اخبار

روش نصب ویندوز ۱۱ بر روی مک بوک M3

روش نصب ویندوز ۱۱ بر روی مک بوک M3

اجازه دهید بررسی کنیم که چگونه نصب ویندوز ۱۱ روی مک‌ بوک M3 با استفاده از نرم‌افزار Parallels به واقعیت پیوسته است. این توانایی جدید به کاربران این لپ‌تاپ‌های پیشرفته از اپل این امکان را می‌دهد که سیستم عامل ویندوز ۱۱ را به راحتی بر روی دستگاه خود اجرا کنند. به این موضوع هم توجه فرمایید که در صورتی که نیاز به تعمیر سرفیس و یا خدمات نرم افزاری داشتید میتونید روی مرکز تعمیرات ناوک حساب کنید.

پس از به‌روزرسانی اخیر نرم‌افزار Parallels Desktop به نسخه‌های ۱۸ و ۱۹، این ابزار مجازی اکنون توانایی اجرای نسخه‌های آرم ویندوز ۱۱ را روی جدیدترین مدل‌های مک‌بوک اپل از جمله M3 Pro و M3 Max را دارا می‌باشد. این باعث می‌شود که کاربران این دستگاه‌ها، که از نوامبر ۲۰۲۳ به بازار عرضه شده‌اند، به راحتی ویندوز ۱۱ را بر روی دستگاه‌های خود اجرا کنند.

در توضیحات منتشر شده توسط مایکروسافت، این شرکت به اجرای ویندوز بر روی لپ‌تاپ‌های اپل به وسیلهٔ نسخه‌های ۱۸ و ۱۹ Parallels Desktop به‌عنوان یک راهکار مجازی اشاره کرده است. این نسخه‌ها به‌طور خاص برای اجرای نسخه‌های پرو و Enterprise ویندوز ۱۱ در محیط مجازی روی پلتفرم‌های کامپیوتری اپل M1، M2 و M3 بهینه شده‌اند.

همچنین، نسخه‌ی آرم ویندوز ۱۱ با محدودیت‌هایی همراه است که ممکن است برخی کاربران را در استفاده از برخی از سخت‌افزارها، بازی‌ها و برنامه‌ها محدود کند. این محدودیت‌ها شامل نیاز به دایرکت ایکس ۱۲ و همچنین مجموعه‌ای از فناوری‌های چند‌رسانه‌ای است که معمولاً در بازی‌ها و برنامه‌های ویندوزی استفاده می‌شوند. این نکته از آن جهت حائز اهمیت است، چرا که ممکن است تجربه کاربری در این سیستم‌های مجازی تحت ویندوز ۱۱ را تحت الشعاع قرار دهد.

اگر شما هم کاربر مک بوک M3 هستید و از به کمک نرم افزار پارالل دسکتاپ موفق به نصب ویندوز ۱۱ روی مک بوک M3 شده‌اید، لطفا تجربه کاربری خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای
بازگشت به لیست

7 دیدگاه در “روش نصب ویندوز ۱۱ بر روی مک بوک M3

  1. سمیه سادات گفت:

    خدا خیرتون بده.
    چه خبر خوبی بود، مشکلم حل شد.

  2. علیزاده گفت:

    من مشکل نصب ویندوزم روی m3 حل شد. ممنون

    1. ادمین وبسایت گفت:

      سلام! خوشحالیم که این مطلب برای شما کمک کننده بود.

  3. سامان گفت:

    ممنون از محتوای مفیدی که منتشر کردید!

    1. ادمین وبسایت گفت:

      ممنون از وقتی ای که گذاشتید. هدف ما رضایت شما است

  4. پژمان گفت:

    سلام وقتتون بخیر.
    مرسی از راهنماییتون. من آپدیت کردم و موفق شدم ویندوز 11 رو داشته باشم.
    برای استفاده از یک نرم افزاری نیاز داشتم ویندوز داشته باشم و مدتی بود که لنگ ویندوز مونده بودم.
    حسابی کارم راه افتاد. مرسی.

    1. ادمین وبسایت گفت:

      سلام پژمان عزیز!
      خرسندیم بابت حل شدن مشکل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *