دانستنی ها

ساخت وب سایت با گوشی اندروید با اپلیکیشن simdif

 

در این نوشته می خواهیم اپلیکیشن کاربردی SimDif که یک Website Builder for Android است را معرفی کنیم! نرم افزار یاد شده به ما کمک می کند تا با کمک گوشی یا تبلت اندرویدی خود یک وبسایت شخصی ساده طراحی کنیم بدون اینکه دانش برنامه نویسی داشته باشیم.

 

ساخت وب سایت بدون برنامه نویسی با SimDif

داشتن یک وبسایت بدون هزینه کردن برای کدنویسی آن رویای شرکت های زیادی است. یکی از اپلیکیشن های کاربردی در این زمینه SimDif بوده که البته در پلی استور از آن به Website Builder for Android نام برده شده است. یعنی برای دانلود آن بهتر است این عبارت را سرچ کنید. هدف این نرم افزار امکان داشتن پلتفرمی کاملاً ساده برای طراحی سایت است به طوری که حتی کسانی که برنامه نویسی بلد نیستند هم بتوانند با آن کار کنند.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: کنترل گوشی با کامپیوتر از راه دور

روش کار با نرم افزار SimDif

شما اول باید SimDif  را نصب کنید و در آن حساب کاربری خود را بسازید. بعد از آن به قابلیت های زیادی به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت که فورا شما را سر اصل مطلب می برد.

گام بعدی مشخص کردن تم کلی وبسایت مورد نظر است. و بعد از آن می توانید المان های مختلف را در جای دلخواه بچینید.

SimDif SimDif

SimDif اجازه انجام کارهای مختلف از جمله تغییر فونت یا تصاویر هدر و فوتر (استفاده از فونت و تصویر شخصی و یا استفاده از موارد از پیش آماده در برنامه) ، ایجاد منوی شخصی، تغییر بافت پس زمینه و … را به شما می دهد.

 

در بدنه وبسایت نیز می توانید هر چیز دلخواه اعم از تصویر، نوشته، ویدئو و …. قرار دهید و SimDif به خوبی آنها را مدیریت می کند. همچنین می توانید آیکون شبکه های اجتماعی خود را وارد کنید و این آیکون ها را به لینک اصلی آنها مرتبط کنید تا بازدید کنندگان بتوانند وارد صفحات مجازی شما نیز بشوند. به طور کلی امکان درج لینک در هر قسمتی از SimDif وجود دارد.

SimDif

SimDif می داند که امروزه اکثر افراد برای وب گردی بیشتر از گوشی و تبلت استفاده می کنند تا رایانه. از این رو تلاش کرده تا قالب های خود را ریسپانسیو طراحی کند جوری که وبسایت ها چه در ابعاد کوچک چه ابعاد بزرگ از جلوه خوبی برخوردار باشند. شما برای تصاویری که خودتان در برنامه قرار می دهید می‌توانید وب سایت‌تان را با تغییر رزولیشن به میزان دلخواه برای نمایش تصویر در گوشی یا دسکتاپ بهینه کنید.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: پست گذاری خودکار در کانال تلگرام با روبات بدون برنامه نویسی

ضمنا شما می توانید از امکانات متنوع رایگان این اپلیکیشن استفاده کنید و حتی وبسایت خود را به صورت آنلاین در اختیار دیگران قرار دهید فقط چیزی که باید بدانید این است که در وب سایت شما با پسوند simdif.com در انتها نمایش داده خواهد شد.

البته اگر شما دامنه و هاست خود را دارید باز هم می توانید از SimDif برای طراحی وبسایت بهره ببرید. انجام این کار هم رایگان است. اما اگر نیازمند داشتن قابلیت E-Commerce  یا فروشگاه در وبسایت خود هستید باید نسخه پرمیوم را خریداری کنید.

در انتها باید گفت علی رغم اینکه SimDif امکانات خیلی حرفه ای که یک وبسایت با دانش کدنویسی ارائه می دهد را نمی تواند داشته باشد اما برای داشتن یک وبسایت اولیه و با امکانات روزمره بسیار مناسب است و خیلی از نیازها را برطرف می کند. پس پیشنهاد می کنیم لذت کار با این اپلیکیشن را از دست ندهید.

شما هم اگر تجربه‌ای از کار کردن با SimDif یا روش های دیگر ساخت وب سایت بدون کدنویسی دارید با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۱ رای
بازگشت به لیست

8 دیدگاه در “ساخت وب سایت با گوشی اندروید با اپلیکیشن simdif

  1. سجاد گفت:

    این سایت مزخرف مزخرفه اصلا برای شروع کار نمیکنه

  2. شکوفه گفت:

    سلام، برای دانلود برنامه simdif باید چه کنم؟

  3. کارو گفت:

    وبلاگ‌عالی

  4. کارو گفت:

    عالی‌خیلی‌عالی‌انیمیشن‌

  5. کارو گفت:

    عالی

  6. سهراب فراهی گفت:

    سلام خوش.آمدبه.این.سایت

  7. سهراب فراهی گفت:

    سلام خوش.آمدبه.این.سایت من

  8. Edris گفت:

    سلام چجور امکانش هست این پسوند رو از انتها برداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *