دانستنی ها

برطرف شدن باگ ریستارت شدن آیفون ایکس (iphone x)

رفع مشکل ری استارت شدن آیفون ایکس

دیگر نگران ریستارت شدن آیفون ایکس خود نباشید،اگر گوشی آیفون ایکس شما هم دچار این مسئله شده است همراه ما باشید!

حل مشکل ریستارت شدن مداوم آیفون ایکس (iPhone X)

آیا آیفون ایکس شما نیز دچار این مشکل شده است؟ ­آیا این موضوع شما را هم آزار میدهد؟ اما نگران نباشید این مشکل نیز حل شدنی است! کاربران زیادی گزارش کرده اند که گوشی آیفون X آن ها به صورت ناگهانی ریستارت می­شود. البته این مشکل ممکن است برای هر تلفن هوشمندی رخ دهد. اما ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را به منظور حل مشکل ریستارت شدن مداوم آیفون ایکس (iPhone X) ارائه دهیم. اگر گوشی آیفون ایکس شما هم دچار این مسئله شده است با ما همراه باشید!

برای تعمیرات آیفون خود با ما تماس بگیرید

رفع مشکل ری استارت شدن آیفون ایکس

رفع مشکل ری استارت شدن آیفون ایکس

 

نکاتی برای مقابله با مشکل ریستارت مداوم گوشی آیفونX

  • نکته اول: تنظیمات تاریخ و ساعت را درست کنید.

برای این کار وارد منوی تنظیمات (Settings) گوشی خود شوید. از این منو گزینه General را انتخاب کرده و سپس Date and time را لمس کنید. گزینه Set Automatically را غیر فعال کنید. تاریخ و ساعت صحیح را به صورت دستی وارد نمایید.

  • نکته دوم: همواره سعی کنید گوشی آیفون X خود را به آخرین نسخه IOS منتشر شده برای آن به روز رسانی کنید.

به منظور آپدیت کردن نسخه IOS گوشی آیفون X مسیر Settings> General> Software Update را دنبال کنید. در صورتی که در این صفحه گزینه­ای برای به روز رسانی موجود بود ابتدا آن را دانلود و سپس نصب نمایید. توجه کنید که اگر هیچ گزینه­ای به شما نشان داده نشده باشد یعنی گوشی شما دارای آخرین ورژن IOS است.

  • نکته سوم: اپلیکیشن های موجود در گوشی خود را به آخرین نسخه منتشر شده برای آن ها آپدیت کنید. برای انجام این کار اپلیکیشن اپ استور (App store) را اجرا نمایید. از منوی Apps تمامی نرم افزارهای موجود بر بروی گوشی خود را به روز رسانی کنید.
  • نکته چهارم: اپلیکیشن های ناسازگار را از روی گوشی خود حذف نمایید.

به این منظور ابتدا از طریق منوی تنظیمات (Settings) بر روی گزینه General کلیک کنید. سپس گزینه About را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده می­توانید از طریق منوی Applications به حذف برنامه های ناسازگار بپردازید.

  • نکته پنجم: از ریست اجباری یا هارد ریست (Hard reset) آیفون ایکس استفاده کنید.

برای انجام این کار ابتدا یکبار دکمه افزایش صدا (Volume up) را فشار دهید. سپس یکبار دکمه کاهش صدا (Volume down) را بفشارید. در ادامه دکمه قفل کردن (Power) گوشی آیفون X را آنقدر نگه دارید تا لوگوی آیتونز یا اپل به نمایش در بیاید. البته به این نکته توجه کنید که اجرای عملیات هارد ریست فقط منجر به بالا آمدن دوباره سیستم عامل گوشی شما شده تا مشکلاتی نظیر هنگ کردن و کندی دستگاه را از بین ببرد و به هیچ عنوان باعث حذف شدن اطلاعات و فایل های شما نمی شود.

آیفون ایکس

رفع مشکل ریستارت شدن آیفون ایکس

آیا راه حل دیگری برای حل این مشکل می­شناسید؟ فراموش نکنید که نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت نظرات سایت ناوک با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

خدمات ناوک واقع در طبقه سوم مجتمع کامپیوتر پایتخت در خدمت شماست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “برطرف شدن باگ ریستارت شدن آیفون ایکس (iphone x)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *