دانستنی ها

بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز و مک کدامند؟

بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز و مک

 

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن گوشی اندروید، سخت افزار قوی تر کامپیوتر، صفحه بزرگتر آن و… ترجیح می­دهند برنامه های اندرویدی را بر روی کامپیوتر نصب کرده و با آن­ها کار کنند. سیستم عامل­های کامپیوتر به صورت مستقیم از پسوند برنامه های اندرویدی (APK) پشیبانی نکرده و قادر به اجرای آن­ها نیستند. اما امروزه نرم افزارهای بسیاری برای این کار توسعه داده شده­اند که شبیه ساز اندروید نامیده می­شوند. اگر می­خواهید بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز و مک را بشناسید تا انتهای این مقاله با سایت ناوک همراه شوید.

 

شبیه ساز اندروید (Android Emulator) چیست؟

شبیه ساز(Emulator) اندروید برنامه ای کامپیوتری است که محیط گوشی اندروید را برای شما شبیه سازی می­کند و وقتی آن را اجرا می­کنید مانند این است که یک گوشی اندرویدی در دست دارید. در واقع شبیه ساز اندروید برنامه­ای برای ویندوز یا مک است که از طریق آن می­توان برنامه های اندرویدی را بر روی کامپیوتر نصب و آن­ها را اجرا کرد. ما در ادامه بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز و مک را به شما معرفی می­کنیم.

 

1. شبیه ساز اندروید بلو استسکس (BlueStacks)

شبیه ساز اندروید رایگان بلو استکس یکی از قدرتمندترین شبیه سازهای اندروید است و می­تواند بسیاری از برنامه های اندروید را که شبیه سازهای دیگر قادر به اجرای آن­ها نیستند، اجرا نماید. این برنامه یکی از معروف­ترین برنامه های شبیه ساز اندروید است که هم برای ویندوز و هم برای مک قابل دسترس است. همچنین یکی از بهترین شبیه سازها برای اجرای بازی­های سنگین اندرویدی به حساب می­آید. شما می­توانید این شبیه ساز را از طریق لینک زیر و به صورت رایگان دانلود نمایید:

دانلود رایگان شبیه ساز بلو استکس

شبیه ساز بلو استکس

شبیه ساز اندی

 

2. شبیه ساز اندروید اندی (Andy)

اندی یک شبیه ساز اندروید سبک محسوب می­شود و سرعت اجرای آن نسبت به بلواستکس بالاتر است. همچنین شما می­توانید این شبیه ساز را به صورت رایگان برای دو سیستم عامل ویندوز و مک از طریق لینک زیر دانلود نمایید:

3. شبیه ساز اندروید AMIDuOS

این شبیه ساز در دو نسخه اندروید 5.0 و اندروید 4.3 برای ویندوز و مک عرضه شده است و از سرعت و قدرت نسبتا خوبی هم برخوردار است. اما متأسفانه این برنامه رایگان نبوده و برای استفاده از خدمات آن نیاز به پرداخت هزینه دارید. برای استفاده از نسخه اندروید 4.3 این شبیه ساز احتیاج به پرداخت 10 دلار و برای استفاده از نسخه 5.0 آن نیاز به پرداخت 15 دلار دارید. شما می­توانید شبیه ساز AMIDuOS را از طریق لینک زیر دانلود نمایید:

دانلود شبیه ساز غیر رایگان AMIDuOS

شبیه ساز غیر رایگان AMIDuOS

افزونه ARChon

4. شبیه ساز اندروید ARChon (آرکان)

این شبیه ساز یک برنامه کامپیوتری نیست. بلکه افزونه ای است که بر روی مرورگر کروم شما نصب می­شود و به مرورگر این امکان را می­دهد که بتواند برنامه­های اندرویدی را اجرا نماید. راه اندازی این افزونه مانند برنامه های شبیه ساز ساده نیست اما استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود. این افزونه برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس خواهد بود. برای نصب این افزونه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

لینک دانلور رایگان افزونه ARChon

 

آیا تابحال از شبیه سازهای اندروید استفاده نموده­اید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را در قسمت نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

خدمات ناوک متخصص در امر تعمیرات لپ تاپ٬ تعمیرات اپل و خدمات نرم افزاری.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز و مک کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *