دانستنی ها

چگونگی انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی با Shareit

انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی

 

Shareit یکی از نرم افزارهای شرکت لنوو است که با آن می‌توان به راحتی اقدام به انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی و بالعکس کرد. در اصل shareit یک نرم افزار مولتی پلتفرم است. یعنی می‌تواند روی پلتفرم‌های مختلف اجرا شود و میان دو وسیله با سیستم عامل های مختلف ارتباط به وجود بیاورد. حالا بیایید ببینیم چطور می‌شود با این نرم افزار از کامپیوتر به گوشی فایل فرستاد؟

نحوه انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی با Shareit

برای برقراری ارتباط میان کامپیوتر و گوشی با shareit این نرم افزار را اول برای کامپیوتر و گوشی دانلود کنید و هر دو را روی سیستم عامل مربوطه نصب کنید. در اینجا دقت داشته باشید که shareit کامپیوتر با shareit گوشی باید هر دو از یک نسخه باشند. پس اگر آن‌ها را نصب دارید به آخرین نسخه آپدیت‌شان کنید.

نصب shareit بر روی کامپیوتر

وقتی که اقدام به نصب Shareit روی کامیپوتر می‌کنید و آن را باز می‌کنید در وهله اول منوی برنامه برای شما ظاهر می‌شود و می‌گوید که منتظر وصل شده به بقیه دیوایس‌ها است. به جز آن در گوشه بالا سمت راست یک آیکون منو برای شما وجود دارد که وقتی رویش کلیک کنید گزینه‌های مثل Help، About، Feedback و Connect to PC را خواهید دید. همانطور که حدس زدید از گزینه آخر برای اتصال به کامپیوترهای دیگر استفاده می‌شود. به جز این‌ها از طریق همین منو تنظیماتی مثل تنظیمات اسم کاربری، آواتار، پسورد هات اسپات و پوشه‌ای که فایل‌های دانلودی درش ذخیره می‌شود را تعیین خواهید کرد.

بعد از آماده کردن کامپیوتر باید به سراغ دیوایس بعدی که می‌تواند یک گوشی آیفون یا اندرویدی باشد برویم.

انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی

انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی

انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی یا بالعکس با shareit

برنامه shareit را روی گوشی اجرا کنید و روی مربعی که گوشه بالا سمت راست قرار دارد بزنید. برای شما منویی باز می‌شود که درش گزینه‌ Connect PC قرار دارد و وقتی رویش بزنید قبلش باید shareit کامپیوتر هم در حالت آماده به اتصال باشد. برای اتصال گوشی به کامپیوتر می‌توانید همینطوری دنبالش بگردید، می‌توانید با گوشی QR Code رایانه را اسکن کنید تا دو دستگاه به هم متصل شوند.

در واقع اگر در رایانه روی گزینه Scan QR code to connect بزنید کد QR برای شما روی مانیتور ظاهر می‌شود و روی گوشی هم باید روی گزینه Scan to Connect بزنید تا دوربین برای اسکن کد آماده شود. وقتی کد را اسکن کردید دیگر کامپیوتر و گوشی شما به هم متصل شده‌اند.

شما را به خواندن این مطلب دعوت میکنیم: تشخیص سرعت USB

برای انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی باید یک بار shareit  را ببندید و مجددا باز کنید. این دفه روی کامپیوتر روی گزینه send‌ در گوشی روی گزینه receive‌ بزنید. حالا می‌توانید فایل موردنظرتان را به سادگی انتخاب و ارسال کنید.

شما برای انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی از چه روشی استفاده می‌کنید؟ نظرات و سوالات خود را از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “چگونگی انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی با Shareit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *