دانستنی ها

مایکروسافت مشکل ترک خوردگی نمایشگر سرفیس لپ تاپ 3 را رایگان انجام می دهد

تعمیر لپ تاپ سرفیس 3

چند ماه قبل، برخی از کاربران سرفیس لپ تاپ 3 اعلام کردند که در صفحه نمایش خود شکستگی هایی کوچک دیده می شوند (بی دلیل ترک هایی ایجاد شده است). مایکروسافت تمام تلاش خود را به کار برده تا علت این مشکل را پیدا کند تا تعمیر نمایشگر سرفیس لپ تاپ 3 را انجام دهد. سال پیش مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ۳ (Microsoft Surface Laptop 3) را معرفی و در ماه اکتبر جهت عرضه به بازار ارائه نمود. این لپ تاپ در دو مدل 13/5 و 15 اینچی با درگاه USB-C و پردازنده‌ نسل دهم آیس ‌لیک اینتل در بازار به فروش می رسد. این محصول کمپانی مایکروسافت دارای تکنولوژی جدیدی است ضمن این که از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار می باشد.

این کمپانی تلاش های بسیاری برای بررسی مشکل ایجاد شده انجام داد و نتیجه بررسی های خود را برای تعمیر سرفیس لپ‌تاپ ۳ به شرح زیر توضیح داده است: ما ادعای افرادی که اعلام کردند صفحه ‌نمایش سرفیس لپ‌تاپ 3 آن ها با ترک‌خوردگی مواجه شده است را مورد بررسی قرار دادیم و از صحت این ادعاها اطمینان یافتیم. مد نظر داشته باشید که در مواردی بسیار نادر، ذرات خارجی سخت ممکن است سبب ایجاد ترک های بسیار کوچک در صفحه‌ نمایش سرفیس‌ لپ‌ تاپ ۳ شوند. این ترک ها ممکن است کاملا غیرمنتظره ایجاد شده باشند که انگار دلیل واضحی برای ایجاد آن وجود ندارد. مایکروسافت از افرادی که این مشکل را دارند، می خواهد با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرند تا تعمیر سرفیس لپ‌تاپ ۳ آن ها را به صورت رایگان را در مدت زمان ضمانت دستگاه شروع کنند.

چند وقت قبل اعلام شده بود که مشکل سرفیس لپ‌تاپ 3 فقط برای دستگاه‌ هایی ایجاد شده که به بدنه‌ آلومینیومی تجهیز شده‌اند؛ این طور به نظر می رسد که مدل ‌هایی از سرفیس لپ‌تاپ 3 که از پوششی از جنس آلکانترا هستند با این مشکل مواجه نشده اند. ولی مشکل ترک‌خوردگی صفحه ‌نمایش فقط برای تعداد بسیار کمی از سرفیس‌ لپ‌تاپ‌ های آلومینیومی به وجود آمده است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *