دانستنی ها

خدمات ویژه تعمیرات در ایام قرنطینه

تمیز کردن گوشی، تبلت و لپ تاپ برای مقابله با کرونا

تعمیرات تخصصی سرفیس٬ تعمیرات تخصصی لپ تاپ٬ تعمیرات تخصصی تبلت٬‌ تعمیرات تخصصی آیفون و تعمیرات تخصصی انواع تلفن همراه ویژه ایام قرنطینه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

 

شاید برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که در ایام قرنطینه به علت شیوع ویروس کرونا٬ موبایل٬ تبلت٬ لپ تاپ٬ کامپیوتر و یا سرفیس و یا مک بوک شما خراب شده باشد ولی به علت طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی مراکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ و موبایل٬ سردرگم شده باشید و ندانید که چکار باید کرد!

مرکز تعمیرات ناوک با توجه به شیوع ویروس کرونا٬ جهت رفاه حال مشتریان گرامی و در راستای رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا بر آن شده تا با ارائه خدمات تعمیرات تخصصی سرفیس٬ تعمیرات تخصصی لپ تاپ٬ تعمیرات تخصصی تبلت٬‌ تعمیرات تخصصی آیفون و تعمیرات تخصصی انواع تلفن همراه ویژه ایام قرنطینه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت کلیه اصول بهداشتی و به وسیله ارسال با پیک همراه شما عزیزان باشد.

ما توانایی تعمیرات انواع لپ تاپ با پیچیده ترین مشکلات را داریم. به دلیل حساسیت محصولات سرفیس تعمیرات سرفیس به صورت تخصصی در این مجموعه صورت میگیرد.
پس در این ایام خطیر که ویروس کرونا کل جامعه بشری را درگیر کرده٬ نگران خرابی تبلت٬ موبایل٬ لپ تاپ٬ سرفیس و دیگر لوازم کامپیوتری خود نباشید و با خیال آسوده در خانه بمانید و ازشیوع این ویروس جلوگیری کنید.

مرکز تعمیرات کامپیوتر ناوک در ایام قرنطینه همراه شماست.

#ویروس_کرونا
#در_خانه_بمانیم
#با_هم_کرونا_را_شکست_میدهیم
#تعمیرات_در_ایام_کرونا

برخی مواقع ممکن است خرابی دستگاه صرفا به دلیل مشکلات نرم افزاری باشد و نیازی به تعمیرات سخت افزاری وجود نداشته باشد. در این مواقع با شناسایی مشکل مربوطه توسط متخصصین امر٬ این مشکلات برطرف شده و بعد از آن تست های مربوطه انجام می‌شود و پس از حصول اطمینان از برطرف شدن کامل مشکل دستگاه تحویل مشتری خواهد شد.

 

پس از انجام بررسی ها لازم و تست های دقیق به کمک تجهیزات مدرن و مشخص شدن مشکل دقیق لپ تاپ در صورت وجود مشکل در یکی از قطعات برد٬ متخصصین مرکز خدمات و تعمیرات ناوک با استفاده از دانش و تجهیزات به روز قطعه معیوب را از روی برد تعویض کرده و پس از انجام تست های دقیق آن را آماده بره برداری مجدد می نمایند. این حساسیت ها در خصوص تعمیرات سرفیس به صورت خاص چندین برابر است٬ که ما در این مجموعه این حساسیت و تخصص را به خوبی داریم.

 

گاها در برخی از مراجعات مشاهده می‌شود که مشکل لپ تاپ از قطعه ای می‌باشد که هزینه خرید یک عدد نوی آن از تعمیر سخت افزاری آن بسیار به صرفه تر است٬ مخصوصا در مورد تعمیرات سرفیس. در این موارد پس از انجام مشاوره کامل با مشتری و اعلام شرایط و هزینه ها٬ قطعه به صورت کامل تعویض می‌شود. از این قبیل مشکلات می‌توان به خرابی درایو های نوری -دی وی دی درایو- اشاره کرد که به دلیل نحوه ساخت آن٬ تقریبا می‌توان گفت غیر قابل تعمیر بوده و هزینه خرید نوی آن بسیار به صرفه تر است و از نظر زمانی هم تعویض کلی٬ بسیار منطقی تر خواهد بود.

برای برآورد هزینه تعمیر سرفیس و یا برآورد هزینه تعمیر لپ تاپ خود کافیست در خانه بمانید و فقط با شماره موبایل ۰۹۱۲۱۰۳۹۸۲۶ تماس بگیرید. ما پس از ارائه مشاوره و هماهنگی با شما سرفیس و یا لپ تاپ شما را از طریق پیک از شما دریافت خواهیم کرد و در اسرع وقت و با رعایت کلیه اصول بهداشتی آن را تعمیر و برای شما ارسال خواهیم کرد.


عالی ترین خدمات تعمیرات سرفیس و لپ تاپ٬ با حداقل هزینه در کمترین زمان ممکن و با رعایت کلیه اصول بهداشتی را از مرکز تعمیرات تخصصی ناوک مطالبه نمایید.

تعمیرات تخصصی سرفیس٬ تعمیرات تخصصی لپ تاپ و تبلت٬ ارائه دهنده قطعات اصلی سرفیس و انواع لپ تاپ٬ خرید و فروش سرفیس و انواع لپ تاپ.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “خدمات ویژه تعمیرات در ایام قرنطینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *