لپ تاپ

برای مشکلات نرم‌ افزاری لپ‌ تاپ چه باید کرد؟

چگونه می توان مشکلات صفحه نمایش لپ تاپ را برطرف کرد

مشکلات نرم افزاری لپ تاپ گاهی به بحرانی ترین شکل ممکن باعث اختلال در کار با هر نوع کامپیوتر یا لپ تابی می‌شوند. تعداد مشکلات نرم افزاری لپ تاب که شما را تهدید می‌کنند بسیار بیشتر از آن چیزی هست که شما فکر می‌کنید. در ادامه شما را با برخی از این مشکلات آشنا می‌کنیم.

معرفی برخی از مشکلات نرم افزاری مهم که شما را تهدید می‌کنند:

۱-مشکلات نرم‌ افزاری لپ‌ تاپ | ویروسی شدن ویندوز

ویروس‌های کامپیوتری همیشه یکی از مهمترین عوامل کاهش سطح امنیت دیواس کامپیوتری شما می‌باشند. برای جلوگیری از این بروز مشکلات امنیتی ویروسی در سیستم خود، میتوانید با استفاده از آنتی ویروس‌های اورجینال کامپیوترتان را از وجود ویرس‌ها ایمن نگهدارید. تیم فنی ناوک سرویس آماده نصب بهترین آنتی ویروس‌های اورجینال روی کامپیوتر یا لپ تاپ شما می‌باشد.

۲- پاک شدن اطلاعات از روی هارد

یکی از پر تکرار ترین مشکلات کامپیوتری حذف ناخواسته اطلاعات است که به دلایلی ممکن است اتفاق بیفتد. مواردی مثل سوختن هارد، حملات ویروسی و دیگر‌ آسیب های فیزیکی می‌توانند از جمله این دلایل باشند. یکی از مهمترین خدمات ناوک سرویس بازگردانی اطلاعات پاک شده و ریکاوری هارد می‌باشد.

۳- نصب انواع سیستم عامل‌ها

از دیگر خدمات گروه ناوک سرویس نصب انواع سیستم عامل ها می‌باشد. نصب ویندوز روی کامپیوترها، حل مشکلات مربوط به ویندوز و …

۴- نصب برنامه‌ها روی سیستم عامل ویندوز و مک

ناوک سرویس با توجه به بانک نرم افزاری قوی در زمینه‌های مختلف آخرین ورژن انواع اپلیکیشن های ویندوز و مک روی روی انوا لپ تاپ و مک بوک انجام می‌دهد.

مرکز خدمات تخصصی ناوک با در اختیار داشتن بهترین متخصصان حوزه تعمیر لپ‌تاپ آماده ارائه خدماتی به شما همچون؛ نصب و تعویض ویندوز، نصب برنامه‌های کاربردی، نصب آنتی‌ویروس اورجینال، بکاپ گیری و ریکاوری اطلاعات دستگاه، تعمیر مشکلات نرم‌افزاری لپ‌تاپ، نصب درایورهای لپ‌تاپ و… در محل است. تمامی کاربران برندهای مختلف لپ‌تاپ ازجمله؛ دل، لنوو، سامسونگ، اچ پی، سونی، ایسر، اپل و… می‌توانند با اطمینان خاطر از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند.

برای مشکلات نرم‌ افزاری لپ‌ تاپ چه باید کرد؟

توصیه می‌شود در صورت بروز مشکلاتی که تعمیر و عیب‌یابی آن‌ها نیازمند باز شدن دستگاه است، این کار توسط تعمیرکاران معتبر انجام شود تا از هرگونه بروز مشکل بیشتر و جدی‌تر جلوگیری گردد. همکاران ما در مرکز خدمات تخصصی ناوک ضمن بهره‌مندی از بهترین تعمیرکاران لپ‌تاپ به شما عزیزان خدمات متنوعی در حوزه تعمیر سرفیس و تعمیر لپ‌تاپ ارائه می‌دهند که خلاصه‌ای از این خدمات شامل موارد زیر است:

  • تعمیر و تعویض لولای لپ‌تاپ
  • تعمیر و تعویض باتری
  • تعمیر کیبورد
  • تعمیر آداپتور لپ‌تاپ
  • تعمیر یا تعویض هاردهای SSD و HDD لپ‌تاپ
  • تعمیر و سرویس فن لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض صفحه‌نمایش
  • تعمیر و تعویض قطعات سخت‌افزاری مانند، کارت گرافیک، کارت صدا و…

برای ارتباط با مرکز تخصصی تعمیرات مک بوک و سرفیس و لپ تاپ ناوک سرویس می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *