دانستنی ها

مایکروسافت سرفیس دوئو سه سال آپدیت اندروید دریافت می‌کند

مایکروسافت در گفت و گو با رسانه Android authority تایید کرده است که می‌خواهد به مدت سه سال به آپدیت اندروید سرفیس دوئو بپردازد.

یکی از انتقاداتی که به سازندگان گوشی‌‌های اندرویدی وارد می‌شود، پشتیبانی نکردن طولانی مدت آن‌ها از اندروید و سیستم نرم افزاری گوشی است. کمتر شرکتی را در دنیا می‌توان یافت که طولانی مدت به پشتیبانی و بروزرسانی اندروید و نرم افزار گوشی‌های خود بپردازد.

البته در سال‌های گذشته کمی اوضاع بهتر شده است. شاید بتوان گفت بهترین عملکرد را در بین گوشی‌ها اپل دارد که البته اپل از سیستم عامل IOS استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد سامسونگ نیز در این باره تجدید نظر کرده است و در مراسم گلکسی آنپکد اعلام کرد که قصد دارد برای برخی از گوشی‌های هوشمند خود تا سه نسل اندروید را در دسترس قرار دهد.

حال به تازگی مایکروسافت گفته است که گوشی جدید دو نمایشگره خود یعنی مایکروسافت سرفیس دوئو تا سه نسل آپدیت اندروید دریافت خواهد کرد.

[av_button label=’جهت تعمیرات تخصصی سرفیس کلیک نمایید’ link=’manually,https://navakservices.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%b3/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’yes’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-njgoz0′ admin_preview_bg=”]

رسانه Android authority گفته است که طبق وعده مایکروسافت، سرفیس دوئو که اولین گوشی اندرویدی این کمپانی نیز به حساب می‌آید، قرار است تا سه سال بروزرسانی سیستم عامل و بروزرسانی‌های امنیتی اندروید دریافت کند.البته نباید فراموش کنیم که با یک سرفیس 1399 دلاری رو‌به‌رو هستیم و شاید این پشتیبانی خیلی هم عجیب و دور از ذهن نباشد.

در هر صورت مایکروسافت نیز در کنار گوگل و سامسونگ جزو کمپانی‌هایی است که تا حداقل دو سال به بروزرسانی سیستم عامل و نرم افزار گوشی‌های خود ادامه می‌دهد.

گوگل برای سری پیکسل خود تا مدت‌ها پشتیبانی نرم افزاری می‌کند. همچنین سامسونگ نیز وعده داده است تا گوشی‌های گلکسی اس 10، گلکسی اس 20، گلکسی نوت 10، گلکسی نوت 20 تا حدود سه سال بروزرسانی نرم افزاری دریافت کنند.

همچنین وان پلاس نیز پشتیانی حداقل دو ساله برای بروزرسانی سیستم عامل و سه ساله برای بروزرسانی امنیتی گوشی‌های هوشمند خود در نظر گرفته است.

بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی توقع دارند تا گوشی‌‌های پرچمدار تا حداقل سه سال پشتیبانی نرم افزاری شوند. برخی دیگر نیز بر این باورند که حداقل 5 سال باید این پشتیبانی انجام شود که با توجه به قیمت سرسام آور گوشی‌های هوشمند شاید این عقیده خیلی هم دور از ذهن و عجیب نباشد.

آپدیت اندروید سرفیس دوئو

مشخصات مایکروسافت سرفیس دوئو

روز گذشته مایکروسافت پس از مدت‌ها مشخصات فنی، فیمت و تاریخ انتشار سرفیس دوئو را منتشر کرد.

سرفیس دوئو از تراشه اسنپدراگون 855، دو صفحه نمایش 5.6 اینچی با فناوری OLED و روزولوشن 1800 در 1350 پیکسل و دوربی اصلی 11 مگاپیکسلی و باتری 3557 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

همچنین به نظر می‌رسد محصول جدید مایکروسافت از شبکه 5G و NFC پشتیبانی نمی‌کند که برای یک گوشی پرچمدار گران قیمت بسیار عجیب است.

این گوشی مایکروسافت در تاریخ 20 شهریور 1399 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران ناوک در این باره چیست؟

منبع: androidauthority

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *