دانستنی ها

اولین اقدام پس از خرید یک سرفیس!

سرفیس

همانند دستگاه‌های دیگر، وقتی شما اقدام به خریداری یک سرفیس می‌کنید باید تا قبل از باز کردن جعبه‌اش شماره سریالش را چک کنید تا از اینکه Microsoft از دستگاه شما پشتیبانی می‌کند اطمینان حاصل کنید و بعد از باز کردن جعبه تمام چیزهایی که باید برای شما باشد را چک کنید. در این مطلب هم می‌خواهیم نحوه چک کردن ضمانت و گارانتی سرفیس و بعد لوازم داخل جعبه را بررسی کنیم. چون این اقدامات، اولین کارهایی هستند که شما باید پس از خرید سرفیس عزیزتان انجام دهید.

چک کردن ضمانت و گارانتی سرفیس

 برای این کار باید به این لینک بروید و ملیت خود را United States انتخاب کنید. سپس شماره سریال را وارد کنید و مقابل عبارت Standard Warranty به تاریخ تمام شدن وارانتی سرفیس دقت کنید. این تاریخ خیلی مهم است چون تا این تاریخ است که شرکت مایکروسافت تعهد دارد دستگاه ایراددار شما را رایگان تعویض کند. اگر دیدید مدت ضمانت سرفیس شما ۹۰ روز است متاسفانه این به این معنی است که سرفیس شما نو نیست و احتمالا ریفر است.

 

دستگاه‌های ریفر (Refurbished) دستگاه‌هایی هستند که بنا به دلایل خاص به شرکت سازنده برگشت می‌خورند (حالا ممکن است استفاده شده باشند، ممکن هم هست آکبند باشند.) و پس از برگشت مجددا با قیمت کمتری به فروش می‌رسند.

مطالعه این مطلب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: مراقبت نرم افزاری از سرفیس های مایکروسافت

لوازم داخل جعبه سرفیس

در جعبه هر سرفیسی بسته به مدلش می‌توان چیزهای متفاوتی یافت. به طور کل در جعبه سرفیس ها و سرفیس پروها (مثل Surface Go، سرفیس پرو ۵ و سرفیس پرو ۶) باید به جز تبلت یک شارژر، یک کابل اتصال به برق (متناسب با ملیت دستگاه) و یک دفترچه آموزشی باشد.

در جعبه یک سرفیس بوک ۲ به جز این‌ها کیبورد هم وجود دارد.

سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک ۱ هم به جز خود دستگاه و شارژر یک قلم دارند.

اگر دستگاه خریداری شده یک سرفیس گو یا سرفیس پرو باشد، پس یک پایه در پشتش دارد که می‌تواند تا زاویه زیادی باز شود. البته شما می‌توانید در هر زاویه‌ای که دل‌تان خواست آن را ثابت کنید. چون در برابر وزن دستگاه می‌تواند مقاومت کند.

به هر حال بهترین کار برای شما این است که در گوگل جعبه گشایی سرفیس خود را سرچ بزنید! چون مدل به مدل آیتم‌هایی که برای کاربر در جعبه وجود دارد متفاوت است.

مطالعه این مطلب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: با باتری سرفیس چگونه رفتار کنیم؟

شما هم به تازگی یک سرفیس خریداری کرده‌اید؟ اولین کاری که پس از خریدن این دستگاه انجام دادید چه بود؟ تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

همیشه در یاد داشته باشید که در صورت بروز مشکل برای سرفیس شما، از آنجایی که لپ تاپ های مایکروسافت سرفیس ظرافت بسیار بالایی در طراحی خود دارند، قطعا به یک مرکز مجرب تعمیر سرفیس مراجعه نمایید تا دچار خسارات بیشتری نشوید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “اولین اقدام پس از خرید یک سرفیس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *