دانستنی ها

علت خاموشی ناگهانی سرفیس چیست؟

علت خاموشی ناگهانی سرفیس

آیا تا به حال شده است که سرفیس شما ناگهان خاموش شود؟ چه اتفاقی افتاده است؟ ما در این مطلب قصد داریم تا روشهای حل مشکل خاموشی ناگهانی سرفیس را بررسی کنیم. اگر با انجام مراحل زیر مشکل شما حل نشد و دائما با مشکل خاموشی ناگهانی سرفیس مواجه هستید حتما به یک مرکز معتبر تعمیر سرفیس مانند مرکز تعمیرات ناوک مراجعه نمایید تا از خدمات با کیفیت بهره‌مند شوید و برای همیشه این مشکل شما حل شود.

اول از همه باید با این ترس که نکند بلایی سر دستگاه آمده باشد سر و کله بزنید، بعد هم دل را به دریا بزنید و مجددا آن را روشن کنید. در نهایت به عیب یابی بپردازید تا بفهمید چرا سرفیس شما خاموش شده است؟ حالا اگر این اتفاق بارها و بارها بیفتد چه؟ در این مطلب می‌خواهیم در مورد علل خاموشی ناگهانی سرفیس صحبت کنیم و ببینیم آیا جای نگرانی وجود دارد یا نه.

خاموشی ناگهانی سرفیس

سرفیس ها هم درست مانند هر لپ تاپ دیگری می‌توانند به خاطر دلایلی چون داغ کردن، مشکلات سخت افزاری مثل مشکلات رم یا باتری، تغییر ولتاژ یا تغییر در درایور کارت گرافیک و بایوس و در نهایت ویروسی شدن لپ ناگهانی خاموش بشوند. چون گاهی این یک جور خود محافظتی است. آن‌ها برای اینکه آسیب نبینند ترجیح می‌دهند خاموش بشوند!

پس قبل از هر چیز توصیه می‌کنیم حتما مقاله علل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ را مطالعه کنید. چون در آنجا تک تک این موارد را توضیح داده‌ایم و می‌توانید ببینید در سرفیس شما ابعاد مشکل به این شکلی که گفته‌ایم شباهتی دارد یا خیر؟

علت خاموشی ناگهانی سرفیس

خاموشی سرفیس

دست نگه دارید! آیا دستگاه شما سرفیس پرو ۲۰۱۷، سرفیس پرو ۴ یا سرفیس پرو ۳ است؟ اگر جواب‌ شما به این پرسش مثبت است باید بگوییم که خاموش شدنش به دلیل باگی است که در سیستم عامل یا فریم ورش وجود دارد. یعنی ممکن است ایراد از نسخه ۱۷۰۳ ویندوز ۱۰ باشد یا اینکه دلیل خاموش ناگهانی سرفیس این باشد که دستگاه بیش از حد داغ می‌کند.

برای این مشکل مایکروسافت یک بروزرسانی ارائه داده که قرار است کارکرد Surface System Aggregator  را بهبود بدهد. شما می‌توانید با رفتن به windows update از مسیر Setting>Update & Security>Windows Update برای دریافت این به روزرسانی اقدام کنید.

دستگاه سرفیس شما تا به حال ناگهانی خاموش یا هایبرنیت شده است؟ مشکلش چه بوده است و شما چگونه مشکلش را حل کرده‌اید؟ تجربیات و سوالات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

همچنین پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید بدانید چگونه با باتری سرفیس خود رفتار کنید حتما مطلبی که ما در این خصوص با عنوان “با باتری سرفیس چگونه رفتار کنیم؟” نوشته ایم را بخوانید.

نتیجه

شما کاربران سرفیس باید در خصوص کاربری سرفیس خود نسبت به دیگر کاربران کامپیوتر حساسیت های خاص و بیشتری داشته باشید. اگر مشکل از باتری سرفیس شما بود، در صورت نیاز به خرید باتری سرفیس حتما از فروشگاه معتبری این خرید را انجام دهید و تعمیر سرفیس خود را به مرکزی مجرب و حرفه‌ای بسپارید. اگر با انجام مراحل فوق مشکل شما حل نشد و دائما با مشکل خاموشی ناگهانی سرفیس مواجه هستید حتما به یک مرکز معتبر تعمیر سرفیس مانند مرکز تعمیرات ناوک مراجعه نمایید تا از خدمات با کیفیت بهره‌مند شوید و برای همیشه این مشکل شما حل شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

10 دیدگاه در “علت خاموشی ناگهانی سرفیس چیست؟

  1. مهدی شیرزادیان فتحی گفت:

    سلام
    به تازگی سورفیس استوک خریداری کرده بودم که دچار مشکلی بود
    مشکل را برای مشاورین سایت ناوک توضیح دادم و من رو به خوبی راهنمایی نمودند
    از پاسخگویی شما متشکرم

  2. محمدی گفت:

    سلام من سرویس پرو 5 گرفتم استوک.بعد از کارکردن باهاش بعد از چند دقیقه خود به خود خاموش می شود و اصلا روشن نمی شود باید شارژر رو بهش وصل کنی تا روشن شود.بعد از روشن شدن هم از شارژ باطریش هم کم نشده.
    اون رو به فروشنده تحویل دادم و یکی دیگه گرفتم اون هم متاسفانه همین مشکل رو داره.ویندوز 10 هم دوباره نصب کردم ولی فایده آیی نداشت.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.🙏

    1. امیرحسین قربانمهر گفت:

      با شماره تلفن مرکز تعمیرات سرفیس ناوک که در پایین صفحه هست تماس بگیرید و سوالتون رو مطرح کنید.

    2. محمد جواد گفت:

      سلام منم همین مشکل رو دارم مشکل شما حل شد آیا؟

  3. عیسی نظری گفت:

    سلام، سرفیس پرو ۴ دارم، ویندوز اورجینال خودش که 8.1 هست روش بود از اول و هست. اون اول بعد از یکماه یبار آپدیت شد هنگام شات داون و بعد که روشن کردم کیبرد پارچه‌ای از کار افتاد. خلاصه یه مقدار کم باهاش کار کردم و دیگه خاموش بود تا پنج روز پیش و حتی باطریش هم خالی بود تو این مدت. دو هفته پیش تو شرکت واسه منشی که اضافه کردم سیستم نداشتم گفتم میبرم با یه کیبورد یو‌اس بی فعلا کار کنه تا بخریم سیستم. که دیدم کیبرد خودش راه افتاده دوباره ولی بعد از بالا اومدن ویندوز یه ده ثانیه میمونه و خاموش میشه. هر کی کمکم کنه واقعا لطف بزرگی کرده چون الان واقعا نمیتونم سیستم بخرم. لطفاً اگر میدونید راهنمایی کنید.

  4. بهار گفت:

    سلام سورفيس ويندوز ١٠ ناگهان خاموش شد و ديگه روشن نشد وسط تماشاي فيلم

    1. امیرحسین قربانمهر گفت:

      سلام وقت بخیر. برای بررسی دقیق مشکل لطفا با شماره بخش تعمیرات سرفیس ۸۸۶۴۵۴۷۶ تماس بگیرید. حتما مشکل شما پیگیری و حل خواهد شد.

    1. علی گفت:

      سلام و خسته نباشید
      سرفیس من چند مدت است که کند عمل میکند (ویندوز 10) و بدون شارژر خاموش می شود دلیل آن چیست ؟
      مشکل کندی تقریبا درست شده ولی هنوز هم هست آیا مشکل ویندوز است ؟

      1. فرشته نزاکتی گفت:

        سلام
        ممکن است مشکل از ویندوز باشد. به شما پیشنهاد می‌کنم به مراکز تعمیرات سرفیس مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *