دانستنی ها

معرفی بهترین موزیک پلیر های اندروید

music player

 

این روزها که گوش دادن به آهنگ و پادکست جز جدایی‌ناپذیر زندگی ما شده داشتن یک موزیک پلیر خوب با امکانات عالی یک مزیت محسوب می‌شود. از این روز در این مطلب می‌خواهیم بهترین موزیک پلیرها یا پخش‌کننده‌های موسیقی برای اندروید را به شما معرفی کنیم تا شما خودتان مقایسه کنید و متناسب با نیازتان یکی از آن‌ها را نصب کنید.

music player

معرفی بهترین موزیک پلیر های اندروید

معرفی موزیک پلیر خوب اندروید BlackPlayer

این برنامه برای افرادی که به رنگ‌های تیره علاقه‌مند هستند عالی است! چون رابط کاربری‌اش بسیار تیره و سنگین است. BlackPlayer اکولایزر قدرتمندی دارد که با آن می‌توانید وضعیت پخش صدا را به خوبی شخصی‌سازی کنید، یک ویجت خوب دارد همراه با تم‌های مختلف (حتی تم‌های رنگ روشن و شاد!) و از اغلب فرمت‌های مختلف فایل‌های موسیقی هم پشتیبانی می‌کند. این برنامه خوب اندرویدی رایگان است و می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید، اما اگر می‌خواهید به امکانات بیشتری از آن دسترسی داشته باشید باید آن را بخرید (با قیمت ۳ دلار).

شاید این مقاله هم برای شما جالب باشد: باز کردن قفل گوشی های اندروید

jetAudio HD از بهترین موزیک پلیرهای اندروید

این برنامه هم از موزیک پلیرهای قدیمی و شناخته‌شده است. jetAudio HD رابط کاربری ساده‌ای دارد، از پلاگین‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، اکولایزر قدرتمندی دارد و دارای یک ویجت اختصاصی خوب است که کمک می‌کند از صفحه هوم گوشی‌تان هم بتوانید پخش موسیقی را کنترل کنید. شما می‌توانید jetAudio HD را هم رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنید ولی بدانید که تبلیغات درون برنامه‌ای دارد و این تبلیغات تنها در صورت خریدن این موزیک پلیر خوب اندرویدی حذف می‌شوند.

یکی از بهترین موزیک پلیر های اندروید: MediaMonkey

در MediaMonkey شما می‌توانید فایل های موسیقی خود را بر حسب نوع‌شان دسته‌بندی کنید یا چینش آن‌ها را بر اساس خواننده، آلبوم یا حتی آهنگساز تغییر دهید. این برنامه اندرویدی پرطرفدار همچنین یک اکولایزر خوب دارد و بهترین ویژگی‌اش این است که می‌تواند کتابخانه موزیک گوشی اندرویدی شما و کامپیوترتان را از طریق وای فای همگام‌سازی کند.

Neutron Music Player یک موزیک پلیر اندرویدی خوب

این برنامه موتور رندرینگ ۳۲ و ۶۴ بیتی دارد که به گفته سازنده‌اش کاملا مستقل عمل می‌کند. همین امر باعث می‌شود که کیفیت پخش موسیقی در Neutron Music Player زیاد باشد. Neutron Music Player از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند (flac، MOC و…) و یک اکولایزر عالی دارد.

بهترین موزیک پلیر اندرویدی: PlayerPro Music Player

اگرچه این برنامه با استقبالی که شایسته‌اش است روبرو نشده ولی امکانات جالبش مثال‌زدنی است. رابط کاربری ساده و زیبا، امکان دانلود اسکین‌ها یا تم‌های مختلف، امکان پخش ویدئو، داشتن یک اکولایزر قدرتمند برای اضافه کردن افکت‌های مختلف به آهنگ، ویجت خوب و پشتیبانی از دستورات خاص از بهترین ویژگی‌های PlayerPro Music Player است. با امکان پشتیبانی این برنامه از دستورات خاص مثلا می‌توانید با تکان دادن گوشی به آهنگ بعدی بروید. شما با دانلود این برنامه در حقیقت صاحب نسخه دموی آن می‌شوید و برای نسخه اصلی‌اش باید ۵ دلار بپردازید.

شاید این مقاله هم برای شما جالب باشد: بهترین ویرایشگر فیلم

 

بهترین موزیک پلیر اندرویدی کاملا رایگان: Pulsar Music Player

Pulsar Music Player از موزیک پلیرهایی است که کاملا منطبق بر متریال دیزایل گوگل طراحی شده و حتی از کروم کست گوگل هم پشتیبانی می‌کند. این برنامه در کنار کیفیت خوبی که برای پخش موسیقی دارد بسیار سبک و روان است و با این ویژگی‌های خوب کاملا رایگان ارائه شده بنابراین نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد.

شما می‌توانید مقاله مربوط به معرفی Duran (که آن هم یک موزیک پلیر اندرویدی خوب با قابلیت آموزش زبان انگلیسی است.) را هم در سایت ناوک بخوانید.

آیا تاکنون از این موزیک پلیرهایی که معرفی کردیم استفاده کرده‌اید؟ در مورد استفاده از آن‌ها چه نظری دارید؟ لطفا اگر موزیک پلیر اندرویدی خوبی می‌شناسید آن را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “معرفی بهترین موزیک پلیر های اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *