دانستنی ها

اپلیکیشن دستیار سفر اندرویدی: آسرو

اپلیکیشن آسرو

 

اگر اهل سفر و گشت و گذار هستید بهتر است حتما با اپلیکیشن آسرو آشنا شوید. چون هم دستیار خوبی برای مسافرت‌های شماست هم می‌تواند برای شما ایجاد درآمد کند!

 

معرفی اپلیکیشن آسرو برای مسافرت

  • آسرو یک اپلیکیشن خوب برای شماست که با آن می‌توانید قبل از مسافرت در مورد جایی که می‌خواهید به آنجا بروید پرس‌وجو کنید و به اطلاعات مفیدی دسترسی داشته باشید.
  • روش استفاده از آسرو اینطوری است که وقتی آن را نصب می‌کنید باید با زدن شماره موبایل‌تان درش ثبت نام کنید و بعد کد تایید ارسال شده به شماره‌تان را وارد اپلیکیشن کنید تا برای شما فعال شود.
  • شما در آسرو می‌توانید برای جایی که می‌خواهید بروید هتل و اقامتگاه رزرو کنید. البته تجربه افرادی که از این اقامتگاه‌ها استفاده کرده‌اند هم راهنمای شما خواهد بود.

مطالعه این مطلب را هم به شما توصیه می‌کنیم: نرم افزار آب و هوا MYWEATHER، جذاب و زیبا

  • به جز اقامتگاه شما به صورت آنلاین از سینماها، کنسرت‌ها، تورهای زمینی و هوایی و… هم باخبر خواهید شد و می‌توانید با رزرو کردن جای خود در هر یک از این برنامه‌ها که دوست داشتید شرکت کنید. همچنین می‌توانید از جاهایی که می‌شود ازشان سوغاتی‌های خوبی تهیه کرد هم باخبر شوید.
اپلیکیشن آسرو

اپلیکیشن آسرو

  • آنچه اپلیکیشن آسرو را تبدیل به یک دستیار سفری خوب می‌کند این است که آسرو بر اساس موقعیت مکانی شما به شما جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، طبیعی، مذهبی و… اطراف را معرفی می‌کند و شما می‌توانید با زدن روی هر یک به اطلاعات بیشتری از این جاذبه‌ها دسترسی پیدا کنید. موقعیت مکانی جاذبه‌ها هم روی نقشه برای شما نمایش داده می‌شود تا بتوانید آن را به راحتی پیدا کنید.
  • بخش کسب درآمدی که در این اپلیکیشن وجود دارد به شما تبلیغات کشوری، استانی و منطقه‌ای نشان می‌دهد و شما با مشاهده این تبلیغات می‌توانید درآمد داشته باشید. البته این درآمد باید به حداقل ۲۰۰۰۰ تومان برسد تا قابل دریافت باشد.ضمنا شما می‌توانید اپلیکیشن را به دوستان خود هم معرفی کرده و از این طریق باز هم درآمد داشته باشید. این کار از طریق ارسال کد معرف (که شما هستید) صورت می‌گیرد.
  • شما در بخش جستوجوی این اپلیکیشن می‌توانید اسم مکان مورد نظرتان را هم وارد کنید و در موردش اطلاعات کسب کنید.
  • امکان هیجان انگیز دیگری که اپلیکیشن آسرو دارد ساخت برنامه سفر است. در این قسمت شما کافی است مبدا و مقصد را وارد کنید و برنامه سفری که به شما پیشنهاد می‌شود را ببیند. آسرو به شما یک برنامه منعطف پیشنهاد می‌کند حتی اگر چند مقصد داشته باشید. جاذبه های گردشگری این مکان‌ها هم به دسته‌بندی به شما نشان داده می‌شود.
  • یک بخش خوب دیگر اپلیکیشن آسرو بخش دانستنی های استان و دانستنی های سفر است که درش مقالات خوبی برای مسافران وجود دارد.
  • وجود یک آلبوم خاطره در اپلیکیشن آسرو آن را تبدیل به یک شبکه اجتماعی برای علاقه‌مندان به سیر و سفر می‌کند. آلبوم خاطره شما در این اپلیکیشن می‌تواند خصوصی یا عمومی باشد و شما درش می‌توانید عکس‌ها و خاطرات خود از اماکن مختلف را با دیگر کاربران شریک شوید.

مطالعه این مطلب را هم به شما توصیه می‌کنیم: آموزش عکاسی با دوربین گوشی های هوشمند

  • با این حال اطلاعات آسرو در مورد مکان‌ها و جاذبه گردشگری شاید کامل نباشد. شما می‌توانید خودتان مکان‌های جدیدی که پیدا کرده‌اید را در بخش مکان های من اضافه کنید.

شما چه اپلیکیشن دیگری می‌شناسید که بتواند یک دستیار سفر خوب باشد؟ آیا تا به حال از اپلیکیشن آسرو استفاده کرده‌اید؟ چه تجربه‌ای از این اپلیکیشن دارید؟ نظرات و تجربیات خود را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “اپلیکیشن دستیار سفر اندرویدی: آسرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *