دانستنی ها

اپلیکیشن دوران Dorun: یادگیری انگلیسی با موسیقی

دوران

اگر از طرفداران خواننده‌های انگلیسی زبان باشید حتما برای شما اهمیت دارد که در این ترانه‌ها چه می‌شنوید. باید بدانید که وب‌ سایت‌های زیادی هستند که متن انگلیسی این آهنگ‌ ها را می‌گذارند و شما اگر می‌خواهید معنی آن‌ها متوجه شوید باید لغاتی که برای‌تان ناآشناست را در دیکشنری بزنید و به عبارتی خودتان آهنگ را ترجمه کنید. کاری که حوصله زیادی می‌خواهد! دوران اپلیکیشنی است که این کارها را برای کاربران فارسی‌زبان انجام داده است.

معرفی اپلیکیشن دوران برای یادگیری انگلیسی

در این برنامه شما همزمان که به موسیقی گوش می‌دهید متن موسیقی هم برای شما روی صفحه گوشی‌تان نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید خودتان تنظیم کنید که متن فقط فارسی باشد (ترجمه) یا اینکه انگلیسی باشد. حتی می‌توانید بخواهید هر دو همزمان (انگلیسی و فارسی) نمایش داده شوند. به علاوه می‌توانید موسیقی را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید یا در تنظیمات مربوط به متن بخواهید که تمام متن را یک جا ببینید.

در مورد آهنگ‌ها هم می‌توانید نظر بدهید! فقط باید حساب کاربری بسازید. چون بخشی از این برنامه شبیه یک شبکه مجازی طراحی شده است. بنابراین شما حتی برای خود یک صفحه شخصی دارید که می‌توانید از طریق آن پست بگذارید یا با دیگران تعامل داشته باشید. جالب است بدانید که خود تیم دوران هم یک صفحه شخصی دارد و پست‌های مربوط به آموزش زبان انگلیسی می‌گذارد و شما می‌توانید از این پست‌ها استفاده کنید.

برای گوش کردن به هر آهنگی باید ابتدا آن را دانلود کنید. پس استفاده از دوران برای گوش کردن به آهنگ‌های جدید نیاز به اتصال به اینترنت دارد. البته اگر بخواهید به آهنگی گوش دهید که قبلا دانلودش کرده‌اید دیگر نیازی به اتصال به اینترنت ندارید. ضمنا قبل از دانلود می‌توانید کیفیت آن را هم تعیین کنید ( 128 K یا 64 K).

Duran

بخش هیجان انگیز ماجرا اینجاست که شما بعد از گوش دادن به هر آهنگی می‌توانید از خودتان تست هم بگیرید! اپلیکیشن دوران برای یاد دادن زبان انگلیسی به شما فلش کارت هم دارد. شما می‌توانید خودتان هم لغات را به مجموع فلش‌ کارت‌هایی که از برنامه دارید اضافه کنید، تلفظ صحیح‌ لغات را یاد بگیرید و در میان فلش کارت‌ها جستوجو کنید.

البته دوران فقط به آوردن آهنگ‌های انگلیسی بسنده نکرده، شما تعدادی از آهنگ‌های محبوب فارسی و ترکی هم در آن می‌توانید ببینید. اینطور که پیداست برای دوران هیچ محدودیتی وجود ندارد و روز به روز بر تعداد امکاناتش اضافه می‌کند. شما می‌توانید آخرین نسخه دوران را هم اکنون از بازار دانلود کنید و در یادگیری‌تان تحولی ایجاد کنید.

برای دانلود این اپلیکشین میتوانید به سایت سازنده آن به آدرس dorun.ir مراجعه نمایید.

شما تا به حال از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرده‌اید؟ درمورد آن چه نظری دارید؟ آیا اپلیکیشن دیگری هم برای یادگیری زبان انگلیسی می‌شناسید؟ آن را به ما و سایر کاربران سایت ناوک معرفی کنید.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۸ رای
بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “اپلیکیشن دوران Dorun: یادگیری انگلیسی با موسیقی

  1. م.ش گفت:

    میشه یه نفر بداد من برسه؟
    چرا اپ دوران اینقدر کند شده چند روزه دارم تلاش میکنم کاربری جدید بسازم، نمیشه.
    رمز کاربری قبلیمو گم کردم،جایی هم برای بازیابی نداره توی اپشون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *