تعمیر سرفیس مایکروسافت

یکی از اصلی ترین نگرانی هایی صاحبان لپ تاپ سرفیس، تعمیر سرفیس است. دلیل لین امر هم ظرافت این لپ تاپ ها نسبت به دیگر لپ تاپ هاست. تعمیرات سرفیس به آگاهی و دانش فنی لازم دارد و نیاز به تکنسین های حرفه ای برای این کار دارد. از آن جا نمایندگی مایکروسافت در ایران وجود ندارد بنابر این انتخاب مرکز تعمیر سرفیس امری مهم است.

ناوک سرویس، مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس و تعمیرات لپ تاپ متشکل از متخصصین با تجربه با دانش و تجربه فنی بالا انواع خدمات مربوط به به تعمیر و تعویض را با کیفیت عالی به مشتربان خود ارائه می‌دهد و دیگر نگرانی برای دارندگان سرفیس برای تعمیر نیست

خدمات سرفیس ناوک سرویس:

  • تعویض قطعات سرفیس
  • تعویض ال سی  دی سرفیس
  • تعویض باتری سرفیس
  • خدمات نرم افزاری سرفیس
تعمیرات تخصصی سرفیس بوک در تهران

تعمیرات سرفیس بوک

  • تعمیر و تعویض ال سی دی سرفیس بوک
  • تعمیر و تعویض باتری سرفیس بوک
  • تعمیر و تعویض مادربرد سرفیس بوک
  • خدمات نرم افرازی سرفیس بوک

تعمیرات تخصصی لپ تاپ سرفیس در تهران

تعمیرات لپ تاپ سرفیس

  • تعمیر و تعویض ال سی دی سرفیس لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض باتری سرفیس لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض مادربرد سرفیس لپ تاپ
  • خدمات نرم افرازی سرفیس لپ تاپ

تعمیرات تخصصی تبلت سرفیس در تهران

تعمیرات تبلت سرفیس

  • تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت سرفیس
  • تعمیر و تعویض باتری تبلت سرفیس
  • تعمیر و تعویض مادربرد تبلت سرفیس
  • خدمات نرم افزاری تبلت سرفیس

تعمیرات تخصصی سرفیس پرو

تعمیرات سرفیس پرو

  • تعمیر و تعویض ال سی دی سرفیس پرو
  • تعمیر و تعویض باتری سرفیس پرو
  • تعمیر و تعویض مادر برد سرفیس پرو
  • خدمات نرم افزاری سرفیس پرو

تعمیرات تخصصی سرفیس پرو 2 پایتخت

تعمیرات سرفیس گو

  • تعمیر و تعویض ال سی دی سرفیس گو
  • تعمیر و تعویض باتری سرفیس گو
  • تعمیر و تعویض مادربرد سرفیس گو
  • خدمات نرم افزاری سرفیس گو

تعمیرات تخصصی سرفیس RT

تعمیرات سرفیس RT

  • تعمیر و تعویض ال سی دی سرفیس RT
  • تعمیر و تعویض باتری سرفیس RT
  • تعمیر و تعویض مادربرد سرفیس RT
  • خدمات نرم افزاری سرفیس RT

درخواست تعمیر سرفیس

فرم درخواست تعمیر

Conversational Form (#3)

تعمیرات سرفیس در تهران

برای کاربران سرفیس واجب است که یک مرکز تعمیرات سرفیس در تهران را بشناسند. بهترین مرکز تعمیرات سرفیس در تهران، در پاساژ پایتخت تحت عنوان خدمات ناوک است، چرا که مرکز تعمیرات مایکروسافت سرفیس ناوک از افراد متخصص و کارشناس بهره میگیرد و همچنین سرعت و گارانتی تعمیرات این مرکز موجب می شود با صرف هزینه کمتر و کیفیت بالا، در سریع ترین زمان سرفیس خود را سالم تحویل بگیرید و دیگر نگران خرابی آن نباشید. همان طور که می دانید باز و بست و تعمیرات لپ تاپ سرفیس و سرفیس بوک بسیار تخصصی و حساس است، کوچک ترین اشتباه تعمیرکار باعث خرابی یا شکستگی تاچ ال سی دی سرفیس شما می شود.

برای تعمیر سرفیس به کجا باید مراجعه کنیم؟

با مراجعه حضوری به دفتر خدمات ناوک واقع در میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه سوم واحد ۳۱۵ و یا از طریق شماره های تماس ناوک سرویس ۸۸۶۴۵۴۷۵  می‌توانید برای تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید.

سرفیس یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات مایکروسافت است. این محصول با طول عمر بالا و نگهداری طولانی مدت شارژ باتری، گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده است. مایکروسافت در ساخت سرفیس ظرافت و دقت زیادی را به خرج داده است. یکی از ویژگی‌های جهانی سرفیس خدمات پس از فروش این محصول ارزشمند است که متاسفانه در ایران قابل پیگیری نیست. به همین دلیل اگر اتفاقات سخت افزاری به سرفیس شما آسیب بزند از گارانتی جهانی این محصول نمی‌توانید استفاده کنید. از این رو باید به مراکز معتبر تعمیرات مراجعه کنید.

مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک سرویس یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراکز تعمیرات سرفیس است. برای هماهنگی جهت استفاده از خدمات ناوک سرویس  با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل سرفیس شما را برطرف کنیم.

مرکز تعمیرات سرفیس ناوک چه خدماتی ارائه می‌دهد

مرکز تعمیرات ناوک سرویس، کلیه خدمات تعمیرات مایکروسافت سرفیس Micosoft Surface را ارائه می‌دهد. از برخی از خرابی های رایج مایکروسافت سرفیس که در مرکز ناوک تعمیر می‌شود می‌توان به تعمیر مادربرد سرفیس، تعمیر پورت های سرفیس٬ تعمیر باتری سرفیس٬ تعمیر شارژر سرفیس٬ تعمیر تاچ سرفیس٬ تعمیر ال سی دی سرفیس و تعمیر کیبورد سرفیس اشاره کرد. سرفیس در کلیه کشور های جهان با گارانتی و خدمات اصلی شرکت مایکروسافت ارائه می شود. اما از آنجا که در کشور ما امکان استفاده از گارانتی اینترنشنال مایکروسافت سرفیس وجود ندارد، شما می توانید با خیالی آسوده به مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس ناوک مراجعه کنید. در مرکز ناوک تمامی قطعات اورجینال می باشند و تعمیرات توسط متصدیان حرفه ایی صورت می پذیرد.

تعمیر تاچ سرفیس

مشکل و خرابی تاچ اسکرین، استفاده و راحتی کاربرد از دستگاه سرفیس را با مشکل مواجه می‌کند. متخصصین ما با دقت زیاد تاچ اسکرین شما را تعمیر می کنند تا عملکرد دستگاه شما به حالت ابتدایی بازگردد.

تعمیر برد سرفیس

تعمیر سرفیس

از جمله خدمات ما تعمیر و تعویض مادربرد سرفیس است. مشکلاتی همچون بالا نیامدن دستگاه، خرابی برق و… از مشکلاتی است که  به علت خرابی مادربرد به وجود می‌آیند.  برای تعمیر و تعویض مادربرد با ما تماس بگیرید.

تعمیرات نرم افزاری سرفیس

تعمیر surface pro

یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن برخورد کنید، مشکلات نرم افرازی مانند عدم بارگزاری ویندوز، کندی سیستم و .. است. تکنسین های مرکز خدمات ناوک با صورت تخصصی خدمات نرم افزاری سرفیس را برای شما انجام می‌ دهند.

تعویض ال سی دی سرفیس

لرزش ال سی دی surface

اگر ال سی دی سرفیس شما دچار مشکل هایی مانند شکسته شدن صفحه نمایش شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد، متخصصان ما قادر هستند که ال سی دی شما را با مقرون به صرفه ترین قیمت تعویض کنند.

تعمیر شارژر سرفیس

فروش شارژر اصلی سرفیس با ضمانت

اگر شارژر سرفیس شما دچار مشکل شده باشد، متخصصان ما در مرکز خدمات ناوک با استفاده از تجهیزات حرفه ای و به روز و همچنبن تخصص خود، شارژر دستگاه شما را تعمیر می‌کنند

تعویض باتری سرفیس

فروش و تعویض باتری سرفیس

در مرکز تعمیرات ناوک، باتری های آسیب دیده و کهنه سرفیس شما از طریق باتری های جدید و نو تعویض می‌شوند. قطعات استفاده شده اورجینال و اصل با قیمت مناسب می‌باشد.

هزینه تعمیر سرفیس

هنگامی که به تعمیرات سرفیس فکر می‌کنیم، یکی از موارد مهمی که مورد توجه قرار می‌گیرد، هزینه‌ تعمیر سرفیس است. با توجه به ویژگی‌های خاص سرفیس و نیاز به تخصص بالا در تعمیرات آن، هزینه‌ها ممکن است به طور قابل توجهی بیشتر از تعمیرات سایر لپ‌تاپ‌ها باشد.

هزینه بسته به مشکل، نوع و شدت خرابی آن متفاوت است. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که هزینه حداقل برای تعویض هارد یا سوکت‌های سرفیس در حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر است. از سوی دیگر، بیشترین هزینه  تعمیرات  ممکن است مربوط به تعویض ال‌سی‌دی آن باشد که با توجه به مدل سرفیس می‌تواند از 6 تا 18 میلیون تومان متغیر باشد. البته این هزینه ها بسته به شرایط و مدل دستگاه بسیار متفاوت است.

سوالات متداول در خصوص تعمیرات تخصصی سرفیس

آیا خدمات تعمیر سرفیس پرو را ارائه می‌دهید؟

بله، ما به تعمیرات سرفیس پرو و دیگر مدل‌های سرفیس مایکروسافت مانند Surface Laptop و Surface Book نیز می‌پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۵ رای

چه خدمات در مرکز تعمیرات سرفیس ناوک انجام می‌شود؟

کلیه تعمیرات سرفیس از قبیل٬ تعمیر برد سرفیس٬ تعمیر تاچ و ال سی دی سرفیس، تعمیر پورت های سرفیس، تعمیر کیبورد سرفیس، تعمیر شارژر سرفیس، تعویض باتری سرفیس، تعمیر مدار شارژ سرفیس و …. در مرکز تعمیرات ناوک سرویس انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۵ رای

چه مشکلات شایعی در سرفیس وجود دارد که شما به آن‌ها می‌پردازید؟

بعضی از مشکلات شایع سرفیس عبارتند از مشکل در شارژ باتری، مشکل در نمایشگر، مشکل در کیبورد و تاچ پد، کندی سیستم، خاموشی ناگهانی و غیره. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۵ رای

آیا می‌توانید قطعات سخت‌افزاری سرفیس را تعویض کنید؟

بله، در صورت نیاز ما می‌توانیم قطعات سخت‌افزاری سرفیس مانند باتری، صفحه نمایش، کارت گرافیک و دیگر قطعات را تعویض کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۵ رای

چگونه می‌توانم قیمت خدمات تعمیر سرفیس را بدانم؟

برای دریافت قیمت خدمات تعمیر ، بهتر است با ما تماس بگیرید و جزئیات مشکل خود را برای ما بیان کنید تا بتوانیم قیمت دقیقی را برای شما ارائه دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۴۵۴۷۶

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶۵ رای

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۵ رای