دانستنی ها

موتورولا ریزر 5G با قیمت 1399 دلار معرفی شد

موتورولا ریزر 5G

موتورولا به تازگی از گوشی جدید تاشو خود رونمایی کرده است. موتورولا ریزر 5G، جدیدترین گوشی تاشو این شرکت محسوب می‌شود که در اصل نسخه بهبود یافته گوشی است که در سال 2019 عرضه شده است.

در این گوشی شاهد بهبود‌هایی در زمینه سخت افزار و دوربین هستیم و طراحی آن به گونه‌ای است که یادآور محصولات قدیمی موتورولا می‌باشد.

در زیر قاب موتورولا ریزر 5G، تراشه اسنپدراگون 765G قرار گرفته که 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد. محصول جدید موتورولا از دو نمایشگر استفاده می‌کند. زمانی که گوشی در حالت اولیه قرار دارد نمایشگر 2.7 اینچی با پنل Goled و رزولوشن 800 در 600 با تراکم پیکسلی 370 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حالت گسترده نیز شاهد نمایشگر 6.2 اینچی با پنل goled و رزولوشن 2142 در 876 و تراکم پیکسلی 373 خواهیم بود.

 

[av_button label=’ناوک سرویس را در تلگرام دنبال کنید’ link=’manually,https://t.me/NavakServices’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’telegram’ color=’blue’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-rdtu73′ admin_preview_bg=”]

[av_button label=’ناوک سرویس را در اینستاگرام دنبال کنید’ link=’manually,https://instagram.com/navakservices?igshid=oxe6x0matdtt’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’yes’ icon=’ue909′ font=’entypo-fontello’ color=’custom’ custom_bg=’#af4242′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-kc0r0f’ admin_preview_bg=”]

 

در نمایشگر 2.7 اینچی، کاربر نه تنها از اعلانات، زمان، تاریخ و پیامک و تماس‌ها با خبر می‌شود بلکه امکان استفاده از اپلیکیشن‌های ماشین حساب، گوگل نیوز، گوگل کیپ، دوربین، یوتیوپ و گوگل هوم نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این کاربران می‌توانند به انتخاب خود تعیین کنند که کدام اپلیکیشن در کدام نمایشگر در اختیار باشد.

موتورولا ریزر 5g

همچنین این گوشی در برابر آب نیز مقاوم می‌باشد. علاوه بر آن، این گوشی از باتری 2800 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و امکان شارژ سریع 15 واتی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دوربین اصلی این گوشی نیز 48 مگاپیکسل با درجه دیافراگم F/1.7 می‌باشد که از فوکوس خودکار و سیستم ضد لرزش خودکار و OIS استفاده می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز مجهز به حسگر 20 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم F/2.2 می‌باشد.

زمان عرضه گوشی موتورولا ریزر 5G

انتظار می‌رود گوشی موتورولا ریزر 5G در فصل پاییز ابتدا برای کشور چین و سپس برای برخی از بازارهای اروپایی عرضه شود. موتورولا محصول جدید خود را به قیمت 1399 دلار در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “موتورولا ریزر 5G با قیمت 1399 دلار معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *