دانستنی ها

زنگ موبایل ویدیویی روی اندروید با اپلیکیشن Vyng Video Ringtones

Vyng Video Ringtones

 

دوست دارید وقتی یک نفر با شما تماس می‌گیرد چه چیزی روی صفحه گوشی شما ظاهر شود؟ می‌خواهید یک زنگ اختصاصی برای افراد به خصوصی تنظیم کنید یا عکس‌شان را در صفحه تماس بگذارید؟ خب… Vyng Video Ringtones برای شما قابلیت‌های جالبی در این زمینه دارد! بیایید با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی اپلیکیشن Vyng Video Ringtones

اپلیکیشن Vyng Video Ringtones یک اپلیکیشن ۱۱ مگابایتی رایگان برای از بین بردن یکنواختی زنگ موبایل شماست. این اپلیکیشن می‌تواند هر بار که کسی به شما زنگ می‌زند یک فیلم جدید پخش کند چون از یکنواختی زنگ موبایل شما متنفر است!

طبیعتا شما باید برای اینکه Vyng Video Ringtones بتواند کارش را درست انجام دهد به آن دسترسی‌های خاصی هم بدهید. مثلا کنترل تماس‌های تلفنی و دسترسی‌های مخصوص به نمایش فیلم و… به جز این ممکن است برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به نرم افزارهای تغییر آی پی داشته باشید.

مطالعه این مطلب را هم به شما توصیه می‌کنیم: معرفی بهترین موزیک پلیرهای اندروید

شما از همان ابتدای کار با Vyng Video Ringtones با گزینه‌های جالبی مثل سبک‌های مختلف ویدیویی مواجه می‌شوید و می‌توانید فیلم های مختلفی در دسته‌بندی‌هایی چون کمدی، عاشقانه و موسیقی انتخاب کنید. البته اسم این دسته‌بندی‌ها در Vyng Video Ringtones کانال است. هر کانالی تعدادی ویدیو برای خودش دارد.

Vyng Video Ringtones

اپلیکیشن Vyng Video Ringtones

شما می‌توانید برای تماس‌ها، ویدیویی خاص انتخاب کنید یا اینکه دست Vyng Video Ringtones را در انتخاب فیلم از میان کل فیلم‌های یک کانال باز بگذارید تا وقتی یک نفر با شما تماس می‌گیرد هر بار فیلم متفاوتی نمایش داده شود. در چنین حالتی هم جواب دادن به تماس تلفنی کاملا مشابه قبلا است و هیچ تغییر نمی‌کند.

شما همچنین می‌توانید ویدیوهای دلخواه هم ایجاد کنید و برای این کار از فیلم های روی خود گوشی‌تان استفاده کنید تا وقتی مخاطب‌تان با شما تماس می‌گیرد همان فیلم به نمایش دربیاید. اگر فیلمی که به عنوان زنگ موبایل انتخاب می‌کنید صدا نداشته باشد همان زنگ موبایل شما موقع تماس به صدا در می‌آید.

البته داشتن اپلیکیشن Vyng Video Ringtones به هیچ عنوان به معنی گذاشتن زنگ موبایل فیلمی نیست! شما می‌توانید صرفا به تماشای فیلم‌ها بنشینید بدون اینکه قصد جدی برای استفاده کردن از آن‌ها به عنوان زنگ موبایل داشته باشید. چون Vyng هم مدام بروزرسانی می‌شود و فیلم‌ های جدید می‌آورد. شما حتی می‌توانید این فیلم ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مطالعه این مطلب را هم به شما توصیه می‌کنیم: Viva Video بهترین ویرایشگر فیلم اندروید و آی او اس

برای اجرا شدن فیلم های Vyng Video Ringtones حتما نیاز به اینترنت ندارید. شما اینترنت را برای زمانی می‌‌خواهید که آخرین فیلم‌ های موجود در اپلیکیشن لازم‌تان باشد.

شما چه روش‌هایی برای ایجاد تنوع در زنگ موبایل و اعلان تماس‌های دریافتی پیشنهاد می‌کنید؟ آیا تا به حال با اپلیکیشن Vyng Video Ringtones استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “زنگ موبایل ویدیویی روی اندروید با اپلیکیشن Vyng Video Ringtones

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *