دانستنی ها

آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام حذف شده بدون ایمیل

اکانت اینستاگرام

 

اگر می‌خواهید اکانت اینستاگرامی که حذف یا دی اکتیو شده را بازگردانید و اصطلاحا آن را ریکاوری کنید حتما می‌دانید که برای انجام این کار نیاز به آن آدرس ایمیلی دارید که با آن اکانت را ساخته‌اید. حالا اگر این ایمیل را در اختیار نداشته باشید چه؟ بیایید ببینیم برای بازیابی حساب اینستاگرام حذف شده یا دی اکتیو شده چه روش‌هایی وجود دارد و چه کاری از دست ما برمی‌آید؟

 

بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

در حالت عادی که شما ایمیل و پسورد اکانت حذف شده اینستاگرام خود را دارید کافی است از طریق همان اپلیکیشن اینستاگرام که روی گوشی شما نصب است یا از طریق وب سایت اینستاگرام روی لپ تاپ یا گوشی با اکانت خود لاگین شوید. یا وارد صفحه شخصی خود می‌شوید یا اینستگرام به شما اجازه چنین کاری نمی‌دهد! اگر به شما اجازه نداد کافی است روی گزینه فراموش کردن پسورد بزنید. اینجوری اینستاگرام یک ایمیل به آدرس ایمیل شما می‌فرستد تا با آن پسورد اینستاگرام‌تان را ریست کنید. پس مسلما به ایمیل‌تان نیاز دارید! شما باید پسورد را با کمک همان ایمیل ریست کرده و مجددا با همان یوزر نیم و پسورد جدید برای لاگین شدن تلاش کنید. اگر لاگین شدید خوش به حال‌تان… ولی اگر نشدید آگاه باشید که هیچ برنامه‌ و سایتی نیست که بتواند برای این کار به شما کمک کند.

خواندن این مطلب شاید برای شما جالب باشد:

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای ساخت عکس چهارخانه (الگوی گرید) در اینستاگرام

اکانت اینستاگرام

آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام

حالا اگر ایمیل نداشتید چی؟ باید از اینستاگرام بخواهید که به جای ایمیل برای شما sms بفرستد. پس روی گزینه Send an Sms بزنید و آن شماره موبایلی که برای حساب‌تان قبلا وارد کرده‌اید را ثبت کنید. حالا لینک تغییر رمز عبور برای موبایل شما ارسال می‌شود. بعد باید همان مراحل قبلی را تکرار کنید: ریست پسورد و تلاش برای لاگین شدن. همین! همانطور که می‌بینید باید یک راهی برای اتصال به اکانت خود داشته باشید: یا ایمیل یا اس ام اس. پس لطفا هرگاه حسابی در اینستاگرام برای خود ساختید هم به آن یک آدرس ایمیل معتبر بدهید هم شماره موبایل‌تان را به آن معرفی کنید تا در چنین مواقعی بی یار و یاور گیر نیفتید.

هیچ راه حل دیگری برای بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام وجود ندارد. امیدواریم که گول ترفندهای تقلبی را نخورید. اگر شما راه حل دیگری می‌شناسید آن را در قسمت پیشنهادات سایت ناوک با ما و سایر کاربران سایت ناوک در میان بگذارید!

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای
بازگشت به لیست

5 دیدگاه در “آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام حذف شده بدون ایمیل

  1. Elim گفت:

    پیج اینستام دیسبل شده کسی میتونه کمک کنه پیجم برگرده؟

  2. مهران گفت:

    سلام من توی قسمت سن بطور اشتباهی سنمو کمتر ۱۳ زدم و اینستا اکانتمو غیرفعال کرد ب پشتیبان اینستا هم درخواست دادم ارور بخاطر کرونا این مورد قابل پشتیبانی نیست برام اومد الان بعد از مدتی نوشته تا ۷ آوریل اکانت خودتونو حفظ کنین وگرنه پاک میشه رو گزینه حفظ حساب هم ک میزنم چیزی بالا نمیاد با اکانت دیگه‌ای پیجمو سرچ میکنم کلا انگار حذف شده
    میشه راهنمایی کنین؟

    1. مالک وطنی گفت:

      اکانت مت هم اینطور از دسترسم خارج حولی تو اینستا هستش حذف نشد، راه حلش چی هست

  3. moeid_ghaderi1387 گفت:

    میخوام پیج اینستام باز گردانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *