دانستنی ها

از مشخصات تبلت سرفیس پرو ۲ (Surface pro 2) چه می‌دانید؟

تعمیر سرفیس پرو ۲

 

اگر قصد خرید یک تبلت سرفیس پرو ۲ را دارید قبل از هر چیز باید اطلاعاتی از مشخصاتش داشته باشید. در این مطلب مشخصات تبلت سرفیس پرو ۲ همراه با قیمت آن جهت شناخت بهتر این دستگاه به شما ارائه شده است.

اگر داستان اولین مدل های سرفیس یعنی سرفیس پرو و سرفیس RT را خوانده باشید به خاطر می‌آورید که کمپانی مایکروسافت یک شکست اساسی در این دو دستگاه خورد. بعد از این دو دستگاه سرفیس ۲ و سرفیس پرو ۲ ساخته شدند. امروز می‌خواهیم از مشخصات سرفیس پرو ۲ بگوییم.

 

مشخصات تبلت سرفیس پرو ۲

  • تبلیت سرفیس پرو ۲ درست مانند سرفیس پرو ۱۰.۶ اینچی است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. درست است که این صفحه نمایش درست مشابه مدل قبلی است ولی مایکروسافت اعتقاد دارد که کیفیت تصویر در این مدل بهتر شده است.
  • پردازنده این تبلت مایکروسافت، پردازنده Core i5 اینتل است که مصرف انرژی‌ کمتری نسبت به نسل‌های قبلی‌اش دارد. فرکانس این پردازنده تا ۱.۶۰ گیگاهرتز می‌رسد. پردازنده گرافیکی دستگاه هم Intel HD Graphics 4400 است.
  • طبق ادعای مایکروسافت مصرف انرژی سرفیس پرو ۲ بیش از ۷۵درصد نسبت به سرفیس پرو بهتر شده است. این تبلت باید بتواند با هر بار شارژ شدن ۷ تا ۱۰ ساعت کار کند.
  • همزمان با معرفی این محصول توسط مایکروسافت در سال ۹۲، کیبورد مخصوص آن هم معرفی شد. کیبوردی که می‌تواند با اتصال با تبلت آن را تبدیل به یک لپ تاپ کند. ضمنا این کیبورد باتری داخلی دارد و از شارژ دستگاه استفاده نمی‌کند. پس سرفیس پرو ۲ اصولا با کیبورد و قلم خرید و فروش می‌شود.
  • این دستگاه ۳ درگاه USB 2.0، یک درگاه USB 3.0، یک درگاه اترنت، یک درگاه MiniDisplay و یک درگاه ورودی و خروجی صدا دارد. همچنین می‌تواند اتصال Wi-Fi یا Bluetooth برقرار کند.
  • تاچ کاور این دستگاه ۱۰۹۲ سنسور لمسی دارد تا دقت دریافت دستورات لمسی توسط کاربر زیاد شود. همچنین دستگاه می‌تواند تا ۱۰ لمس را به صورت همزمان دریافت کند.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: روشن نشدن سرفیس پرو

مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس پرو ۲

مرکز تعمیر سرفیس ناوک متخصص در تعمیرات سرفیس.

  • تبلت سرفیس پرو ۲ یک کاور جدید برای علاقه‌مندان به موسیقی نیز دارد. این کاور باعث می‌شود دسترسی به تنظیمات موسیقی آسان‌تر باشد. ضمنا جنس بدنه این دستگاه از آلیاژ منیزیوم است.
  • پایه این دستگاه می‌تواند در دو زاویه ۲۲ درجه و ۵۵ درجه تنظیم شود. ضخامت دستگاه هم ۱۳.۴ میلی‌متر است.
  • سیستم عامل سرفیس پرو ۲ Windows 8.1 Pro است. وزنش هم ۹۰۷ گرم می‌شود.
  • این تبلت در چند مدل عرضه شده است: ارزان‌ترین مدل ۶۴ گیگ حافظه و ۴ گیگ رم دارد. گزینه‌های دیگر هم ۱۲۸ گیگ حافظه با ۴ گیگ رم، ۲۵۶ گیگ حافظه با ۸ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه با ۸ گیگ رم هستند. البته این دستگاه می‌تواند کارت حافظه هم داشته باشد و بیشترین ظرفیتی که ساپورت می‌کند ۶۴ گیگ است.
  • تبلت سرفیس پرو ۲ یک دوربین عقب و یک دوربین جلو دارد که هر دو ۱ مگاپیکسلی هستند و می‌توانند با رزولوشن 1280 در 720 فیلمبرداری کنند.
  • قیمت یک تبلت سرفیس پرو ۲ نو در آمازون 294.48 دلار است. توجه داشته باشید که تولید این دستگاه دیگر متوقف شده است و الان اگر مدل‌های این دستگاه که خرید و فروش می‌شود دست دوم است. این قیمت می‌تواند ملاک خوبی برای خرید و فروش این دستگاه باشد.

در پایان در نظر داشته باشید که مرکز تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک آماده ارائه خدمات تعمیرات تخصصی سرفیس٬ تعمیرات تخصصی سرفیس پرو٬ تعمیرات تخصصی سرفیس بوک و تعمیرات تخصصی دیگر محصولات سرفیس به شما عزیزان می‌باشد.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: سرفیس پرو ایکس چیست؟

شما درباره تبلت سرفیس پرو ۲ چه نظری دارید؟ آیا تا به حال با این دستگاه کار کرده‌اید؟ اگر سوال یا تجربه‌ای در این زمینه دارید آن را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “از مشخصات تبلت سرفیس پرو ۲ (Surface pro 2) چه می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *