دانستنی ها

سرفیس نئو (Surface Neo) محصول جدید مایکروسافت

Surface DUE

 

در مراسم سالانه مایکروسافت به جز سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X)، سرفیس لپ تاپ ۳ (Surface Laptop 3) محصولات دیگری هم معرفی شدند که خبر از تحولات عظیم در تولیدات مایکروسافت می‌دادند. یکی از آن‌ها سرفیس نئو است که یک دستگاه نسبتا جدید است و  می‌خواهیم در این مطلب قابلیت های آن را بیشتر بررسی کنیم.

 

جدیدترین سرفیس مایکروسافت با نمایشگر دوگانه: سرفیس نئو

  • جدیدترین محصول مایکروسافت که تا چندی دیگر روانه بازار خواهد شد از نسخه ویژه ویندوز یعنی ویندوز 10 ایکس استفاده خواهد کرد و از دو نمایشگر مجزا تا شدنی بهره خواهد برد. در بین دو نمایشگر یک فاصله نه چندان ناچیز دیده می شود که در نگاه اول کمی توی ذوق می زند و نمایش یک پنجره مشترک در هر دو نمایشگر چندان جذاب نخواهد بود و گویا برای هر یک برای نمایش محتواهای جداگانه ای طراحی شده باشند.

همچنین بخوانید: سرفیس دوئو Surface DUE؛ گوشی مایکروسافت با نمایشگر دوگانه

Surface DUE

Surface DUE

  • نمایشگرهای سرفیس نئو 9 اینچی هستند و حاشیه ای 5/6 میلی متری از هر طرف دارند. وزن این محصول 655 گرم است. در ساخت سرفیس نئو از شیشه گوریلا گلس استفاده شده و از باریک ترین LCD ساخته شده تا کنون در آن استفاده شده است. این محصول از تراشه ساخت اینتل بهره می برد و از موتور گرافیکی نسل یازدهم استفاده می کند.
  • سرفیس نئو با قلم لمسی جدید سرفیس سازگار است. کیبورد این محصول نیز به صورت جداگانه به شکل مغناطیسی می تواند به بخش پشتی دستگاه متصل شود.
  • لولا های این محصول قابلیت چرخش 360 درجه ای دارند و کاربر می تواند در هر زاویه ای از این محصول استفاده کند و یکی از این حالت ها استفاده شبه لپ تاپی است.

 

  • ویندوز 10 ایکس استفاده شده در این محصول از منو استارت و نوار وظیفه جدیدتری نسبت به ویندوز 10 بهره می برد و اپلیکیشن ها می توانند به طور جداگانه روی هر نمایشگر اجرا شوند. در واقع، شما می ‌توانید برنامه ای را روی یکی از نمایشگرها و برنامه ای دیگر را روی نمایشگر دوم اجرا کنید. ویندوز ۱۰ ایکس از تمامی اپلیکیشن ‌ها از جمله آفیس پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین بخوانید: سرفیس پرو ۷ معرفی شد + مقایسه سرفیس پرو ۷ با سروفیس پرو ۶

شما چه نظری راجع به این محصول و آینده آن دارید؟ فکر می کنید این محصول می تواند موفق ظاهر شده و پر فروش باشد؟ منتظر نظرات شما در بخش نظرات سایت ناوک هستیم.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *