دانستنی ها

معرفی ۳ ترفند جالب برای استاتوس گذاشتن در واتساپ (ساخت گیف، موقعیت مکانی، حریم خصوصی)

استاتوس گذاشتن در واتساپ

 

همانطور که می‌دانید اپلیکیشن واتساپ روز به روز درصدد گسترش دادن امکاناتش است. در همین راستا واتساپ قابلیت استاتوس گذاشتن را که مشابه استوری گذاشتن در اینستاگرام است برای کاربرانش فراهم کرده است. قابلیتی که می‌تواند برای کسب و کارها و اشخاص بسیار کاربردی و مفید باشد. بیایید چند ترفند جالب برای این استاتوس های واتساپ یاد بگیرید و با استاتوس های جالب مخاطبین‌تان را شگفت‌زده کنید.

 

ساختن تصاویر متحرک (گیف GIF) در واتساپ

این امکان یکی از امکانات جذاب واتساپ است. با این امکان شما می‌توانید هر فیلمی را تبدیل به گیف کنید و از آن در هر جایی که خواستید استفاده کنید. البته در اینکه طول فایل ویدئویی مورد استفاده در این گیف چقدر باشد محدودیت دارید. فیلم شما نباید بیشتر از ۶ ثانیه باشد. برای تبدیل یک فیلم به یک تصویر متحرک ابتدا در زبانه استاتوس واتساپ روی علامت دوربین بزنید، بعد فیلم مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید. پس از انتخاب فیلم به صفحه‌ای برای ویرایش فیلم هدایت می‌شوید که باید در آن نقطه ابتدا و انتهای فیلم را مشخص کنید و طول آن را هم به ۶ ثانیه کاهش دهید. وقتی این کار را انجام دادید گزینه GIF در کنار علامت ویدیو ظاهر می‌شود و شما باید آن را انتخاب کنید. پس از این می‌توانید روی دکمه ارسال بزنید تا فیلم شما به یک فایل گیف یا تصویر متحرک به عنوان استاتوس شما منتشر شود.

خواندن این مطلب را هم به شما توصیه می‌کنیم: ارسال زمانبندی شده پست ها در شبکه های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و…)

استاتوس گذاشتن در واتساپ

ساخت گیف، موقعیت مکانی، حریم خصوصی

اضافه کردن موقعیت مکانی به استاتوس واتساپ

اگر می‌خواهید نشان بدهید که عکس یا محتوای استاتوس شما مربوط به مکان خاصی است که در آن قرار دارید موقعیت مکانی خود را هم در استاتوس خود بگذارید. برای این کار اول باید یک تصویر برای استاتوس خود بگذارید بعد روی علامت شکلک بزنید، از آنجا برچسب مربوط به موقعیت مکانی‌تان را انتخاب کنید و اجازه بدهید واتساپ به موقعیت شما دسترسی پیدا کند یا خودتان موقعیت‌تان را وارد کنید.

تنظیم حریم خصوصی برای استاتوس های واتساپ

با این ترفند شما می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی بتوانند استاتوس شما را ببینند یا چه کسانی اصلا نبینند. واتساپ برای استاتوس‌ های ۳ حالت ارائه داده است. وضعیتی که استاتوس های شما به طور پیش فرض با آن ارسال می‌شوند وضعیتی است که با آن همه مخاطبان شما قادر به دیدن استاتوس شما خواهند بود. با دو وضعیت دیگر می‌توانید تعیین کنید که چه کسانی استاتوس شما را نبینند یا چه کسانی بتوانند استاتوس شما را ببینند. درست مثل تنظیم یک لیست سیاه و یک لیست سفید می‌ماند. برای تنظیم حریم خصوصی استاتوس باید در زبانه استاتوس علامت سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست صفحه را بزنید و بعد گزینه گزینه  Status privacy را انتخاب کنید. اینجا می‌توانید یکی از سه حالت دلخواه‌تان را انتخاب کنید و مخاطبان واتساپ را در لیست سفید و سیاه طبقه‌بندی کنید.

شما چه ترفند جذاب دیگری از استاتوس واتساپ می‌شناسید؟ آن را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “معرفی ۳ ترفند جالب برای استاتوس گذاشتن در واتساپ (ساخت گیف، موقعیت مکانی، حریم خصوصی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *