلیکیشن گام شمار فعال می شود که می ­توانید ویژگی ‌های جالب دیگری مانند برنامه‌ های تمرین، مربی هوشمند، ویدئوهای بیشتر و تحلیل های مختلف را در اختیار داشته باشید.

نرم افزار قدم شمار و کاری سنج Pacer در یک نگاه

در مجموع می ‌توان گفت Pacer برنامه ­ای بسیار مفید برای ایجاد انگیزه به ‌منظور فعالیت بیشتر و بررسی روند آن است. و با نگاهی به آمار نصب آن در فروشگاه ­های پلی استور و اپ استور می ­توان دید که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شما کاربران محترم ناوک تا کنون از Pacer استفاده کرده‌ اید؟ دیدگاه تان درباره‌ آن چیست؟

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای
بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “گام شمار Pacer یک اپلیکیشن مفید برای تندرستی

  1. فاطمه گفت:

    چرا واسه من اعدادش تغییر نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *