سرفیس

سرفیس پرو ۲۰۲۴ مایکروسافت با نمایشگر اولد سامسونگ رونمایی شد!

سرفیس پرو ۲۰۲۴ مایکروسافت با نمایشگر اولد سامسونگ

خبر خوب برای طرفداران سرفیس، که از ماه آینده سرفیس پرو ۲۰۲۴ مایکروسافت با نمایشگر اولد سامسونگ عرضه می‌شود. این نسل جدید سرفیس در مدل های متفاوت پردازنده‌های پلاس و اسنپدراگون ایکس الیت ارائه می‌شود. پنل لمسی اولد سامسونگ 13 اینچی وضوحی به اندازه  ۲٬۸۸۰ در ۱٬۹۲۰ دارد. میزان حداکثر روشنایی نقطه ای آن 900 نیت و میزان حداکثر روشنایی اش 600 نیت است.

نمایشگرهای اولد، کنتراست عالی و رنگ‌های غنی‌تر در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های ال سی دی ارائه می‌دهند. این ویژگی برای افرادی که کارشان کار کردن با ویدیو ها و عکس ها است و جنبه بصری برایشان مهم است، یک گزینه ایده آل است.

نرخ نوسازی متغیر در این نمایشگر ها بین 60 تا 120 هرتز می‌باشد و از استانداردهای Dolby Vision IQ و HDR پشتیبانی می‌کند. این نرخ به صفحه نمایش اجازه می‌‌دهد تا به راحتی نرخ تازه سازی برای مطاقبت با محتوای داخل صفحه را تنظیم کند که این ویژگی باعث می‌شود که تصاویر روان تر دیده شود و همچنین به بهبود عمر باتری کمک می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرفیس پرو ۱۱، به وب سایت https://www.microsoft.com/en-us/surface مراجعه کنید.

ویدیو سرفیس پرو ۲۰۲۴ مایکروسافت با نمایشگر اولد سامسونگ

در ابن ویدیو شما جدیدترین سرفیس پرو با نمایشگر OLED سامسونگ که عرضه شده است را مشاهده می‌کتید. توجه کنید که اگر قصد خرید این سری از سرفیس پرو را دارید، از ماه آینده می‌توانید اقدام به خرید کنید.

به خاطر داشته باشید که شما برای انجام کلیه خدمات مربوط به تعمیر سرفیس در حد نمایندگی رسمی تعمیرات سرفیس در ایران، همیشه می‌توانید به مرکز خدمات تعمیرات ناوک مراجعه نمایید.

امتیاز به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *