دانستنی ها

لوازم جانبی های سرفیس؛ برای سرفیس چی بخریم؟

سرفیس

 

بعد از خرید یک سرفیس و چک کردن لوازم درون جعبه آن اولین چیزی که به فکر ما می‌رسد که با چه وسایلی سرفیس‌مان را تکمیل کنیم. پس باید بدانیم برای محصولات سرفیس چه لوازم جانبی هایی وجود دارد. در این مقاله می‌خواهیم چند تا از ضروری ترین لوازم جانبی سرفیس را به شما معرفی کنیم.

 

لوازم جانبی های سرفیس

شما برای اینکه از کار کردن با سرفیس خود لذت ببرید حتما به یک تایپ کاور، ماوس، قلم استایلوس، سرفیس داک و یک کیف محافظ سرفیس احتیاج خواهید داشت.

تایپ کاور یا کیبورد سرفیس

اگر دستگاهی که شما خریداری کرده‌اید یکی از تبلت های سرفیس است حتما شما به فکر خرید یک کیبورد خواهید افتاد تا دستگاه‌تان را بتوانید به یک لپ تاپ تبدیل کنید. Surface pro type Cover یا تایپ کاور، کیبورد اختصاصی سرفیس است که برای سرفیس پرو ها ساخته شده و از صفحه نمایش سرفیس هم محافظت می‌کند.

سرفیس

سرفیس

تایپ کاور ها با پین‌های مخصوص و مغناطیسی‌شان به سرفیس وصل می‌شوند و می‌توانند حسگر اثر انگشت داشته باشند یا فاقد آن باشند. این حسگر می‌تواند با قابلیت windows Hello کنترل شود.

البته مایکروسافت به جز Surface pro type Cover یک تایپ کاور لوکس دیگر هم ساخته که Surface pro Signature Type Cover نام دارد و از میکروفایبر ایتالیایی ساخته شده است. این تایپ کاور بسیار با دوام و زیباست.

ماوس بدون سیم سرفیس یا Surface Arc Touch mouse

ماوس بی سیم Arc Touch یکی دیگر از لوازم جانبی های سرفیس است که به خوبی با قوس کف دست کاربر جفت و جور می‌شود و تمام حرکات لمسی انگشتان را دریافت می‌کند. این موس بی سیم قابلیت حمل بالایی دارد و برای وصل شدن به دستگاه شما نیازی به دانگل ندارد. چون از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود.

قلم سرفیس یا Surface pen

قلم استایلوس سرفیس به شما امکان یادداشت برداری و کشیدن طرح های گرافیکی خارق العاده می‌دهد. نوک این قلم می‌تواند فشار دست شما و زاویه را تشخیص دهد و بتواند درست مثل یک مداد دیجیتال عمل کند. مگنتی که در این قلم استفاده شده هم باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی آن را به گوشه‌های سرفیس خود وصل کنید.

داشتن پورت های بیشتر در سرفیس با Surface Dock

سرفیس داک می‌تواند به همه دستگاه های سرفیس متصل شود و برای‌شان تمام پورت‌هایی که نیاز دارند را فراهم آورد. با این وسیله جانبی سرفیس شما می‌توانید به دو نمایشگر به صورت همزمان متصل شوید و آن‌ها را مدیریت کنید یا میان سرفیس و دیگر لوازم جانبی مثل ماوس، اسپیکر و… اتصال به وجود آورید.

کیف محافظ سرفیس یا Maroo Case

با ماکرو کیس سرفیس شما شبیه به یک کلاسور می‌شود. این کیف‌ های محافظ سرفیس ظاهر بسیار شیک و چشم‌نوازی دارند و از سرفیس هم محافظت کافی به عمل می‌آورند. پس به جرات می‌توان گفت که هر سرفیس به یک کیف محافظ نیاز دارد.

شما چه لوازم جانبی دیگر می‌شناسید که برای دستگاه های سرفیس ضروری است؟ با اضافه کردن گزینه های موردنظرتان لیست لوازم جانبی های ما را تکمیل کنید و به بقیه کاربران کمک کنید تا بتوانند از داشتن سرفیس خود بیشتر لذت ببرند!

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

5 دیدگاه در “لوازم جانبی های سرفیس؛ برای سرفیس چی بخریم؟

  1. Ali گفت:

    منابع این مطلب کجاست؟

    1. فرشته نزاکتی گفت:

      تمام این موارد از منابع انگلیسی و معتبر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *