دانستنی ها

آشنایی با بهترین سرفیس برای دانش آموزان

سرفیس برای دانش آموزان

تعیین بهترین سرفیس برای دانش آموزان موضوع مهمی است. چرا که آشنایی و کاربری با این نوع از محصولات دیجیتالی کمپانی بزرگ مایکروسافت، برای دانش آموزان بسیار با اهمیت خواهد بود. در این خصوص شرکت مایکروسافت در کنار معرفی انواع سرفیس برای انواع کاربران، شرایط گسترش سری surface PC را فراهم آورد. بر این اساس کاربران با رونمایی از سری لپ تاپ سرفیس‌های SE مواجه شدند. این نوع سرفیس‌ها می‌توانند برای دانش آموزان بهترین انتخاب باشد. این مقاله مختص کاربران دانش آموز وب‌سایت ناوک سرویس navakservices.com تهیه می‌شود. با مطالعه این مقاله حتما دید بهتری نسبت به سرفیس و کاربری آن برای دانش آموزان پیدا خواهید کرد. مانند همیشه ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

سرفیس برای دانش آموزان

سرفیس برای دانش آموزان

درباره بهترین سرفیس برای دانش آموزان

در خصوص آشنایی با بهترین سرفیس برای دانش آموزان، توجه به یک نکته‌ای اساسی مهم است. این نوع سرفیس‌ها از شرایط محدودتری نسبت به دیگر سرفیس‌ها برخورد دارند. یعنی اگر هدف شما خرید تعمیر سرفیس برای دانش آموز خود است، نباید توقع داشتن امکانات و آپشن‌های خاص از این محصول داشته باشید. داشتن این شرایط می‌تواند دلیلی بر اقتصادی بودن این محصول کمپانی بزرگ Microsoft باشد. در بین محصولات دیگر دیجیتالی مایکروسافت، به این نوع سرفیس‌ها surface laptop SE گفته می‌شود. دانش آموزان می‌توانند با انتخاب این مدل محصول دیجیتالی مایکروسافت و با استفاده از امکانات موجود در آن، راحت‌تر و با کیفیت بهتر نسبت به فراگیری دروس خود بپردازند.

به طور حتم برخورداری از تکنولوژی‌های روز دنیا و تلفیق آموزش با فناوری، می‌تواند شرایط ممتازتر و بسیار بهتری را برای دانش آموزان و آینده آنها فراهم آورد. با توجه به شیوع بیماری کویده ۱۹، شرایط برگزاری کلاس‌های درس در مقاطع مختلف تحصیلی با چالش و اختلال روبرو شد. این اتفاق در برخی از کشورها موجب شد مدت زمان زیادی مراکز تحصیلی تعطیل باشند. شاید این تعطیلی برای مقاطع تحصیلی بالاتر مانند دانشجویان کمتر بود ولی به هر حال موجبات خلع و آسیب‌های تحصیلی فراوانی را به دنبال داشت. این موضوع قطعا برای مقاطع پایین‌تر مانند دبستان، شرایط ویژه‌تری را برای دانش آموزان به وجود آورد. به همین خاطر متخصصان در آن دوران حساس، از آپشن برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی استفاده کردند. اما اگر قبل از آن شرایط آشنایی و کاربری از سیستم آموزش مجازی پیاده‌سازی شده بود، حتما شرایط آموزش با آسیب‌های فراوان مواجه نمی‌شد.

داشتن چه امکاناتی برای شرکت در محیط‌های آموزشی غیر حضوری اهمیت دارد ؟

طبیعتا یکی از ابزارهای مهم به هدف حضور در کلاس‌های مجازی، داشتن یک دیوایس با قابلیت‌های مشخص است. محصولی دیجیتالی که بتواند با داشتن ابزار‌های مختلف مانند وب‌کم، میکروفون، اسپیکر و قابلیت اتصال، شرایط حضور مجازی را برای دانش آموز فراهم آورد. در این خصوص لپ تاپ یا تبلت و یا موبایل هوشمند، که بتواند به کلاس متصل شوند و شرایط دریافت دیتاهای مختلف را داشته باشند را معرفی می‌کنیم. با داشتن این نحصولات دیجیتالی، دانش آموزان می‌توانند به بهترین نحو ممکن از کلاس و درس معلم خود استفاده کنند. به همین منظور می‌توان در بین انواع محصولات دیجیتالی، با قابلیت‌ترین را بهترین سرفیس برای دانش آموزان به هدف استفاده‌های متنوع مانند اتصال به کلاس‌های مجازی معرفی کرد.

امروزه با توجه به دریافت تجربه تلخ در دوران کروناو برگزاری جلسات به صورت غیر حضوری، خیلی از موسسه‌ها روی به اجرای کلاس‌های مجازی آوردند. به همین منظور دانش آموزان می‌توانند در کنار حضور فیزیکی در مدرسه، از کلاس‌های متفرقه دیگر به صورت مجازی با برخورداری از محصول مایکروسافت یعنی مدل لپ تاپ SE سرفیس برخوردار شوند.

سرفیس برای دانش آموزان

سرفیس برای دانش آموزان

مشخصات و ویژگی‌های محصول مایکروسافت Microsoft surface laptop SE برای دانش آموزان.

نکته حائز اهمیت و جالبی که در این محصول تعمیر لپ تاپ مایکروسافت مشاهده می‌شود، نصب و برخورداری از آخرین ویندوز یعنی ویندوز ۱۱ است. این اتفاق می‌تواند شرایط مطلوب و کاربردی‌تری را برای دانش آموزان فراهم آورد. مشخص است کمپانی مایکروسافت علی رغم تولید یک محصول محدودتر نسبت به دیگر سرفیس‌ها، اما نسبت به آپدیت بودن و هماهنگی علم و آگاهی و دانش دانش آموزان بی تفاون نبوده است. کاربران این محصولات یعنی دانش آموزان با کاربری از تعمیر لپ تاپ مایکروسافت، با علم و فناوری روز همراه خواهند بود.

مشخصات فیزیکی سرفیس SE

طبیعتا دانش آموزان با توجه به کاهش خطر کووید ۱۹، این روزها از شرایط حضور فیزیکی در مدارس برخوردارند. بر این اساس قرار است دانش آموز از این نوع سرفیس به هدف اجرای فرایندهای آموزشی، انجام تکالیف و مطالعه دروس خود استفاده کند. پس قطعا همراه داشتن این وسیله در منزل و البته در آموزشگاه و مدرسه بسیار مهم و کاربردی خواهد بود. در زمینه داشتن شرایط حمل و جابجایی در این مدل سرفیس، باید به این نکته توجه داشته باشید که از وزن بسیار مطلوبی برخوردار است. یعنی دانش آموز می‌تواند به راحتی آن را در دست بگیرد و یا داخل کوله‌پشتی خود قرار دهد. در ادامه شرایط جابجایی آسان به محل‌های مختلف برای او سخت نخواهد بود.

وزن بهترین سرفیس برای دانش آموزان از یک کیلو کمی بیشتر است. ابعاد این محصول ۱۱.۱۷ در ۷.۶ در ۰.۷۰ اینچ است. شاسی و بدنه و قاب این مدل سرفیس کاملا پلاستیکی است. با توجه به قابلیت تا شدن می‌تواند تا ۱۳۵ درجه چرخش داشته باشد. این مدل سرفیس را فقط در یک رنگ یعنی ( Glacier ) می‌توانید در بازار محصولات دیجیتالی مشاهده و خریداری کنید.

مشخصات پورت‌ها در سرفیس SE

مدل سرفیس surface laptop SE به عنوان بهترین سرفیس برای دانش آموزان از شرایط پشتیبانی ورودی خروجی‌های متفاوت برخوردار است. یعنی دانش آموز می‌تواند دیوایس‌های مختلفی را به این محصول دیجیتالی کمپانی بزرگ مایکروسافت متصل کند. طبیعتا استفاده از دیوایس‌های مختلف در کنار برخورداری از یک سرفیس با قابلیت‌های فراوان، شرایط دریافت با کیفیت‌ترین آمووزش‌ها را برای دانش آموز به دنبال خواهد داشت.

همانطور که می‌دانید سرفیس‌های مایکروسافت از اکسسوری‌های متنوعی برخوردارند. هر کدام از این تجهیزات قادر خواهند بود شرایط استفاده از سرفیس را آسان‌تر کنند. در عصری زندگی می‌کنیم که به عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات معروف است. شرایط تحصیل و کسب علوم مختلف، اگر در کنار استفاده از ابزارهای فناورانه همراه شود، کسب خروجی بسیار مطلوب‌تری را به دنبال خواهد داشت. به همین خاطر در محصول سرفیس پشتیبانی از پورت USB-A و پورت USB-C فراهم است. دانش آموزان می‌توانند با هر دو این ورودی‌ها، دستگاه‌های مختلفی را به سرفیس معرفی و متصل کنند.

در کنار پشتیبانی از پورت‌هایی که معرفی شد، این مدل سرفیس از یک جک صوتی سه و نیم میلیمتری و یک کانکتور DC نیز برخوردار است. هر یک از این موارد می‌توانند شرایط ویژه‌ای را برای دانش آموز محیا کنند. در برخی از شرایط قطعا دانش آموز نیاز دارد که در محیط اینترنت به وب گردی بپردازد. شاید قرار است برای کنفرانسی که در هفته آینده به او اختصاص دادند، در اینترنت سرچ کرده و مقالات متعددی را مطالعه کند. به همین منظور این مدل سرفیس از فناوری وای فای WiFi : 802.11as برخوردار است. در کنار آن از قابلیت نیز Bluetooth LE 5.0 برخوردار بوده و می‌تواند به هدف اتصال با ابزار‌ای مختلف، شرایط را برای کاربر آسان کند.

سرفیس برای دانش آموزان

سرفیس برای دانش آموزان

مشخصات امنیت در سرفیس SE

نکته جالب که باید بدانید داشتن شرایط امن در این مدل سرفیس است. محصول سرفیس SE  از نظر امنیت نیز به فناوری TMO مجهز است. برخورداری از این فناوری، می‌تواند خیال دانش آموز نسبت به عدم دسترسی دیگر داانش آموزان به سرفیس او را راحت کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *