تعمیر لپ تاپ تخصصی در تهران

تعمیر لپ تاپ به فرآیند تشخیص، عیب‌یابی و رفع مشکلات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری در لپ‌تاپ گفته می‌شود. با توجه به پیچیدگی اجزای داخلی لپ‌تاپ‌ها، این کار نیازمند تخصص و دانش فنی بالایی است. آیا لپ تاپ شما دچار مشکل شده است؟ نگران نباشید! مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک در تهران با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر لپ تاپ، آماده ارائه خدمات باکیفیت به شماست.

تعمیر لپ تاپ

دلایل رایج نیاز به تعمیر لپ تاپ:

  1. مشکلات سخت‌افزاری:
    • آسیب دیدن صفحه نمایش
    • خرابی هارد دیسک یا SSD
    • مشکل در شارژ شدن باتری
    • خراب شدن کیبورد یا تاچ‌پد
    • ایراد در پورت‌های ارتباطی (USB، HDMI و …)
    • مشکل در فن خنک‌کننده
    • خرابی مادربرد
  2. مشکلات نرم‌افزاری:
    • هنگ کردن سیستم عامل
    • کند شدن سیستم
    • ویروسی شدن سیستم
    • مشکلات مربوط به درایورها
    • از کار افتادن برخی از نرم‌افزارها

خدمات ما شامل:

  • عیب‌یابی لپ تاپ، دقیق و سریع: متخصصان ما با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات، مشکل لپ تاپ شما را به طور دقیق شناسایی می‌کنند.
  • تعمیرات سخت‌افزاری لپ تاپ: از تعویض قطعات معیوب تا رفع مشکلات سخت افزای لپ تاپ، تمام نیازهای تعمیرات لپ تاپ شما را برطرف می‌کنیم.
  • تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ: از نصب سیستم عامل و آنتی ویروس و انواع نرم افزار تا رفع مشکلات نرم‌افزاری، تمام نیازهای تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ شما را برطرف می‌کنیم.
  • تعمیرات لپ تاپ با گارانتی: ما به کیفیت کار خود اطمینان داریم و به همین دلیل، تمام خدمات تعمیرات لپ تاپ ما دارای گارانتی هستند.
  • استفاده از قطعات اورجینال: برای اطمینان از طول عمر بیشتر لپ تاپ شما، تنها از قطعات اورجینال استفاده می‌کنیم.
تعمیرات لپ تاپ اچ پی HP
یکی از عالی ترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران لپ تاپ های اچ پی هستند. متخصصان مجرب تعمیرات ناوک، تعمیرات لپ تاپ HP را به صورت تخصصی با به روز ترین تجهیزات انجام میدهند.

تعمیرات لپ تاپ HP

تعمیرات لپ تاپ ایسر Acer
لپ تاپ های ایسر به دلیل کم بودن فروش و تنوعشان در ایران نیاز به تعمیرکاران متخصص دارند. ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک، تعمیرات لپ تاپ ایسر را به صورت کاملا تخصصی انجام میدهدیم.

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیر لپ تاپ لنوو Lenovo
لپ تاپ های لنوو دارای تنوع فراوانی هستند. تعمیرات کلیه لپ تاپ های لنوو Lenovo فارق از اینکه چه مدلی هستند، توسط متخصصین مجرب ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک صورت میگیرد.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ ایسوس
تعمیرات لپ تاپ ایسوس مخصوصا محصولات جدید ایسوس که دارای ظرافت خاصی هستند به صورت کاملا تخصصی توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک صورت میگیرد.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ یا نمایندگی ها معمولا خدمات مناسب عیب یابی، سرویس، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع برندها و مدل های لپ تاپ را به کاربران ارائه می دهند. تعمیرات لپ تاپ نو و تعمیرات لپ تاپ استوک با یکدیگر تفاوتی ندارند و در صورت داشتن مشکل، هر کدام از این دستگاه ها را باید به مرکز تعمیرات لپ تاپ ببرید تا عیب یابی درست انجام شود. در مرکز تعمیرات لپ تاپ اگر متخصص با داشتن مهارت، دانش و تخصص به درستی عیب یابی لپ تاپ را انجام دهد و با دسترسی به قطعات مورد نظر لپ تاپ شما را تعمیر کند، خیالتان آسوده خواهد بود.
هرگونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ، می تواند در انجام کارهایتان خلل ایجاد کند پس با تعمیرات لپ تاپ خود در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک و استفاده از تخصص کارشناسان ما، می‌توانید در زمان کوتاهی خرابی لپ تاپ خود را رفع کنید.

چرا مرکز تعمیر لپ تاپ ناوک را انتخاب کنید؟

  • تیم متخصص: کارشناسان ما با دانش فنی بالا و تجربه فراوان، بهترین راهکارها را برای تعمیر لپ تاپ شما ارائه می‌دهند.
  • قیمت مناسب: ما تعرفه‌های رقابتی را ارائه می‌دهیم و به شما بهترین خدمات را با کمترین هزینه ارائه می‌دهیم.
  • تحویل به موقع: ما به اهمیت زمان شما واقف هستیم و تعمیرات را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش، با ما تماس بگیرید:
شماره تماس واحد تعمیرات لپ تاپ: ۸۸۶۴۵۴۷۶

تعمیرات لپ تاپ در تهران

تعمیرات لپ تاپ در تهران و به صورت کلی در ایران معمولا جزو حساس ترین انتخاب ها می باشد. چرا که اکثر لپ تاپ ها در ایران از گارانتی جهانی محروم هستند. از این رو چنانچه لپ تاپ شما دچار مشکل شد باید به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ معتبر مراجعه کنید. اما انتخاب یک مرکز تعمیرات لپ تاپ حرفه ایی و سرشناس از اهمیت بالایی برخوردار است. ولی خوشبخاته برای شما که ساکن شهر تهران هستید ناوک سرویس بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران مطمئن ترین انتخاب است. چرا که مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک به صورت کاملا تخصصی تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات لپ تاپ ایسوس، تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، تعمیرات لپ تاپ ایسر، تعمیرات لپ تاپ ریزر، تعمیرات لپ تاپ دل، تعمیرات لپ تاپ HP و سایر لپ تاپ ها از جلمه تعمیرات سرفیس، دل و اپل را برای شما انجام میدهد.

تعمیر لپ تاپ با برخورداری از کادر فنی متخصص، تعمیرات لپ تاپ از همه برند ها را به صورت کاملا حرفه ایی انجام می دهد.

تعمیرات لپ تاپ در محل

گاهی اوقات شرکت ها و سازمان ها و یا حتی برخی افراد امکان مراجعه حضوری برای تعمیر لپ تاپ خود را ندارند و ترجیح میدهند خدمات تعمیرات لپ تاپ در محل کار و یا منزل ایشان صورت گیرد. خدمات تعمیرات لپ تاپ در محل ناوک یک راهکار مناسب، ایده آل و کاربردی برای این افراد است تا در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاهشان امکان عیب یابی و تعمیر سریع لپ تاپ خود را داشته باشند.
با استفاده از خدمت تعمیرات لپ تاپ در محل می توانید در صورت نیاز تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ، تعمیر مادربرد لپ تاپ، تعمیر کارت شبکه لپ تاپ را انجام داد.
همچنین تعمیر و تعویض فن لپ تاپ یا بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ یا به طور کلی تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ با این روش قابل انجام است.

تعمیرات لپ تاپ فوری

تعمیر فوری لپ تاپ در سریع ترین زمان ممکن یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک است. از آنجاییکه خیلی از افراد که در جامعه it فعال هستند یا کسانی که به دلایل کاری و شغلی به لپ تاپ خود وابستگی دارند و اگر لپ تاپ آنها خراب شود نیاز به تعمیرات فوری لپ تاپ دارند، ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک خدمات تعمیرات فوری لپ تاپ را نیز ارائه میدهیم. البته باید در نظر داشته باشید که در برخی موارد خرابی به نحوی است که امکان استفاده از این خدمت میسر نیست.

هزینه تعمیر لپ تاپ

هزینه تعمیر لپ تاپ به موارد زیادی بستگی دارد. برای تخمین درست هزینه تعمیر لپ تاپ ابتدا باید علت اصلی خرابی لپ تاپ مورد بررسی قرار بگیرد. سپس قیمت قطعات مورد نیاز بررسی شود. بعد از شناسایی علت خرابی لپ تاپ و محاسبه قطعات مورد نیاز و هزینه تعمیر لپ تاپ قیمت نهایی مشخص و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تعمیرات انواع لپ تاپ
تعمیر لپتاپ

خدمات تعمیرات لپ تاپ ناوک سرویس

تعمیر شارژر لپ تاپ

یکی از مهمترین علل خرابی لپ تاپ آسیب دیدن شارژر لپ تاپ می‌باشد. آیا شارژر لپ تاپ شما خراب شده است؟ دیگر لپ تاپ شما شارژ نمی‌شود؟ نگران نباشید! ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. مشکلات رایج شارژر لپ تاپ مانند خرابی سیم، خراب شدن آداپتور و مشکلات داخلی را تشخیص داده و برطرف می‌کنیم. تعمیرکاران ماهر ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته، شارژر لپ تاپ شما را عیب‌یابی کرده و در کمترین زمان ممکن آن را تعمیر می‌کنند. دیگر نیازی به خرید شارژر جدید و هزینه‌های اضافی نیست. با ما تماس بگیرید تا لپ تاپ شما دوباره به شارژ کامل برسد.

تعویض باتری لپ تاپ

مشکل عمده دیگری که برای لپ تاپ پیش می آید خراب شدن باتری لپ تاپ می باشد. باتری لپ تاپ پس از گذراندن سیکل استاندارد خود رو به خرابی می رود. همچنین ممکن است به علت استفاده از شارژر غیر اصل باتری لپ تاپ شما آسیب ببیند. چنانچه نیاز به تعویض باتری لپ تاپ دارید ناوک سرویس باتری اورجینال اکثر برند های معروف جهانی را به شما ارائه می کند.

تعمیر هارد لپ تاپ

هارد لپ تاپ یکی از حساس ترین قطعات لپ تاپ می باشد. طبق آمار خراب شدن هارد لپ تاپ یکی از بیشترین علل خرابی لپ تاپ می باشد. مواردی که معمولا در درخواست های اولیه ثبت می گردد شامل سوختن هارد لپ تاپ، کند بودن هارد و پاک شدن اطلاعات هارد می باشد. همکاران ما در ناوک سرویس اطلاعات هارد شما را به حرفه ایی ترین شکل ممکن ریکاوری خواهند کرد. همچنین با تعویض هارد های قدیمی با هارد های ssd یا سرعت بالا خیلی از مشکلات شما در زمینه کند بودن سرعت لپ تاپ حل خواهد شد. همچنین در مواردی که هارد لپ تاپ سوخته باشد زیر نظر کارشناسان ناوک سرویس عملیات تعویض هارد صورت می پذیرد.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ

آیا کارت گرافیک لپ تاپ شما دچار مشکل شده است؟ خطوط رنگی روی صفحه نمایش، هنگ کردن بازی‌ها، یا خاموش شدن ناگهانی سیستم از جمله علائم رایج خرابی کارت گرافیک هستند. تیم متخصص ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته، آماده ارائه خدمات تعمیر کارت گرافیک انواع لپ تاپ است. از ریبال کردن چیپ تا تعویض قطعات آسیب دیده، ما بهترین راه حل را برای دستگاه شما ارائه می‌دهیم. لپ تاپ خود را با اطمینان به ما بسپارید تا آن را با کارایی بالا به شما بازگردد. متخصصین ما بهترین راهکار تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ را برای شما انتخاب می‌کنند و در صورتی که لپ تاپ شما قابل تعمیر نباشد عمل تعویض کارت گرافیک را برای شما انجام می‌دهند.

تعمیر کارت شبکه لپ تاپ

آیا کارت شبکه لپ تاپ شما دچار مشکل شده است؟ نگران نباشید! تیم متخصص ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ناوک با استفاده از جدیدترین تجهیزات و دانش فنی، آماده رفع هرگونه مشکل مربوط به کارت شبکه لپ تاپ شما است. از جمله خدماتی که ما ارائه می‌دهیم می‌توان به عیب‌یابی دقیق، تعویض کارت شبکه معیوب، رفع مشکلات نرم‌افزاری کارت شبکه و بهینه‌سازی عملکرد شبکه اشاره کرد. با اعتماد به ما، لپ تاپ خود را به سرعت و با کمترین هزینه به حالت اولیه بازگردانید.

آیا لپتاپ شما خراب شده ؟

با مراجعه حضوری به دفتر خدمات ناوک واقع در میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه سوم واحد ۳۱۵ و یا از طریق شماره های تماس مرکز خدمات و تعمیرات ناوک ۸۸۶۴۵۴۷۵ و یا ثبت فرم درخواست بررسی و اعلام هزینه تعمیرات می‌توانید برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نمایید.

سایر مشتریان مرکز تعمیرات تخصصی ناوک این سوالات را پرسیده اند شاید پاسخ شما نیز در این سوالات باشد !

دلایل مختلفی برای روشن نشدن لپ‌تاپ وجود دارد، از جمله مشکلات باتری، آداپتور، برد اصلی و یا حتی سیستم عامل. برای تشخیص دقیق مشکل، بهتر است لپ‌تاپ خود را به مرکز تعمیرات لپ‌تاپ ناوک بسپارید.

هزینه تعمیر لپ‌تاپ بسته به نوع مشکل، مدل لپ‌تاپ و قطعات مورد نیاز متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا لپ‌تاپ خود را برای بررسی رایگان به مرکز تعمیرات لپ‌تاپ ناوک بیاورید.

اگر مشکل لپ‌تاپ شما جزئی باشد و هزینه تعمیر آن زیاد نباشد، تعمیر آن مقرون به صرفه‌تر است. اما اگر مشکل جدی باشد و هزینه تعمیر به قیمت یک لپ‌تاپ جدید نزدیک شود، ممکن است خرید لپ‌تاپ جدید گزینه بهتری باشد.

مدت زمان تعمیر لپ‌تاپ به پیچیدگی مشکل و موجود بودن قطعات بستگی دارد. معمولاً تعمیرات جزئی در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود، اما تعمیرات پیچیده‌تر ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

بله، ما در مرکز تعمیرات لپ‌تاپ ناوک برای تمامی تعمیرات خود گارانتی مشخصی ارائه می‌دهیم. مدت زمان گارانتی به نوع تعمیر و قطعات استفاده شده بستگی دارد که در فاکتور ارائه شده مدت زمان گارانتی تعمیر لپ تاپ شما ذکر می‌شود.

شما میتوانید از طریق چت آنلاین مرکز تعمیرات ناوک و یا شماره تلفن ۸۸۶۴۵۴۷۶-۰۲۱ و یا مراجعه حضوری به تهران٬ خیابان ولیعصر٬ بالاتر از ونک٬ ابتدای میرداماد٬ مجتمع کامپیوتر پایتخت٬ برج A طبقه ۳ واحد ۳۱۵ با ما در تماس باشید.

امتیاز به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۱ رای