خدمات ویژه تعمیرات در ایام قرنطینه و تعطیلات به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه میگردد. با ما تماس بگیرید 09391039826

شاید برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که در ایام قرنطینه به علت شیوع ویروس کرونا٬ موبایل٬ تبلت٬ لپ تاپ٬ کامپیوتر و یا سرفیس و یا مک بوک شما خراب شده باشد ولی به علت طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی مراکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ و موبایل٬ سردرگم شده باشید و ندانید که چکار باید کرد!

ناوک کرونا

مرکز تعمیرات ناوک با توجه به شیوع ویروس کرونا٬ جهت رفاه حال مشتریان گرامی و در راستای رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا بر آن شده تا با ارائه خدمات تعمیرات تخصصی سرفیس٬ تعمیرات تخصصی لپ تاپ٬ تعمیرات تخصصی تبلت٬‌ تعمیرات تخصصی آیفون و تعمیرات تخصصی انواع تلفن همراه ویژه ایام قرنطینه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت کلیه اصول بهداشتی و به وسیله ارسال با پیک همراه شما عزیزان باشد.

ما توانایی تعمیرات انواع لپ تاپ با پیچیده ترین مشکلات را داریم. به دلیل حساسیت محصولات سرفیس تعمیرات سرفیس به صورت تخصصی در این مجموعه صورت میگیرد. پس در این ایام خطیر که ویروس کرونا کل جامعه بشری را درگیر کرده٬ نگران خرابی تبلت٬ موبایل٬ لپ تاپ٬ سرفیس و دیگر لوازم کامپیوتری خود نباشید و با خیال آسوده در خانه بمانید و ازشیوع این ویروس جلوگیری کنید.
مرکز تعمیرات کامپیوتر ناوک در ایام قرنطینه همراه شماست.
#ویروس_کرونا
#در_خانه_بمانیم
#با_هم_کرونا_را_شکست_میدهیم
#تعمیرات_در_ایام_کرونا