دانستنی ها

بازی‌های اندروید مناسب برای کودکان زیر ۵ سال

بازی کودکان

اگر شما هم صاحب فرزند هستید حتما یکی از دغدغه‌های شما سرگرم کردن او با تلفن همراه است. خوب است که این سرگرمی با برنامه‌های صورت بگیرد که برای سن این کودک مناسب باشد. در این مطلب به شما چند بازی مناسب برای کودکان زیر ۵ سال معرفی می‌شود.

بازی پازلی اندروید برای کودکان: Toddler Kids Puzzles PUZZINGO

این بازی، یک بازی آموزشی جذاب و سرگرم‌کننده برای کودک شماست. چون پر از انیمیشن و پازل است. در این بازی گنجینه لغات کودک هم غنی می‌شود چون از طریق بازی کودک با کلمات جدید بسیاری آشنا خواهد شد. شرکت سازنده Toddler Kids Puzzles PUZZINGO مدعی است که این بازی برای بچه‌های مبتلا به اوتیسم یا هر کودکی که به گفتاردرمانی احتیاج دارد مفید است. این بازی با ۸ جورچین ساخته شده و بیش از ۱۰۰ لغت آموزش می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی این بازی را از گوگل پلی دانلود کنید  (با ۴۷ مگابایت حجم آزاد در حافظه گوشی‌تان!) چون مجانی است.

بازی اندروید Daniel Tiger’s Neighborhood مناسب برای کودکان

شخصیت این بازی یک بچه ببر است که آقای دنیل نام دارد و کودک باید از آن نگهداری کند. این بازی باعث می‌شود که کودک با فعالیت‌های روزمره و روتین‌ها آشنا شود. خوبی این بازی این است که بزرگسالان را می‌تواند با کودک همراه کند، یعنی پدر و مادر هم در این بازی شرکت کنند. این بازی را شرکت PBS KIDS ساخته است. از جمله نقش‌هایی که کودک باید بازی کند نقش دکتر دنیل است.

بازی های اندروید مناسب برای کودکان زیر ۵ سال

این نقش کمک می‌کند ترس کودکان از دکتر کاهش پیدا کند. رسیدگی به دنیل مثل شستن او، خواباندن او و… همگی کودک را با زمان شستوشو، زمان خواب و… آشنا می‌کند. این بازی را هم می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

بهترین بازی اندروید برای کودکان: Endless Alphabet

همانطور که از اسمش هم پیداست این بازی برای یادگیری حروف الفبای انگلیسی کاربرد دارد. برای یاد گرفتن هر حرف انگلیسی یک پازل وجود دارد که انیمیشن‌های زیبا همراهی‌اش می‌کند. بازی Endless Alphabet را شرکت Originator Inc ساخته است و شما می‌توانید آن را از گوگل پلی یا مایکت دانلود کنید.

بازی اندروید Starfall ABCs برای آموزش زبان به کودکان

این بازی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان مناسب است و کمک می‌کند تا کودک پس از مدتی که از بازی کردنش به طور منظم گذشت بتواند حروف انگلیسی را تشخیص بدهد و برای آموزش‌های تکمیلی در آینده آماده شود. این بازی را شرکت Starfall Education Foundation ساخته و بیشتر از ۱ میلیون بار هم دانلود شده است. شما می‌توانید این بازی را هم از گوگل پلی و هم از مایکت دانلود کنید.

بازی اندروید Breathe, Think, Do with Sesame برای کودکان دو ساله

این بازی می‌تواند کودک دو تا پنج ساله شما را به خوبی سرگرم کند خصوصا وقتی که عصبانی است! ترجمه اسم این بازی می‌شود: نفس بکش، فکر کند، انجام بده. این بازی مبتنی بر اصول روانشناسی است و دارای ۵ فعالیت مختلف با چالش‌های جدید روزانه می‌باشد. کودک باید با لمس کردن حباب‌ها آن‌ها بترکاند، به یک هیولا کمک کند که نفس بکشد و مشکلات را حل کند.

آیا شما هم بازی خوبی برای کودکان می‌شناسید که روی تلفن همراه نصب شود؟ آن را در بخش نظرات به ما و سایر کاربران سایت ناوک معرفی کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “بازی‌های اندروید مناسب برای کودکان زیر ۵ سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *