دانستنی ها

چگونه از اتصال برنامه های اندرویدی به اینترنت در پس زمینه گوشی جلوگیری کنیم؟

جلوگیری از تبلیغات در اندروید

آیا شما هم از باز شدن گاه و بیگاه صفحات وب غیر مرتبط بر روی گوشی اندرویدی خود کلافه شده­‌اید؟ آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که گوشیتان در هنگام اجرای یک برنامه اندرویدی به صورت خودکار به اینترنت متصل شده و شروع به دانلود فایل و دریافت اطلاعات کند؟ در این مقاله قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که بتوانید توسط آن از اتصال برنامه های اندرویدی به اینترنت در پس زمینه گوشی جلوگیری کنید و اگر نیاز به تعمیر موبایل خود داشتید با ما در تماس باشید.
برای یافت راه حل این مشکل با ما همراه باشید!

همه ما به صورت روزانه برنامه های مختلفی را بر روی گوشی خود نصب می­کنیم که بسیاری از آن­ها پس از نصب می­توانند به صورت خودکار به اینترنت متصل شده و داده­هایی را دریافت و یا ارسال کنند. این مسئله موجب مصرف حجم اینترنت شما و همچنین کاهش سرعت آن می­شود. اما راهکارهای ساده­ای برای جلوگیری از این کار وجود دارد که ما در ادامه آن­ها را به شما ارائه خواهیم کرد.

روش اول: استفاده از منوی تنظیمات

  • صفحه settings (تنظیمات) گوشی اندرویدی خود را باز کنید.
  • بر روی گزینه Connections کلیک کنید. (معمولا در گوشی­های سامسونگ)
  • از صفحه Connections بر روی گزینه data usage ضربه بزنید.
  • در این مرحله Wi-Fi data usage را انتخاب کنید.
  • بر روی نام برنامه مورد نظر کلیک کنید. صفحه جدیدی برای شما باز می­شود که حاوی گزینه Allow background data usage است. اگر تیک این گزینه را بردارید، از آن پس برنامه مذکور اجازه دسترسی به اینترنت در پس زمینه گوشی را نخواهد داشت.
استفاده از منوی تنظیمات

تعمیرات تخصصی گوشی و لپ تاپ

  • همین مراحل را می­توانید برای زمانی که از اینترنت داده استفاده می­کنید به کار ببرید. همچنین فعال کردن گزینه data saver را برای جلوگیری از مصرف بی رویه اینترنت جدی بگیرید. سپس گزینه Allow app while Data save On را انتخاب کنید. در این هنگام لیست برنامه­هایی که می­توانید این گزینه را در رابطه با آن­ها به کار بگیرید نشان داده می­شود. در نهایت بر روی نام برنامه مورد نظر خود کلیک کنید تا این گزینه برای آن فعال شود.
استفاده از منوی تنظیمات

تعمیرات تخصصی گوشی و لپ تاپ

2. استفاده از برنامه های کاربردی مرتبط

برنامه های مختلفی برای جلوگیری از اتصال برنامه های اندرویدی به اینترنت در پس زمینه گوشی وجود دارند که یکی از آن­ها Mobiwol است. توجه کنید که برای استفاده از این برنامه احتیاجی به روت کردن گوشی خود ندارید. برنامه را از طریق پلی استور دانلود کنید و در ادامه مراحل زیر را انجام دهید:

  • پس از اجرای برنامه بر روی گزینه firewall rules کلیک کنید.
جلوگیری از تبلیغات در اندروید

تعمیرات تخصصی گوشی و لپ تاپ

  • صفحه­ای شامل برنامه‌­های گوشی باز می­شود. در مقابل نام هر برنامه دو گزینه (به صورت نماد وای­فای و دیتا) وجود دارد که با فعال کردن آن­ها می­توانید اجازه اتصال برنامه های اندرویدی به اینترنت در پس زمینه گوشی را صادر کنید. بنابراین شما باید گزینه­های مذکور را برای برنامه­های مورد نظر خود غیر فعال کنید.
  • بعد از اتمام مرحله پیش به صفحه قبلی برگردید و گزینه firewall را بر روی حالت ON قرار دهید. سپس OK را بزنید.
جلوگیری از تبلیغات در اندروید

تعمیرات تخصصی گوشی و لپ تاپ

تبریک! شما با موفقیت توانستید از اتصال برنامه های اندرویدی به اینترنت در پس زمینه گوشی خود جلوگیری کنید!

فراموش نکنید که نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

ناوک سرویس یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر سرفیس، تعمیر مک بوک و تعمیر لپ تاپ در ایران می باشد. تعمیر انواع لپ تاپ با تضمین قطعات اورجینال به بهترین شیوه در این مرکز صورت می گیرد. برای تعمیرات انواع سرفیس، آی مک و انواع لپ تاپ با ما در تماس باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “چگونه از اتصال برنامه های اندرویدی به اینترنت در پس زمینه گوشی جلوگیری کنیم؟

  1. بردیا گفت:

    خدا خیرتون بده!
    مشکلم حل شد.
    خیلی خوب و عالی توضیح دادید.
    تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *