دانستنی ها

دانلود نرم افزار ادوبی کانکت و معرفی یک شرکت معتبر سرویس دهنده ادوبی کانکت

دانلود نرم افزار ادوبی کانکت

 

یک سرویس وب کنفرانس (کلاس مجازی) خوب ادوبی کانکت – Adobe Connect است که برای راه اندازی کلاس مجازی و جلسات آنلاین به کار می‌آید. این سرویس برگزاری کلاس مجازی در این ایام قرنطینه با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است.

یادتان هست یک بار درباره چگونگی راه اندازی کلاس مجازی و جلسات آنلاین در شرایط تعطیلی و قرنطینه حرف زدیم؟ امروز می‌خواهیم به شما سیستم وب کنفرانس (کلاس مجازی) ادوبی کانکت (Adobe Connect) را معرفی کنیم. سرویسی برای برگزاری کلاس و جلسات مجازی که می‌تواند با سرعت پایین اینترنت کشور ما خودش را وفق دهد و به همین خاطر در این روزها با استقبال بیشتری از سوی کاربران روبرو شده است. سپس به معرفی یک شرکت معتبر سرویس دهنده کلاس های مجازی بر بستر ادوبی کانکت را معرفی خواهیم کرد و در پایان لینک دانلود نرم افزار ادوبی کانکت را به شما خواهیم داد.

 

معرفی سرویس وب کنفرانس (کلاس مجازی) ادوبی کانکت (Adobe Connect)

  • همانطور که گفتیم ادوبی کانکت یک سرویس برای برقراری ارتباط تصویری با امکانات بیشتر است. این سرویس داده‌ها را به شکل فشرده رمزنگاری کرده و به مقصد ارسال می‌کند و طوری کارش را انجام می‌دهد که سرعت ارتباط بر اساس سرعت اینترنت تنظیم شود. بنابراین بر خلاف سرویس‌هایی چون اسکایپ و… حتی سرعت مودم هم برایش کافی است.
  • ادوبی کانکت نه تجهیزات خاصی می‌خواهد نه برای هر کاربر IP اختصاصی تنظیم می‌کند. این سرویس می‌تواند با پهنای باند محدود کارش را انجام دهد بدون اینکه محدودیتی در تعداد شرکت‌کنندگان داشته باشد. فقط کافیست کاربران نسبت به دانلود نرم افزار ادوبی کانکت و نصب آن اقدام نمایند و سپس با لینک ارسال شده برای آنها در کلاس شرکت کنند.
  • پس با این حساب سرویس وب کنفرانس ادوبی کانکت یک سرویس عالی برای راه انداختن وبینار، آپلود کردن تصاویر، پاورپوینت و نمایش‌شان در آن، چت گروهی با شرکت‌کنندگان، اشتراک صفحه نمایش کامپیوتر و قابلیت ضبط و به اشتراک گذاری فیلم وبینار خواهید داشت. سرویسی که تخته وایت برد هم دارد و در آن می‌توانید لینک هم در صفحه بگذارید.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: آزمون های آنلاین و سرویس های ساخت آن (رایگان و انگلیسی)

دانلود نرم افزار ادوبی کانکت

دانلود نرم افزار کلاس مجازی ادوبی کانکت

  • با ادوبی کانکت می‌توانید برای اساتید و دانشجویان دیگر هم دعوت‌نامه ارسال کنید یا برای امنیت بیشتر هر کلاس برایش آدرس خاصی تنظیم کنید. همچنین امکان دادن دسترسی‌های خاص به برخی از شرکت‌کنندگان با اجازه شخص اول هم وجود دارد.
  • ادوبی کانکت هم در تلفن همراه هم در کامپیوتر و لپ تاپ در دسترس است و تعداد کلاس ها و کاربران محدودیتی ندارد. همچنین در این سیستم امکان وجود ارتباط میان اعضا به شکل تصویری، صوتی یا نوشتاری وجود دارد. فقط کافیست کاربران نصبت به دانلود نرم افزار ادوبی کانکت اقدام نمایند.
  • اگر بخواهید درباره موضوعی نظر شرکت‌کنندگان را بفهمید می‌توانید با ادوبی کانکت نظرسنجی یا رای گیری برگزار کنید.
  • برای حضور و غیاب کردن دانشجویان هم می‌توانید یک لیست برای خودتان تهیه کنید و از روی آن در ادوبی کانکت حضور غیاب کنید.
  • ضبط کردن ویدئو کنفرانس در ادوبی کانکت میسر است. بنابراین کسانی که کنفرانس یا کلاس را از دست دادند بعد می‌توانند به سادگی به آن دسترسی داشته باشند.

توصیه ما به شما برای داشتن کلاس مجازی بوسیله ادوبی کانکت

پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس mshop.ir هست. استارت آپ mshop.ir سرویس های ادوبی کانکت را بر بستر سرورهای اشتراکی با هزینه های بسیار پایین برای شما عزیزان فراهم کرده و جهت تست میتوانید یک کلاس رایگان با ۳ شرکت کننده در سامانه اجاره کلاس مجازی mshop.ir را داشته باشید و در صورت حصول اطمینان از برطرف شدن نیاز کامل شما بدون هیچ ریسکی برای برگزاری کلاس های آنلاین بر بستر ادوبی کانکت از طریق mshop.ir اقدام نمایید.

‘جهت دانلود نرم افزار ادوبی کانکت اینجا کلیک نمایید’
توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: خدمات ویژه تعمیرات در ایام قرنطینه

شما تا به حال از سرویس وب کنفرانس (کلاس مجازی) ادوبی کانکت (Adobe Connect) استفاده کرده‌اید؟ چه نظری درباره این سرویس دارید؟ نظرات و تجربیات خود را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “دانلود نرم افزار ادوبی کانکت و معرفی یک شرکت معتبر سرویس دهنده ادوبی کانکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *