دانستنی ها

کدام مدل از دستگاه های سرفیس برایتان مناسب تر است

 

بسیاری از افراد زمانی که قصد خریدن دستگاه های الکترونیکی شرکت سرفیس را دارند با این سوال رو به رو می شوند که در بین دو گزینه ی سرفیس بوک و سرفیس لپ تاپ، انتخاب کدام یک بیشتر به صرفه است و برای آن ها بیشتر کاربرد دارد. خانواده محصولات Microsoft Surface طیف گسترده ای از تبلت، لپ تاپ، دسک تاپ و حتی دستگاه های دیجیتال وایت برد را در بر می گیرند. این مسئله باعث سردرگمی در مورد این نکته شده است که هرکدام از دستگاه های سرفیس چه هستند و هر کدام از مدل های آن چه کاری می توانند انجام دهند؟

 

اطلاعات بیشتر درباره محصولات سرفیس

ممکن است مایکروسافت بیشتر به خاطر نرم افزار شناخته شده باشد، اما این شرکت طی چند سال گذشته با اشتیاق کار می کند و طیف وسیعی از لپ تاپ و تبلت را ایجاد کرده است که با مشخصات جدی و با طراحی مطلوب هستند. کدام دستگاه برای شما مناسب است؟ مثل همیشه، به نیازهای خاص شما و بودجتان بستگی دارد. سرفیس لپ تاپ برای دانشجویان یا اهداف کار عمومی بهترین است. اگر به نیروی بیشتری احتیاج دارید، شاید برای کارهای خلاقانه مانند طراحی گرافیک، پس بهتر است از سرفیس بوک استفاده کنید. اگر دستگاه قابل حمل می خواهید بهتر است مجموعه ی تبلت های سرفیس را ایجاد کنید، Surface Go 2 بهترین انتخاب در این زمینه است، در حالی که Surface Pro 7 سخت افزارها بیشتری به شما می دهد (البته با هزینه بالاتر).

تفاوت دستگاه های سرفیس

تفاوت دستگاه های surface

لپ تاپ و سرفیس بوک از لحاظ ظاهری – به جز بخش قلم- تقریبا شبیه به هم هستند. هر دو آنها به شکل یک لپ تاپ سنتی (البته یک لپ تاپ بطور باریک و زیبا) طراحی شده اند و هر دو به اندازه کافی به نیازهای محاسبات قابل حمل شما خدمت می کنند. با این وجود، تفاوت های بزرگی در این دو دستگاه وجو دارد، اولین تفاوت این است که Surface Book دارای صفحه نمایش قابل جابجایی است. این بدان معنی است که شما می توانید آن را جدا کرده و از آن به عنوان تبلتی دارای ویندوز استفاده کنید، اگرچه شایان ذکر است که هم سرفیس لپ تاپ و هم سرفیس بوک دارای صفحه نمایش لمسی هستند و با Microsoft Pen سازگار هستند. با این حال، این مشخصات قابل مقایسه است، انتشار اخیر Surface Book 3، اکنون می تواند یک پردازنده 10 نسل Intel را در اختیار داشته باشد تا با نسل 10 خود Laptop مطابقت داشته باشد.

بهترین مدل سرفیس در واقع به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. اولین چیزی که باید بدانید این است که می توانید لپ تاپ ها و تبلت های قدرتمند تری را با هزینه ی کمتری دریافت کنید. با این حال، طراحی محصولات سرفیس چشمگیر است و قابلیت خاص ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین وزن کم این دستگاه بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است. یکی از معضلات سال های اخیر کاربران، تهیه ی تجهیزات محصولات سرفیس بوده است که گروه ناوک سرویس با ارائه ی محصولات و قطعات این دستگاه ها این مشکل را حل کرده است.

منبع: tech.co

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *