دانستنی ها

دی وی دی درایو یا دی وی دی پلیر برای سرفیس های مایکروسافت

Liteon External DVD Drive

اگر به دنبال یک دی وی دی پلیر یا سی دی پلیر اکسترنال برای سرفیس های مایکروسافت باشید Liteon External DVD Drive یک گزینه عالی است. این درایو نوری می‌تواند بسته به نیاز شما یکی از لوازم جانبی ضروری سرفیس شما باشد. در ضمن بنا به هر دلیلی سرفیس شما خراب شده، برای تعمیر سرفیس خود روی ما در مرکز تعمیرات سرفیس ناوک حساب کنید.

در مطالب قبلی در مورد لوازم جانبی های مختلف سرفیس های مایکروسافت حرف زدیم و شما علاوه بر لوازم ضروری سرفیس با وسایلی چون سرفیس دایال، قلم سرفیس و… هم آشنا شدید. امروز می‌خواهیم درباره سی دی درایو یا دی وی دی درایو برای سرفیس ها حرف بزنیم چون همانطور که می‌دانید سرفیس ها به خاطر وزن و ضخامت خیلی کم دی وی دی درایو ندارند. برای همین اگر شما فکر می‌کنید که احتمال دارد نیاز به این درایوها داشته باشید، حتما باید برای خرید یک Liteon External DVD Drive اقدام کنید.

 

معرفی Liteon External DVD Drive به عنوان دی وی دی پلیر برای سرفیس

  • Liteon External DVD Drive یکی از قابل حمل‌ترین و کوچکترین درایو نوری اکسترنال است که اختصاصا برای دستگاه‌هایی مانند سرفیس تولید شده‌اند. شما با کمک پورت USB 3.0 می‌توانید از تمام دستگاه‌های سرفیس به این درایوها وصل شوید و از آن‌ها استفاده کنید.
  • درست است که امروزه اکثر افراد از حافظه‌های جانبی مثل فلش مموری ها و هاردها برای جابجایی اطلاعات استفاده می‌کنند. ولی اگر طرفدار خرید یک سری بازی‌ها یا فیلم‌ها باشید استفاده کردن از درایو های نوری اکسترنال اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.
Liteon External DVD Drive

دی وی دی درایو یا دی وی دی پلیر برای سرفیس های مایکروسافت

  • درایو DVD اکسترنال لایت آن مدل eBAU108 یکی از مدل‌های موجود این دستگاه در بازار ایران است که فعلا قیمتی معادل ۵۰۰۰۰۰ تومان دارد و توانسته است نظر کاربران را تا حدود زیادی جلب کند. این درایو نوری اکسترنال از تکنولوژی لینک تو تی وی (Link 2 Tv) استفاده می‌کند که به آن انعطاف‌پذیری ویژه‌ای می‌دهد. با کمک این تکنولوژی شما امکان اجرای انواع فایل‌های مولتی مدیا (صدا، عکس، فیلم و…) را خواهید داشت. به عبارتی شما می‌توانید این دستگاه را از طریق پورت یو اس بی به تلویزیون وصل کنید و بدون نیاز به هیچ دستگاه دیگری هر فایل مولتی مدیا که دارید را با تلویزیون پخش کنید. به منظور استفاده از قابلیت لینک تو تی وی کافی است دکمه Eject دستگاه را ۵ ثانیه نگه داشته و دیسک مدنظر را در آن قرار دهید.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: تایپ کاور چیست؟ (آشنایی با کیبورد سرفیس)

  • تکنولوژی بعدی که ای دی وی دی رایتر و پلیر اکسترنال سرفیس (که البته توسط کمپانی لایت آن طراحی شده) دارد تکنولوژی رایت هوشمند یا Smart Burn است. با این تکنولوژی دیگر می‌توانید کاملا مطمئن باشید که اطلاعات شم با بیشترین کیفیت روی دیسک شما کپی می‌شود.
  • تکنولوژی دیگر این درایور نوری مناسب برای سرفیس اسمارت ایکس یا Smart-X نام دارد. با این تکنولوژی وقتی شما در حال تماشا یا گوش کردن به فایل مولتی مدیای خود هستید می‌بینید که دستگاه صدا و ارتعاش کمتری ایجاد می‌کند. چون در چنین حالتی سرعت خواندن و انتقال داده‌ها یک‌نواخت خواهد شد. اما هنگام رایت اطلاعات شما به سرعت زیاد نیاز دارید و نمی‌توانید انتظار بی‌صدا بودن از دستگاه داشته باشید!
  • مدلی که به شما معرفی کردیم (eBAU108) از همه فرمت‌های سی دی و دی وی دی پشتیبانی می‌کند و حتی می‌تواند اطلاعات را روی دی وی دی های دولایه هم رایت کند. این درایو اکسترنال خیلی به روز و کارآمد است. چون می‌تواند حتی به عنوان یک پلیر مالتی مدیای مستقل در دستگاه‌های دیگر استفاده شود.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: از مشخصات تبلت سرفیس پرو ۴ چه می‌دانید؟

شما وقتی می‌خواهید سی دی یا دی وی دی روی سرفیس خود بگذارید از چه وسیله جانبی کمک می‌گیرید؟ راه حل شما برای اینجور مواقع چه بوده است؟ تجربیات و نظرات خود را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *