دانستنی ها

پرگار برنامه ای آموزشی برای همه

اپلیکیشن پرگار

پرگار یک نرم افزار آموزشی است که کاربران را به راحتی با چند کلیک ساده به دنیایی از فیلم های آموزشی به روز در دنیا وصل می کند. در پرگار موضوعات متنوعی قرار داده شده است و می توان گفت برای هر سن و سلیقه ای آموزش متناسب وجود دارد. همچنین اکثر ویدئو رایگان هستند. در این مقاله قصد داریم اپلیکیشن پرگار را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

اپلیکیشن پرگار

معرفی برنامه پرگار

در پرگار شما به بیش از 5000 فیلم آموزشی در زمینه های متنوع شامل برنامه نویسی و بازی سازی، کسب و کار و کار آفرینی، آموزش کار با نرم افزارهای کاربردی، نقاشی، عکاسی، آموزش آکادمیک، سبک زندگی و … دسترسی دارید.

برخی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن پرگار:

  • ویدیوهای آموزشی رایگان متعدد
  • دسته‌بندی‌های متنوع(شامل: آموزش زبان انگلیسی، آموزش گیتار، پیانو و سایر ادوات موسیقی، آموزش‌های درسی و آمادگی کنکور، آموزش صفرتاصد مشاغل مختلف، آموزش بازی‌ سازی، آموزش عکاسی، آموزش آشپزی و…)
  • آموزش‌های ویژه برای مشترکین(با قیمت کم و دسترسی به تمام ویدیوهای آموزشی)
  • امکان دانلود فیلم های آموزشی و پادکست ها
  • امکان تماشای ویديو های آموزشی به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به دانلود (Streaming)
  • جدیدترین آموزش‌های دنیااز منابعی مانند لیندا (Lynda)، کورسرا (Coursera)، ادکس (edX)، یودمی (Udemy) و…
  • فیلم‌های اختصاصی دوبله‌شده و زیرنویس
  • آموزش‌های پول‌ساز
  • دوره‌ آموزشی صفر تا صد شغل‌های مختلف
  • امکان درآمدزایی از طریق پرگار از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف توسط کاربران
  • آموزش‌های کاربردی کم‌یاب
  • امکان درخواستن دوره‌‌های آموزشی توسط کاربران

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: اپلیکیشن دستیار سفر اندرویدی: آسرو

نحوه استفاده از برنامه پرگار

پس از نصب برنامه و اجرای آن وارد صفحه اصلی برنامه شده که در آنجا ویدئوهای پر بازدید قابل مشاهده است. به علاوه در این صفحه می توانید دسته بندی خاص خود را انتخاب کنید تا به فیلم های آن دسته دسترسی داشته باشید. همچنین با کلیک بر نماد ذره بین در این صفحه می توانید موضوع مورد نظر خود را جست و جو کنید.

اپلیکیشن پرگار اپلیکیشن پرگار

ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری با استفاده از شماره موبایل یا ایمیل ایجاد کنید و یا از حساب گوگل خود کمک بگیرید. بسیاری از فیلم های موجو رایگان هستند اما برای مشاهده برخی از فیلم ها باید هزینه آن را پرداخت کنید. شما می توانید هزینه یک ویدئو را پرداخت کنید و یا با خرید اشتراک یک ماهه برای این بازه زمانی به تمامی فیلم ها دسترسی داشته باشید.

شما می توانید در تب مجله به اخبار روز دنیا دسترسی داشته باشید و فیلم های مربوط به آن را مشاهده کنید. همچنین در تب دسته بندی می توانید موضوعات مختلف و زیرمجموعه های آن را پیدا کنید و به تماشای آن بپردازید. همچنین شما می توانید در پرگار تدریس کنید و فیلم های خودتان را قرار دهید و کسب درآمد کنید.

اپلیکیشن پرگار

به طور کلی می توان گفت پرگار مرجع خوبی برای دسترسی به فیلم های آموزشی در زمینه های تنوع و متناسب هر سن است. پس پیشنهاد می کنیم اپلیکیشن پرگار را از اینجا دانلود و نصب کنید و اگر در مورد آن نظری دارید نظرتان را حتما از طریق بخش نظرات ناوک سرویس با ما در میان بگذارید. گروه ناوک به صورت تخصصی در زمینه تعمیر سرفیس و تعمیر مک بوک و خدمات تعمیر لپ تاپ فعالیت می کند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “پرگار برنامه ای آموزشی برای همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *