دانستنی ها

معرفی اپلیکیشن تاندوری Tandori؛ دستور پخت غذاهای خانگی

آشپزی

 

نرم افزار تاندوری با داشتن دستور پخت بیش از 4000 نوع پیش ‌غذا، غذای اصیل ایرانی و خارجی، کیک و شیرینی، دسر، نوشیدنی و و بیش از 200 فیلم آموزشی آشپزی یکی از بهترین ترین مرجع های آموزش آشپزی محسوب میشود. در این مطلب قصد داریم این برنامه آشپزی را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

 

سازندگان برنامه آشپزی تاندوری، اپلیکیشن آشپزی خود را به صورت یک شبکه اجتماعی طراحی کرده اند که شما می توانید با استفاده از آن خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و خارجی را تهیه کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن آشپزی تاندوری

شما می توانید به جستجوی غذای مورد نظر خود بپردازید و دستور پخت آن را به طور گام به گام مطالعه کنید. همچنین برای بسیاری از دستورپخت ها ویدئوهای آموزشی نیز تهیه شده است و می توانید با تماشای آن تمام مراحل تهیه غذای محبوبتان را ببینید.

آشپزی آشپزی

بعد از ورود به منوی اختصاصی یک دستورپخت می توانید مواد لازم اولیه هر کدام را ببینید و آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین شما می توانید نظر خود را در مورد هر کدام از دستورپخت ها ثبت کنید و یا با دیگران کاربران تبادل نظر کنید.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: معرفی اپلیکیشن اندرویدی برای کودکان: اپلیکیشن ماهک

 

تاندوری یک شبکه اجتماعی بوده و در آن آشپز‌های مختلفی حضور دارند که هرکدام دستور پخت غذاهای خود را در این پلتفرم ثبت می‌کنند. شما می توانید به دستورپخت های آنها نمره دهید و یا آنها را دنبال کنید تا از آخرین فعالیت ها و پست های آنها با خبر شوید.

معرفی اپلیکیشن

چی بپزم؟

یکی از بخش های جالب این برنامه بخش چی بپزم است. در تاندوری کافیست بگید چی تو خونه دارید تا بتون بگه چی بپزید. خیلی اوقات پیش میاد که در یخچال رو باز می کنیم، مواد غذایی رو نگاه می کنیم و با خودمون میگیم حالا چی درست کنم؟با تاندوری دیگه مشکل «چی بپزم» های روزانه رو نخواهی داشت. مواد اوليه ای که تو خونه دارید رو وارد کنید و تاندوری غذاهايی که میتونید باهاشون درست کنی رو بهتون میگه.

از دیگر بخش های برنامه تادوری بخش مجله تاندوری است که در این بخش می تونید از آخرین اخبار و مطالب دنیای آشپزی با خبر شوید. همچنین به عنوان یک آشپز می توانید کتاب آشپزی خود را در این برنامه بسازید و کامل کنید.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: خودسازی و ایجاد انگیزه با اپلیکیشن DeepStash

به طور کلی می توان گفت اپلیکیشن تاندوری یک شبکه اجتماعی قوی برای آشپزهای حرفه ای است که برای کسانی که به دنبال داشتن یک دستور پخت آموزشی برای تهیه غذاهای خانگی هستند بسیار مفید است. علاوه بر دستورپخت ها شما در این برنامه می توانید از جدیدترین ترفند ها، اخبار و مطالب پزشکی پیرامون خوراکی ها با خبر شوید و همچنین آشپزهای مختف را در این برنامه دنبال کنید پست های جدیدشان را ببینید و به آنها نمره بدهید.

بنابراین اگر در انتخاب اینکه چه غذایی بپزید و یا در چگونگی پخت آن مردد هستید پیشنهاد ما به شما دانلود و نصب اپلیکیشن تاندوری است. با این برنامه خانواده خود را با پخت غذاهای جدید و متنوع سورپرایز کنید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *