دانستنی ها

آشنایی با مزایا و معایب سرفیس محصولی از شرکت مایکروسافت

مزایا و معایب سرفیس

شاید شما کاربر وب‌سایت ناوک سرویس قصد دارید از این مرکز تخصصی، سرفیس Surface خود را خریداری کنید. به همین خاطر توجه به مزایا و معایب سرفیس به عنوان یکی از محصولات مایکروسافت، می‌تواند برای شما خرید آگاهانه‌ای را به دنبال داشته باشد. امروزه انواع مختلفی از سرفیس به بازار محصولات دیجیتالی عرضه شده‌اند. حتما می‌دانید که سرفیس‌ها به دلیل داشتن قابلیت‌ها و توانمندی‌های بیشتر، جزو محصولات دیجیتالی گران قیمت هستند.

این محصولات برای کاربران حرفه‌ای طراحی و تولید می‌شوند، به همین دلیل در خرید آنها باید محتاط بود. در این مقاله هدف ما معرفی مزایا و معایب سرفیس است. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

درباره مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

لپ تاپ‌ها به عنوان کامپیوتر‌های پرتابل می‌توانند در اجرای پروژه‌های متفاوت، امکانات مطلوبی را به کاربران ارائه دهند. حتما می‌دانید که محبوب‌ترین سیستم‌ عامل یعنی ویندوز، محصولی از شرکت مایکروسافت است. بیش از 91.56 درصد کاربران در جهان به واسطه استفاده از ویندوز، مشتریان شرکت مایکروسافت هستند.

استقبال بیش از حد کاربران، شرایط دریافت اطلاعات رفتاری آنها را برای مایکروسافت فراهم آورد. به همین خاطر مایکروسافت توانست با اجرای فرایند‌های تحلیلی، از این داده‌های ارزشمند دانش استخراج کند. دانشی که مبتنی بر رفتار و سلیقه مشتریان است.

در نهایت مایکروسافت بر اساس تحلیل‌های انجام شده بر روی اطلاعات مشتریان خود، متوجه شد که قابلیت‌های موجود در لپ تاپ نمی‌تواند جوابگوی نیاز برخی از کاربران باشد. به همین منظور، کامپیوتر‌های قابل حمل با امکانات و قابلیت‌های بیشتری را طراحی و تولید کرد. هدف مایکروسافت جلب رضایت بیشتر مشتریان خود است. این محصولات در بازار، همان دستگاه‌های دیجیتالی هستند که به نام سرفیس Surface آنها را می‌شناسیم.

معرفی مزایا مایکروسافت سرفیس

روز به روز شاهد پیشرفت در فناوری‌ها و ریز پردازنده‌ها هستیم. این اتفاق به کاربران این امکان را می‌دهد که به هدف اجرای پروژه‌های متنوع، استفاده از انواع دستگاه‌های هوشمند با شرایط و کاربری‌هایی مختلف را تجربه کنند. دنیای کامپیوتر‌های رومیزی یا لپ‌تاپ‌ها هر لحظه در حال تغییر است. امروزه شرکت مایکروسافت با تولید انواع محصولات مایکروسافت سرفیس و با توجه به قابلیت‌های بی‌شماری که در این محصولات وجود دارد، جایگزین بسیار کاربردی را برای کامپیوتر‌ها و لپتاپ‌ها به دنیای فناوری معرفی کرده است.

انواع محصولات سرفیس می‌توانند در سفرهای کاری همراه شما باشند. با توجه به وزن ایده‌آل در این دستگاه‌ها، کاربران می‌توانند در قطار، هواپیما یا حتی در خودرو با کمترین محدودیت، فرایند‌ها و پروژه‌های خود را اجرا کنند. این پارامتر در بین مزایا و معایب سرفیس یک قابلیت کاربردی به حساب می‌آید.

از طرف دیگر شرایط کاربری از برنامه‌های مختلف سرگرمی نیز با محصولات سرفیس مهیا است. این اتفاق بر اساس امکانات بی‌نظیری که در این محصولات وجود دارد، می‌‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. شاید زمانی بخواهید از سرفیس به هدف اجرای پروژه‌های برنامه نویسی استفاده کنید، یا حتی بخواهید به کارهای طراحی بپردازید. در هر حالت سرفیس‌ها با داشتن قابلیت جدا شدن اتصالات ابزار‌ها، می‌توانند در بهترین حالت به کاربران خدمات ارائه دهند.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

درباره کیفیت طراحی در سرفیس مایکروسافت

در زمینه معرفی مزایا و معایب سرفیس، به موضوع طراحی در این دستگاه‌ها می‌پردازیم. محصولات Surface از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک طراحی شده‌اند. این مزیت در محصولات جدید به مراتب با کیفیت بیشتری همراه است. جنس شاسی و بدنه سرفیس‌ها از آلومینیوم و پلاستیک است. از طرف دیگر در طراحی شاسی این دستگاه‌ها از منیزیم استفاده می‌شود. به همین دلیل این محصولات از مشکلات مربوط به سیگنال‌های مزاحم مصون خواهند بود. از پلاستیک تنها برای بخش کوچکی از شاسی استفاده می‌شود. به دلیل وجود متریال منیزیم، انواع محصولات سرفیس از قدرت و استحکام مطلوبی به هدف جابجایی برخوردار هستند.

درباره راحتی کیبورد سرفیس مایکروسافت

با توجه به نظر خواهی از کاربران درباره مزایا و معایب سرفیس، مشخص شد که در محصولات جدید، کاربری از صفحه کلید همچنان از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این موضوع می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین مزایا در محصولات سرفیس شناخته شود. بیشتر کلید‌ها در کیبورد انواع سرفیس، از نور پس زمینه برخوردار است. با توجه به اینکه پوشش‌های صفحه کلید Surface Type Cover نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی نداشته است اما، ترک‌پد که از درایورهای Microsoft Precision استفاده می‌کند، به همان اندازه فیزیکی سال­های گذشته بوده و با توجه به محدودیت‌های اندازه، همچنان عالی کار می‌کنند.

در جدیدترین محصولات سرفیس از کاوری با استفاده از پارچه آلکانترا Alcantara استفاده شده است. این مزیت می‌تواند به کاربران حس راحتی فوق‌العاده‌ای را انتقال دهد. البته برخورداری از این قابلیت رایگان نیست و بر قیمت محصول نیز اضافه خواهد کرد. به همین خاطر انتخاب با کاربران است. می‌توانند از مدل دیگری که با قاب مشکی بدون پارچه آلکانترا ارائه می‌شود استفاده کنند. کاربران در این حالت متحمل پرداخت هزینه اضافه نخواهند شد. از طرف دیگر مایکروسافت نسخه میکروفایبر Microfiber برای صفحه کلید را نیز ارائه کرده است که از شرایط ارزان‌تری برخوردار است.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

درباره قدرت صفحه نمایش سرفیس مایکروسافت

استفاده از LCD صفحه نمایشگر‌ با کیفیت، قابلیتی است که هم در محصولات قدیمی سرفیس و هم در محصولات جدید به کاربران ارائه می‌شود. به همین دلیل کاربران جز این از انواع محصولات سرفیس توقع ندارند. تماشای تصاویر و فیلم با استفاده از صفحه نمایشگر‌های محصولات سرفیس بسیار لذت‌بخش است. مایکروسافت از سیستم sRGB در صفحه‌نمایشگر‌ محصولات سرفیس استفاده کرده است. این شرایط ارائه دقیق و بی نقص رنگ در تصاویر را به دنبال خواهد داشت. این موضوع قدرت کنتراست، تنظیم رنگ‌ها و وضوح در صفحه نمایشگر سرفیس را به مراتب ارتقا خواهد داد.

صفحه نمایشگر‌های محصولات Surface بدون استفاده از لایه ضد تابش و براق ارائه می‌شوند. به همین خاطر شرایط خستگی در چشم کاربر به مراتب کاهش پیدا خواهد کرد. متولی اصلی این فناوری شرکت‌های گوناگونی مانند Lenovo، Dell و HP هستند. انتقادی که می‌توان در قالب نکات مزایا و معایب سرفیس به نمایگشر‌های این محصولات داشت، استفاده از فناوری OLED است.

به طور قطع برخورداری از این فناوری در صفحه نمایشگر‌های سرفیس، از جمله مهم‌ترین خواسته‌های کاربران معرفی می‌شود. بر این اساس شاید مایکروسافت نیز به این موضوع توجه داشته و قرار است در نسل‌های آینده سرفیس، این قابلیت را به عنوان شگفتانه‌ به کاربران معرفی نماید. از طرف دیگر کاربران در نمایشگرهای سرفیس می‌توانند با استفاده از قلم‌های دیجیتالی اجرای پروژه‌های خود را تجربه کنند.

درباره کیفیت کاربری سرفیس مایکروسافت

می‌دانید که محصولات سرفیس توسط شرکت مایکروسافت تولید می‌شوند. به همین منظور توسعه یافتگی و تطبیق‌پذیری کامل انواع سرفیس‌ با مجموعه نرم افزار‌های مایکروسافت مانند Office، می‌تواند موضوع جالبی باشد. بر این اساس سرفیس‌ها توانایی این را دارند که بتوانند برای کاربران، عملکرد بسیار بهتری را به هدف استفاده از مجموعه نرم افزار‌های مایکروسافت فراهم آورند. این ویژگی به دلیل یکپارچه بودن سیستم مایکروسافت، تضادی را برای اجرای برنامه‌های دیگر ایجاد نخواهد کرد.

نکته مهم دیگری که در راستای نکات مزایا و معایب سرفیس می‌توان به آن اشاره داشت، موضوع امنیت در کاربری از محصولات سرفیس است. انواع سرفیس‌ها با داشتن یک هسته امن، فضای ابری کاملا مطمئنی را به هدف ذخیره اطلاعات و داده‌ها برای کاربران فراهم خواهند آورد.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره شود این است که مایکروسافت در محصولات سرفیس، طیف گسترده­ای از برنامه‌­های کاربردی تایید شده‌ای را از قبل بارگذاری کرده است. به همین دلیل کاربران به دانلود برنامه‌های دیگری نیاز نخواهند داشت. عدم دانلود برنامه‌های خارجی، می‌تواند شرایط آسیب‌پذیری دستگاه را به صفر برساند. جدای از این، برنامه‌های از قبل بارگذاری شده از طرف مایکروسافت قطعا کارآمدتر خواهند بود. این برنامه‌ها بهتر اجرا خواهند شد، و این به نفع کاربران است.

وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید شرکت مایکروسافت با تجربه 100 ساله، رکورد‌های فراوانی را به خود اختصاص داده است. به طوری که بیشتر طراحی‌های مایکروسافت توسط طیف گسترده‌ای از برند‌ها تقلید شده است. از نظر استفاده از باتری نیز در محصولات سرفیس این قطعه مهم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل کاربران می‌توانند به راحتی از سرفیس خود در زمینه اجرای فرایند‌های میدانی استفاده کنند. داشتن دوام و ماندگاری بالا در کنار وزن سبک از دیگر ویژگی‌های کاربری از محصولات سرفیس است.

درباره کیفیت امنیت سرفیس مایکروسافت

انواع محصولات مایکروسافت سرفیس از فناوری فوق‌العاده‌ای به نام Windows Hello برخوردارند. این قابلیت شرایط افزایش امنیت در این محصولات را تکمیل خواهد کرد. Windows Hello راه‌کاری بسیار امنی است که کاربران می‌توانند بر اساس تشخیص چهره یا اثر انگشت، مالکیت خود را به دستگاه معرفی نمایند. با توجه به استفاده از این قابلیت، کاربران نیازی ندارند که انواع رمز‌ها به هدف لاگ در دستگاه را به خاطر بسپارند.

درباره کیفیت قیمت سرفیس مایکروسافت

پارامتر دیگری که می‌تواند در زمینه معرفی مزایا و معایب سرفیس هر دوی این شرایط را داشته باشد، موضوع قیمت در محصولات سرفیس مایکروسافت است. با توجه به اینکه دو در یک‌های مایکروسافت از نظر ظاهر و کاربری به لپ تاپ و تبلت شباهت دارند، احتمال دارد برخی از کاربران از نظر قیمت سرفیس‌ها را با لپ تاپ و تبلت مقایسه کنند. به همین خاطر بالا بودن قیمت در این محصولات را به عنوان یک عیب معرفی خواهند کرد.

اما اگر به ویژگی‌ها و مزایای موجود در محصولات سرفیس توجه داشته باشند، به راحتی می‌توانند این تفاوت قیمت را بپذیرند. در تکمیل این صحبت باید به این نکته اشاره شود که خرید سرفیس در اصل یعنی خرید دو دستگاه در یک محصول. به علاوه اینکه سرفیس‌ها از قابلیت و کیفیت بسیار بهتری نیز برخوردارند. انواع محصولات سرفیس می‌توانند با توجه به طراحی و نوع ساختی که در آنها استفاده شده است، به حالت‌ لپ تاپ و یا تبلت تبدیل شوند. به همین دلیل سرفیس‌ها همراهی بسیار کاربردی برای کاربران خواهند بود.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

درباره معایب مایکروسافت سرفیس

محصولات سرفیس در حالت کاربری از همه ابزارها و اتصالات، می‌توانند بهترین نوع خدمات را به کاربران ارائه دهند. البته اگر این تجهیزات در کنار سرفیس شما نباشند نیز می‌توانید از دنیای امکانات و کاربری‌های ارائه شده در این دستگاه‌ها برخوردار شوید. منظور ما تجهیزات اضافی یعنی قلم هوشمند، کیبورد و غیره است. این اتصالات به همراه سرفیس در اختیار کاربران قرار داده نمی‌شوند. به همین خاطر کاربران لازم است این تجهیزات کاربردی را جداگانه خریداری کنند.

هر کدام از این اتصالات و تجهیزات کاربردی می‌توانند در زمینه اجرای انواع پروژه‌ها، شرایط را برای کاربران آسانتر کنند. بر این اساس کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مضاعف، این تجهیزات را جداگانه خریداری کنند. وجود این تجهیزات کناری در این محصولات می‌تواند به عنوان مزایا و معایب سرفیس شناخته شود. اما وقتی کاربر با توجه به هزینه‌های بالای سرفیس قرار است برای خرید این تجهیزات مبلغ اضافه‌ای بپردازد، پس این موضوع به عنوان معایب در محصولات سرفیس شناخته خواهد شد.

موضوع دیگری که می‌تواند برای کاربران مهم باشد، عدم تنوع در رنگ محصولات سرفیس است. در بازار محصولات دیجیتالی انواع سرفیس را در دورنگ سفید و سیاه مشاهده خواهید کرد. دیگر موضوع مهم گرمای زیاد در بدنه این محصولات است. هر کدام از موارد گفته شده در زمینه معرفی مزایا و معایب سرفیس، برای کاربران مهم بوده و رفع این موارد می‌تواند شرایط استقبال کاربران را به دنبال داشته باشد. امیدوار هسستیم در تولید سرفیس‌های نسل بعدی، این محصولات با تنوع رنگ بالاتر، قیمت بهتر و در شرایط کاربر پسندتری ارائه شوند.

مراجعه به مرکز تعمیراتی معتبر انواع محصولات سرفیس

دیگر موضوعی که می‌تواند به عنوان عیب در انواع محصولات سرفیس معرفی شود، نحوه ارائه خدمات تعمیرات سرفیس و ارائه خدمات پس از فروش است. در کشور ایران به دلایل مختلف، نمایندگی معتبر مایکروسافت به هدف تعمیرات محصولات سرفیس وجود ندارد. این موضوع قطعا به عنوان دغدغه‌ می‌تواند برای کاربران آزاردهنده باشد. به این دلیل که بر اساس عدم کاربری درست و رعایت نکات ایمنی، محصولات سرفیس می‌توانند در معرض خرابی‌های نرم افزاری یا سخت افزاری قرار بگیرند.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

اما باید به این نکته اشاره شود که مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس ناوک سرویس، به طور تخصی در زمینه رفع معایب در این محصولات فعالیت دارد. این مرکز تعمیراتی قادر است با داشتن کارشناسان و تکنسین‌های کاربلد و با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات تعمیراتی، همواره در کنار کاربران باشد.

ناوک سرویس می‌تواند انواع مشکلات در محصولات سرفیس را با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار‌ها و با بهترین خدمات رفع نماید. کاربران می‌توانند همین حالا با مراجعه به صفحه تماس با ما و یا با استفاده از شماره‌های معرفی شده در وب سایت، با مرکز تخصصی ناوک سرویس تماس گرفته و از انواع خدمات تعمیرراتی و پس از فروش برخوردار شوند.

آشنایی با سرفیس Laptop مایکروسافت

محصولات سرفیس لپ تاپ نسبت به دیگر محصولات مایکروسافت از قابلیت‌ و البته قیمت بیشتری برخوردارند. این محصولات لوکس به دلیل داشتن کیبورد قدرتمند، برای برنامه نویس‌ها و تایپیست‌ها انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود. سرفیس لپ تاپ در ابتدای حضور خود در بازار محصولات دیجیتالی، به همراه ویندوز 10S ارائه شد. اما در نمونه‌های جدیتر مانند Surface Laptop 5 و Surface Laptop 4 با ویندوز 10 یا 11 ارائه می‌شوند. صفحه نمایش در این محصولات را نیز می‌توانید در سایز 13.5 یا 15 اینچ در بازار محصولات دیجیتالی بیابید.

مزایا  Surface Laptop:

سرفیس لپ تاپ‌ها به عنوان کامپیوتر‌های تمام عیار، بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهند. این دستگاه‌ها از وزن ایده‌آلی برخوردارند. به همین خاطر برای کارمندان که مدام در حال جابجایی هستند ابزار فوق‌العاده خواهند بود. از آن گذشته دوربین قدرتمند و با کیفیتی در این دستگاه‌ها تعبیه شده است. با توجه به این مزیت کاربران می‌توانند با استفاده از سرفیس لپ تاپ، شرایط اجرای سمینار‌های آنلاین و کنفرانس‌های ویدیویی را به بهترین نحو ممکن فراهم آورند.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

معایب Surface Laptop :

با توجه به مزایا و معایب سرفیس درباره محصول سرفیس لپ تاپ، می‌توان به معایب مهمی اشاره کرد. اولین موضوع شرایط استفاده از کیبورد، صفحه نمایش، بلندگو‌ها و پورت‌های بیشتر است. امکان استفاده از این ویژگی در سرفیس لپ تاپ‌ها وجود ندارد. یعنی به طور مثال کاربر نمی‌تواند صفحه نمایش دیگری را به سرفیس لپتاپ متصل کند.

دیگر عیبی که در این محصولات وجود دارد، محدودیت در ارتقا هارد دیسک و رم است. در صورتی که کاربر بخواهد سرفیس لپ تاپ خود را ارتقا دهد، تنها باید به فکر خرید مدل جدید تر باشد.

آشنایی با سرفیس Pro مایکروسافت

سرفیس پرو‌های مایکروسافت به عنوان محصولات هیبریدی، شباهت زیادی با محصولات سرفیس GO دارند. اما از کانفیگ‌های کاربردی‌تر و بسیار توانمند‌تری برخوردارند. به همین خاطر استفاده از سرفیس پرو در انواع مختلف می‌تواند برای عکاسان، طراحان و فیلمسازان انتخاب فوق‌العاده باشد. این نوع از مدل‌های سرفیس امروزه در بازار محصولات دیجیتالی، در انواع (Pro 8 ، Pro 7، Pro 6 و غیره ) ارائه می‌شوند. البته نسل جدید سرفیس پرو مدل Surface Pro 9 است که در اکتبر سال 2022 به دنیای فناوری معرفی شد.

مزایا  Surface Pro:

با استفاده از انواع سرفیس پرو می‌توانید اجرای برنامه‌های متنوع و حتی برنامه‌های سرگرمی را با بهترین شرایط تجربه کنید. قابلیت‌های موجود در این دستگاه‌ها آنقدر کامل هست که برای اجرای برنامه‌های مختلف، نیازی به استفاده از ابزار دیگری نداشته باشید. با استفاده انواع Surface Pro‌، می‌توانید در حالت‌های تبلت و نوت بوک سوایچ کرده و نسبت به فعالیت‌های خود بهترین اقدام را انتخاب کنید.

سرفیس پرو از صفحه نمایش 120 هرتزی برخوردار است. داشتن دسترسی به Thunderbolt4 و وجود قابلیت USB-4 در کنار برخوردار از صفحه کلید قدرتمند، کاربری از این دستگاه‌ها را رویایی ساخته است. البته صفحه کلید به عنوان تجهیزات و یک اتصال اضافی است و باید توسط کاربر خریداری شود. سرفیس پرو با پشتیبانی از نرم افزار Windows Hello و با استفاده از حافظه SSD، شرایط فوق‌العاده‌ای برای کاربران فراهم خواهد آورد.

برخورداری از دوربین‌های قدرتمند، صفحه‌نمایش لمسی هوشمند و باتری با طول عمر زیاد در Surface Pro این دستگاه‌ها را در بین محصولات مایکروسافت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار نموده است. با استفاده از این دستگاه‌ها کاربران می‌توانند به راحتی در اجرای اکثر پروژه‌ها فعالیت داشته باشند.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

معایب Surface Pro :

در مورد اشاره به نکات مزایا و معایب سرفیس باید به این نکته آگاهی داشته باشید که، این محصولات از قیمت زیادی برخوردارند. صفحه کلید را باید کاربر جداگانه تهیه کند. از اسلات کارت microSD، درگاه USB-A و جک هدفون برخوردار نیستند. در مدل Surface Pro 4 طبق گزارش‌های دریافتی از کاربران، باتری در این مدل از سرفیس پرو دچار مشکل می‌شود.

در ادامه می‌توان با استفاده از راه‌کارهای پیشرفته و انتقال شوک به باتری، به صورت موقت سرفیس پرو 4 را روشن کرد. اما پس از تکرار و اتمام شارژ در باتری، سرفیس خاموش شده و به هیچ عنوان روشن نخواهد شد. این موضوع به عنوان چالش می‌تواند شرایط آزاردهنده‌ای را برای کاربران به دنبال داشته باشد. اما مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس ناوک سرویسبرای رفع این مشکل راهکار مناسبی را در نظر دارد.

تکنسین‌های کاربلد در ناوک سرویس، ابتدا مشکل دستگاه را شناسایی کرده و در ادامه باتری دستگاه را با نمونه اصل تعویض خواهند کرد. پس از آن استفاده از سرفیس پرو مانند روز اول برای کاربران کاربردی خواهد بود.

آشنایی با Surface Duo مایکروسافت

پس از تولید انواع محصولات سرفیس توسط کمپانی موفق مایکروسافت، در 10 سپتامبر سال 2020 سرفیس Duo رونمایی شد. سیستم عامل استفاده شده در این سرفیس اندروید بوده و از دو صفحه نمایش مجزا برخوردار است. سرفیس Duoبا پردازنده اسنپدراگون Snapdragon به ویترین محصولات سرفیس اضافه شد. این سرفیس مانند کتاب باز می‌شود و هر صفحه از نمایشگر آن جدای از نمایش تصویری مستقل، می‌تواند ادامه تصویر صفحه دیگر را نمایش دهد. این قابلیت به تنهایی توانست در بین طرفداران محصولات سرفیس، سر و صدای زیادی به پا کند.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

مزایا  Surface Duo:

بدنه سرفیس Duo از شرایط عجیب و غریبی برخوردار است. طراحان شرکت مایکروسافت این محصول را با انعطاف 360 درجه طراحی و تولید کرده‌اند. به همین خاطر کاربران می‌توانند Surface Duo را به هر طور که می‌خواهند تا کنند. با توجه به داشتن دو صفحه نمایشگر، با این محصول می‌توانید دو برنامه را به طور یک زمان اجرا کرده و از آن استفاده کنید. به همین خاطر دیگر نیازی ندارید به اینکه بخواهید بین برنامه‌های اجرا شده جابجا شوید.

به طور مثال شاید در یکی از صفحات در حال چت نوشتاری یا حتی ویدیویی با دوست خود هستید، در همان زمان می‌توانید در صفحه دیگر طراحی PowerPoint خود را تکمیل کنید. یا حتی می‌توانید همزمان نکات مهم صحبت با دوست خود را در برنامه Word یادداشت کنید. محصول جدیدتر سرفیس Duo یعنی سرفیس Surface Duo2  به طور پیش فرض از برنامه تخصصی Phone برخوردار است. بنابراین کاربرانی که طرفدار این محصول هستند می‌توانند از همین الان خود را برای اجرای تماس‌های تلفنی آماده کنند.

خبر خوب این است که محصول Surface Duo از استاندارد IPX1 برخوردار است. داشتن تاییدیه این استاندارد یعنی این دستگاه ضد آب است. اما این قابلیت فقط به 1 میلی متر آب محدود است. مثل اینکه ناخودآگاه Surface Duo بر روی میز قرار دارد و یک لیوان آب بر روی آن ریخته می‌شود. سلامت این دستگاه بر اساس داشتن استاندارد IPX1 در این شرایط مصون است. از طرف دیگر در برابر گرد و غبار نیز مقاومت خوبی دارد.

خبر خوب دیگری هست که حتما برای طرفداران این نوع از سرفیس می‌تواند بسیار جذاب باشد. بر این اساس با توجه به گزارش وب سایت  Windows Central، به احتمال زیاد  پاییز سال 2024 یکی دیگر از شگفتانه‌های مایکروسافت به نام Surface Duo 3 به بازار محصولات دیجیتالی و دنیای فناوری معرفی خواهد شد.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

آشنایی با سرفیس Studio مایکروسافت

در زمینه بیان مزایا و معایب سرفیس، نوبت به سرفیس Studio می‌رسد. شک نکنید وقتی در برابر Surface Studio  قرار می‌گیرید، ویژکی‌های موجود در این محصول شما را وسوسه خواهد کرد. می‌توانید با استفاده از قدرتمندترین لپ تاپ یعنی سرفیس Studio مایکروسافت، نهایت تخیل خود را به منصه ظهور برسانید. البته محصولی پیشرفته‌تر از سرفیس Studio با نام  +Surface Studio 2 نیز مدتی است به بازار محصولات سرفیس اضافه شده.

با کاربری از این دو محصول قادر خواهید بود لذت استفاده از یک صفحه نمایش لمسی بزرگ را تجربه کنید. می‌توانید با استفاده از صفحه‌نمایش لمسی 14.4 اینچی 120 هرتزی در Surface Studio و با صفحه نمایش 28 اینچی کاملا لمسی در +Surface Studio 2، به همراه یک صفحه کلید بسیار نرم و راحت و قلم Slim Pen، به راحتی انواع پروژه‌های طراحی را اجرایی کنید.

مزایا Surface Studio:

با استفاده از سرفیس استودیو می‌توانید انواع پروژه‌های گرافیکی، طراحی انیمیشن‌ها یا حتی ویرایش تصاویر، ویدیو و انیمیشن‌های مختلف را با بالاترین کیفیت و با بیشترین سرعت انجام دهید. این محصول می‌تواند با اکثر نرم‌افزارها سازگار باشد. حتی می‌توانید در کنار اجرای پروژه‌های طراحی، در بهترین شرایط انواع بازی‌ها را انجام نیز انجام دهید.

ظاهر کوچک Surface Studio شما را فریب ندهد. این محصول بیشتر از آنچه که فکر کنید قدرتمند است. از پردازنده چهار هسته‌ای نسل یازدهم اینتل i7 برخوردار است. از طرف دیگر مدل کارت گرافیک در این محصول NVIDIA GeForce RTX 3050Ti است. به همین دلیل قادر خواهید بود حرفه‌ای‌ترین پروژه‌ها و بازی‌ها را با قلم و پد لمسی بزرگ Precision Haptic آن انجام دهید.

جالب است بدانید همان کاربرانی که با مواجهه Surface Studio عاشق آن شدند، با دیدن +Surface Studio 2 خیلی سریع آن را فراموش کردند. محصول جدید سرفیس استودیو با قابلیت‌های عجیبی که دارد، توجه همه کاربران را به خود جلب کرده است. با این محصول می‌توانید از بهترین Windows 11 Update بهره‌مند شوید.

محصول +Surface Studio 2 با کارت گرافیک Nvidia RTX 3060 که یکی از بهترین انواع کارت گرافیک بازار است، به مشتریان عرضه خواهد شد. به همین خاطر با وجود صفحه نمایش بسیار بزرگ در این محصول، شما در زمان اجرای طراحی‌های مختلف در دریایی از رنگ غوطه‌ور خواهید شد.

معایب Surface Studio :

شاید به سختی بتوان عیب یا نکته منفی نرم‌ افزاری و سخت افزاری را در این محصول معرفی کرد. اما از همه این‌ها گذشته باید به این نکته توجه داشته باشید که بدنه سرفیس استودیو در برابر استفاده‌های زیاد گرم خواهد شد. این شرایط برای هر دو مدل وجود دارد. گرمای بدنه دستگاه در حدی است که شاید شرایط سوختگی در پوست شما را نیز به دنبال داشته باشد.

به همین خاطر نباید در محیط گرم از محصولات Surface Studio استفاده کنید. از طرف دیگر این دستگاه را کمتر در دستان خود نگه دارید. چرا که گرمای دستان شما می‌تواند در گرم شدن دستگاه تاثیر داشته باشد. بهترین پیشنهاد این است که در یک محیط خنک از Surface Studio استفاده کنید. مخصوصا وقتی که زمان زیادی به دیدن ویدیو یا انجام پروژه‌های طراحی و بازی می‌پردازید.  البته تکنسین‌های مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس ناوک سرویس قادر خواهند بود، هر نوع خرابی و مشکل در سرفیس استودیو شما را به بهترین نحو ممکن رفع نمایند.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

آشنایی با سرفیس Go مایکروسافت

این محصول در کمال زیبایی نسبت به محصولات دیگر سرفیس، از قیمت کمتری برخوردار است. به همین خاطر شاید مزایا و معایب سرفیس گو نسبت به دیگر محصولات سرفیس بیشتر باشد. اما توجه داشته باشید که در این شرایط نیز می‌تواند از بسیاری محصولات دیجیتالی، کاربردی‌تر باشد. از وزن سبک‌تر و جثه‌ای کوچکتر برخوردار است. شاید بتوان گفت شرکت مایکروسافت، Surface Go را برای مصارف عمومی طراحی و تولید کرده است.

سرفیس Go مایکروسافت را در مدل‌های Go 2، Go 3 و Go 4 به بازار محصولات دیجیتالی عرضه شده است. محصول سرفیس گو با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم از قیمت پایه 399 دلار برخوردار است. اما نسخه بالاتر آن با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی از نوع حافظه SSD برخوردار است. رم در این مدل 8 گیگابایت است و قیمت آن 549 دلار تعیین شده است. در ادامه و در Update جدید که با صفحه نمایش 10.5 اینچی همراه است، قیمت آن به 649 دلار افزایش داشته است. که البته این افزایش قیمت برای کاربران قابل تحمل بوده است.

مزایا  Surface Go:

کیفیت ساخت در  Surface Go بسیار مطلوب است. از جثه کوچکی برخوردار است اما، سبک بودن و زیبایی آن می‌تواند از جمله مهم‌ترین مزایای آن باشد. می‌توانید به راحتی برنامه‌های ویندوز را با Surface Go اجرا کنید. صفحه کلید و ترک‌پد حرفه‌ای برای این محصول ارائه شده است. نکته قابل توجه رعایت امنیت در این محصول است. کاربران می‌توانند با استفاده از فناوری اثر انگشت و البته تشخیص چهره بسیار حرفه‌ای، خیالشان بابت اطلاعات ذخیره شده در این محصول راحت باشد.

از درگاه USB-C برخوردار بوده و می‌‌توان این محصول را از جمله دستگاه‌های دوست‌داره طبیعت معرفی کرد. به این دلیل که متریال استفاده شده در Surface Go مطابق با استاندارد Green IT است. صفحه نمایشی به اندازه 10 اینچی در این محصول بکار گرفته شده است و وزنی معادل 1.15 پوند دارد. به همین خاطر در زمان جابجایی کمترین ناراحتی را برای کاربران خواهد داشت. می‌توانید تا 6 ساعت به راحتی از شارژ باتری Surface Go استفاده کنید. سرعت شارژ شدن باتری این محصول نیز مطلوب است.

صفحه کلید این محصول حرفه‌ای و روان است. کاربران می‌توانند در کمترین زمان با ساختار این صفحه کلید عادت کنند. شرایط استفاده از صفحه کلید به نحوی است که کوچکترین ناراحتی برای مچ دست شما ایجاد نخواهد کرد. در هنگام تایپ کردن بر اساس کیفیتی که دارد، حس راحتی به شما منتقل خواهد شد. در کنار آن از یک پد لمسی شیشه‌ای Precision  بزرگی نیز برخوردار است. تا همه حالت یک کاربری بی‌نظیر را برای شما به همراه داشته باشد.

معایب Surface Go  :

موضوع استفاده زیاد و وجود گرما در بدنه این محصول و البته داشتن یک باتری نسبتا ضعیف، شاید مهمترین معایب در Surface Go  باشد. کیفیت صفحه نمایش در این محصول 1080p hd است اما شاید به پای محصولات دیگر سرفیس ‌نرسد. ولی نگران نباشید می‌تواند نیاز کاربر را به خوبی برطرف کند.

دستگاه Surface Go از سیستم فضای ذخیره سازی در نوع microSD برخوردار است. به همین دلیل پورت‌های آن USB Type-C و Surface Connect است. اما متاسفانه از پورت USB-A برخوردار نیست. بنابراین ممکن است مجبور شوید برای برخی از فرایند‌ها، از دانگل‌های تبدیل استفاده کنید.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

آشنایی با سرفیس Book مایکروسافت

شاید بتوان در ادامه بیان مزایا و معایب سرفیس، مایکروسافت Surface Book را به عنوان یک لپ تاپ معرفی کرد. اما در اصل یک تبلت لپ تاپ است. این دستگاه هیبریدی از جمله محصولات نوآورانه و ارگونومی Ergonomics است. ویژگی‌ها و توانمندی‌های این دستگاه مطابق با راحتی انسان طراحی شده است.

کاربری از این نوع سرفیس می‌تواند برای اجرای فرایند‌ها و فعالیت‌های روزمره مانند استفاده‌های چند رسانه‌ای، انتخاب عالی باشد. از طرفی دیگر مایکروسافت سرفیس بوک اولین تبلت هیبریدی جداشدنی است. این محصول توانایی آن را دارد که کاربری از ویندوز 10 را در شرایط مطلوب به کاربران ارائه دهد. این محصول در مدل‌های Surface Book1  تاSurface Book4  در بازار محصولات دیجیتالی در دسترس کاربران است.

مزایا  Surface Book:

سرفیس بوک از صفحه نمایش بزرگ و زیبایی برخوردار است. باتری با قابلیتی دارد و می‌تواند تا بیش از  15 ساعت برای کاربر ایده‌آل باشد. در تفاوت سرفیس بوک و سرفیس لپ تاپ اشاره به این نکته حائز اهمیت است که، صفحه نمایش در Surface Book وضوح خیره کننده‌ای دارد. مقیاس وضوح تصویر در سرفیس لپ تاپ   (2256 در 1504) Pixl بوده اما در سرفیس بوک این مقیاس (2000 در 3000) Pixl است. این تفاوت آنقدر ناچیز است که بیشتر مردم متوجه آن نمی‌شوند.

از لولای Dynamic Fulcrum برخوردار است و این قابلیت می‌تواند جایگاه آن را در تاریخ محصولات سرفیس و محصولات قابل حمل، جاودانه نگهدارد. سرفیس بوک از فناوری سرفیس دایال Surface Dial و قلم سرفیس Surface Pen برخوردار است. پس می‌تواند بیشتر از حد تصور برای کاربران کارایی داشته باشد. خبر جالب و کاربردی دیگری که می‌توان در خصوص سرفیس بوک به آن اشاره داشت این است که، این محصول ضد آب و ضد گرد و غبار و البته ضد خش است. بدنه آن از جنس چرم صنعتی PU تولید شده است. اما باید مراقب باشید که در داخل آب غوطه‌ور نشود.

از طراحی بسیار شیک و وزن مناسبی برخوردار است. صفحه کلید در این محصول بسیار راحت و نرم است. می‌توانید با این محصول به هر کجایی که می‌خواهید جابجا بشوید. برای این کار کلید Detach را از روی صفحه کلید فشار داده و نگه دارید و با خیال راحت به گشت‌ و‌ گذار بروید. سرفیس بوک برای نویسندگاه می‌تواند یک هدیه و یک شگفتانه رویایی باشد.

معایب Surface Book :

اگر از Surface Book برای مدت طولانی استفاده کنید، بدنه آن بسیار گرم خواهد شد. این حالت تا جایی پیش می‌رود که ممکن است پوست شما آسیب ببیند. پس یادتان باشد غرق در کاربری محصول نشوید و آن را بر روی پاهای خود قرار ندهید. این موضوع در مدل‌های جدید بیشتر مشاهده شده است.
محصولات جدید سرفیس بوک از وزن بیشتری برخوردارند. کاربری از لولای Fulcrum در کنار ویژگی‌هایی که دارد اما، باعث می‌شود سرفیس بوک در هنگام بسته شدن چاق تر به نظر برسد. با توجه به گزارش کاربران، صفحه نمایش در این محصول با کمی لرزش همراه است. ترک پد آن نیز کمی کوچکتر از محصولات دیگر سرفیس است. از سیستم صوتی ضعیفی برخوردار بوده و Thunderbolt 3 و  از برخی پورت های USB کاربردی پشتیبانی نمی‌کند.

مزایا و معایب سرفیس
مزایا و معایب سرفیس

آشنایی با سرفیس Hub مایکروسافت

به وسیله Microsoft Surface Hub می‌توانید در یک محصول انعطاف‌پذیر، پویا و آسان، انواع خدمات نرم افزاری و سخت افزاری را یک‌جا تجربه کنید. از طرفی دیگر سرفیس هاب می‌تواند به عنوان ابزار Whiteboard، دستگاه Videoconferencing، و Projection و غیره به کاربران خدمات متنوعی را ارائه دهد. سوالی که می‌تواند در ذهن کاربران در راستای مزایا و معایب سرفیس مطرح شود، این است که آیا می‌توان انواع داده‌ها را از طریق سرفیس هاب نمایش داد ؟ در جواب به این سوال باید گفت البته. محصول Surface Hub از طرف مایکروسافت به عنوان تخته سفید در بین دیگر دستکاه‌های سرفیس به بازار محصولات دیجیتالی معرفی و عرضه شده است.

بر این اساس کاربران در صورتی که در سیستم شخصی خود ویندوز 8 یا ویندوزی بالاتر از آن را دارند، می‌توانند از سرفیس هاب به عنوان تخته سفید استفاده کنند. برای این منظور در ابتدا فقط باید با انتخاب کلید ترکیبی Windows Key + K، دیوایس‌های آنلاین اطراف خود را جستجو نمایند. در ادامه پس از مشاهده دیوایس‌های آنلاین، می‌توانند هر کدام از دستگاه‌های مدنظر را به سیستم Surface Hub خود معرفی کنند.

مزایا Surface Hub:

می‌توانید برنامه‌های مختلف را بر روی Surface Hub نصب کنید. البته به طور پیش فرض برنامه‌های کاربردی و مورد نیاز بر روی این از طرف شرکت مایکروسافت سیستم نصب شده است. به سرفیس هاب کامپیوتر سازمانی نیز گفته می‌شود. از صفحه نمایش بسیار بزرگی و البته لمسی برخوردار است. می‌توانید از آن برای انجام ارائه‌های مختلف و اجرای برنامه‌های سمینار‌ی استفاده کنید. Surface Hub می‌تواند برای طراحان و مهندسان نقشه‌کشی ابزاری فوق‌العاده‌ای باشد. سیستم عامل در این محصول از نوع ویندوز Windows 10 Enterprise بوده و می‌‌تواند تمام ویژگی‌های امنیتی و مدیریت سازمانی را پشتیبانی می‌کند.

نسل جدید‌تر سرفیس هاب، Surface Hub 2S است. این محصول در کنار قابلیت‌های جدید، همه مزیت‌های نسل قبل را نیز با خود به همراه دارد. کاربران می‌توانند به واسطه نسل جدید Surface Hub به راحتی از محلی به محل دیگر جابجا شوند. این محصول به صورت دیواری یا غلطکی بر روی دیوار قابل نصب است. سیستم عامل نسل جدید سرفیس هاب یعنی Surface Hub 2S از نوع Windows 10 Team انتخاب شده است.

این نسخه از سیستم عامل ویندوز 10 برای ای محصول سفارشی بوده و می‌تواند اجرای جلسات را به بهترین نحو ممکن فراهم آورد. در این محصول شرایط اجرای ویندوز 10/11 Pro یا  Enterpriseنیز فراهم است.

محصول Surface Hub 2S از دوربین داخلی 4K برخوردار است. کاربران می‌توانند با استفاده از این دوربین اجرای سمینار‌ها با کیفیت بسیار بالا را در قالب کنفرانس ویدیویی تجربه کنند. حتی می‌توانند جلسات از راه دور شخصی سازی نمایند.

معایب Surface Hub :

شاید بتوان تنها عیب این محصول را گران بودن آن معرفی کرد. البته موضوع گرانی در محصولات سرفیس طبیعی است. این شرایط برای کاربران و علاقه‌مندان به خانواده سرفیس موضوع قابل درکی است. چرا که این محصولات می‌توانند در قابل یک دستگاه با قابلیت‌های فراوان، شرایط اجرای انواع پروژه‌ها را برای کاربران با بهترین حالت فراهم آورند.

در انواع Surface Hub و مخصوصا Surface Hub 2S، تجهیزات پیشرفته‌ای بکار گرفته شده است. از مهم‌رین و کاربردی‌ترین آن ورودی‌ها و درگاه‌های کاربردی است. این قابلیت می‌توانند شرایط برای اتصال دیوایس‌های مختلف به این محصول را به دنبال داشته باشد. همانطور که تا این لحظه متوجه شده‌اید، Surface Hub به عنوان تخته سفید مایکروسافت نام گذاری شده است. به همین خاطر باید بتواند با همه نوع از دستگاه‌های دیجیتالی ارتباط داشته باشد.

در این محصول وجود درگاه‌های USB-A، USB-C، اترنت، ورودی HDMو Mini DisplayPort و غیره، دلیل قابل قبولی‌ است که کیفیت قیمت را در این محصولات افزایش دهد.

 

——————————————–

سوالات متداول

محصولات مایکروسافت سرفیس برای چه اموری قابل استفاده است ؟

محصولات مایکروسافت سرفیس از کامپیوترهای شخصی با استفاده از صفحه نمایش لمسی، تبلت‌ها و تخته سفید تعاملی تشکیل می‌شوند. این‌ها همه توسط مهندسین شرکت بزرگ مایکروسافت طراحی و تولید شده‌اند. سیستم عامل در این محصولات ویندوز است. می‌توانند نسبت به اجرای انواع پروژه‌ها، بهترین ابزار برای کاربران باشند.

چه تفاوتی بین سرفیس بوک با سرفیس لپ تاپ وجود دارد ؟

در اولین نگاه می‌توان مهم‌ترین تفاوت بین سرفیس بوک با سرفیس لپ تاپ را وزن آنها معرفی کرد. این دو محصول از ابعاد متفاوتی برخوردارند. سرفیس بوک‌ها به دلیل شباهت زیاد آنها به تبلت، شرایط جابجایی بهتری دارند. تفاوت مهم دیگری که در این دو نوع سرفیس می‌توان اشاره کرد استفاده از پردازنده گرافیکی است. محصولات سرفیس بوک از پردازنده گرافیک مستقلی استفاده می‌کنند. به همین خاطر می‌توانند نسبت به محصولات سرفیس لپ تاپ در اجرای انواع پروژه‌های طراحی، بسیار قدرتمندتر ظاهر شوند.

آیا می‌توان بر روی سرفیس نرم‌افزارهای کامپیوتری نصب کرد ؟

از جمله اولین اهداف شرکت بزرگ مایکروسافت نسبت به طراحی و تولید محصولات سرفیس، اجرای راحت‌تر انواع نرم‌افزارها در این دستگاه‌ها معرفی می‌شود. هدف مایکروسافت تولید دستگاه‌های هوشمند با قابلیت‌های فراوان نسبت به اجرای هرچه بهتر انواع پروژه‌های کاربران است. استفاده از انواع سرفیس می‌تواند شرایط کاربری و نصب از نرم‌افزارهای مختلف نسبت به اجرای آنها بر روی کامپیوترهای معمولی را، با شرایط راحتی بیشتر همراه سازد. محصولات سرفیس آنقدر خوب و با کیفیت هستند که حتی نمونه‌های استوک آنها نیز ارزش خریدن دارد. این محصولات می‌توانند جایگزین فوق‌العاده‌ای برای انواع تبلت و لپ تاپ باشند.

——————————————–

نتیجه گیری

هدف تهیه این مقاله آشنایی کاربران وب سایت ناوک سرویس با انواع محصولات شرکت مایکروسافت است. به همین خاطر به طور خلاصه قابلیت‌ها و ویژگی‌های موجود در این محصولات معرفی شد. داشتن آگاهی از مزایا و معایب سرفیس می‌تواند نسبت به انتخاب بهترین محصول به هدف اجرای پروژه‌های متفاوت، مهم و کاربردی باشد.

شما کاربران محترم می‌توانید از طریق مراجعه به صفحه تماس باما، با مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس ناوک سرویس در ارتباط باشید. از طرفی می‌توانید محصول مد نظر را از طریق فروشگاه ناوک سرویس به بهترین حالت خریداری نمایید. حتی در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی در سرفس خود، می‌توانید مراتب را با کارشناسان این مرکز در میان بگذارید. در مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس ناوک سرویس، مشکل شما با استفاده از ابزار‌های کاملا مدرن عیب‌‌یابی شده و با بهترین نوع ارائه خدمات، در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای
بازگشت به لیست

10 دیدگاه در “آشنایی با مزایا و معایب سرفیس محصولی از شرکت مایکروسافت

  1. محمود ذوالفقاری گفت:

    سلام
    با تشکر از اطلاعات کامل در مورد سرفیس
    من ۳ ساله که سرفیس پرو ۷ دارم کاملا راضی بودم .اخیرا سیستم هنگ کرد و مجبور شدم پیش سرویسکار ببرم، سیستم را درست کرد و علت هنگ کردن سیستم را بخاطر هارد به مرور خراب میشه و قابل تعویض نیست. هر چه از عمر دستگاه میگذره سیستم بیشتر هنگ میکنه.

  2. سمیه نظری گفت:

    ضمن عرض سلام و تشکر از بررسی دقیق و جامع محصولات سرفیس در این پست.
    من متوجه شدم که شما علاوه بر تعمیرات سرفیس فروش قطعات سرفیس رو هم دارید و خب این خیلی خوبه که خیال آدم راحت میشه که تعمیرات سرفیس رو خودتون انجام میدید و خیالم از تامین قطعات سرفیس هم راحت شد.
    فقط یک سوال باقی میمونه! آیا شما خودتون فروش سرفیس دارید؟ چون جایی توی سایتتون فروش لپ تاپ های سرفیس نبود!

    1. محمد علی گفت:

      سلام به شما
      من هم از جمله کاربران این وب سایت هستم. خواستم بگویم که این مرکز تخصصی نسبت به فروش انواع سرفیس نیز فعالیت دارد. این موضوع در متن هم اشاره شده است.

  3. پژمان گفت:

    یعنی هیچ جا نمیشد اینقدر کامل در مورد مایکروسافت سرفیس خوند و اینقدر اطلاعات جامعی بدست آورد.
    واقعا دمتون گرم.

  4. میلاد گفت:

    سلام به شما که این به این عالی درباره سرفیس نوشتید. من خودم از کاربران این سرفیس هستم. سایت های زیادی را دیدم و خوندم اما واقعا به این شیوایی و روانی و در کاملا تخصصی مطلب ندیده بودم. از طریق سرچ گوگل به سایت شما رسیدم. بارها به پایتخت اومدم اما با شما تا حالا اشنا نبودم. این نوع نوشته و این همه تخصص گواه بر داشتن تیم خوب شما است. حتما مشتریتون خواهم شد.

  5. زینب بانو گفت:

    سلام.
    چقدر خوب که همه مدل های سرفیس رو به این کاملی بررسی کردید!
    من واقعا گیج شده بودم که اینها چه تفاوت هایی دارند و کدوم یکی مناسب کار من هست.
    دیگه گیج نمیزنم! :))

  6. محمد حسین گفت:

    خیلی عالی بود!
    من بین خرید ایسوس و سرفیس گیر کرده بودم!
    ممنونم از راهنماییتون!
    با این وقتی که شما برای این مطلب گذاشتید مشخصه که برای مشتری هاتون هم حسابی وقت میذاریم!
    حالا خیالم راحت شد که یک مرکز تعمیرات سرفیس درست و حسابی هم هست که اگر به مشکل بخورم میتونه مشکلم رو حل کنه!

  7. امیر گفت:

    سلام و تشکر.
    دید خیلی باز و جامعی نسبت به سرفیس پیدا کردم.
    حالا میتونم در خریدم بهتر تصمیم بگیرم. تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *