دانستنی ها

در این روزهای تعطیلی با خانواده دابسمش بسازید! (آموزش ساخت دابمسش)

آموزش ساخت دابمسش

 

حتما شما هم کلیپ هایی دیده‌اید که فیلمی با یک دیالوگ معروف، یک آهنگ و… در حال پخش است و افراد روی این صداها لب می‌زنند و ادا درمی‌آورند! برخی از این فیلم‌های سرگرم‌کننده خیلی هم خنده‌دار هستند. حالا در این روزها که همه خانه‌نشین شده‌اند ساختن دابسمش با اعضای خانواده می‌تواند یک سرگرمی جالب باشد. شما پس از ساختن دابسمش می‌توانید با دیگر اپلیکیشن های ویرایشگر فیلم هم فیلم‌تان را ویرایش کنید. بیایید ببینیم دابستمش چگونه ساخته می‌شود.

دابسمش چیست؟

اصلا خود اسم دابسمش یا Dubsmash اسم یک اپلیکیشن است. این اپلیکیشن هم روی اندروید هم روی آی او اس قابل اجراست و کارش هم اینطوری است که باید ابتدا یک صدا انتخاب کنید و بعد روی آن صدا لب بزنید. درست برعکس کاری که دوبلورها انجام می‌دهند. اپلیکیشن Dubsmash را سه برنامه‌نویس آلمانی نوشته‌اند و این اپلیکیشن به سرعت سراسر دنیا محبوب شده است. طوری که حتی دیده شده در تلویزیون هم از آن بهره می‌برند (مثلا در ایران می‌توان به مسابقه ثانیه ها اشاره کرد که از این ایده بهره برده) یا بسیاری از سلبریتی‌ها به خاطر خوب لب زدن‌شان یا دابسمش‌ های جالب‌شان معروف شده‌اند.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:

چگونگی راه اندازی کلاس مجازی و جلسات آنلاین در شرایط تعطیلی

آموزش ساخت دابمسش

آموزش ساخت دابمسش

 

آموزش ساخت دابسمش

  • برای ساخت دابسمش ابتدا باید اپلیکیشن Dubsmash را از مارکت مربوط به سیستم عامل گوشی‌تان دانلود کنید و پس از نصب آن درش ثبت نام کنید. گزینه ثبت نام Sign Up است و برای ثبت نام باید ایمیل، نام کاربری، کشور، تاریخ تولد و شماره تلفن خود را وارد کنید. البته تاریخ تولد شما حتما باید به گونه‌ای باشد که سن شما حداقل ۱۸ سال بشود.
  • بعد با نام کاربری‌تان باید وارد برنامه شوید. با ثبت نام شما در این اپلیکیشن پروفایلی به شما تعلق می‌گیرد که تمام صداهایی که آپلود می‌کنید و تمام فیلم های دابسمشی که می‌سازید آنجا ذخیره می‌شود.
  • حالا اگر می‌خواهید اقدام به ساخت یک دابسمش کنید ابتدا یک صدا یا موزیک انتخاب کنید. شما می‌توانید صدای مدنظرتان را ابتدا در برنامه جستوجو کنید چون شاید این صدا را قبلا یک نفر دیگر آپلود کرده باشد. بعد از پیدا کردن صدا می‌توانید دکمه پلی را بزنید و آن را گوش کنید، ببینید همان چیزی که می‌خواهید هست یا نه؟
  • بعد از انتخاب یا آپلود صدا (با زدن گزینه Import a Sound و سپس زدن Add Sound) باید با دوربین گوشی یک فیلم ۱۰ ثانیه ضبط کرده و درش لب بزنید.
  • وقتی روی گزینه دوربین می‌زنید فیلمبرداری شروع می‌شود.
  • پس از فیلمبرداری فیلمی که درست کردید را ببینید و اگر از آن راضی نبودید می‌توانید اقدام به ضبط یک فیلم دیگر کنید یا همان را ذخیره کنید.
  • فیلم‌های ذخیره شده به پوشه Movies حافظه گوشی‌تان می‌روند.
  • یک روش دیگر برای استفاده از آهنگ و صدا در دابسمش رفتن به سایت dubsmash.comو قسمت Select Sound است. شما وقتی اینجا روی Choose File بزنید و تنظیمات را روبراه کنید با زدن گزینه Save فایل صوتی مدنظر در پروفایل دابسمش‌تان ذخیره می‌شود و آنجا برای شما قابل استفاده است.

توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: بازی های مناسب برای کودکان بزرگتر از ۵ سال

شما از چه ترفندهایی برای ساخت دابسمش بهره می‌برید؟ نظرات و سوالات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت ناوک با ما در میان بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۲ از ۵
از مجموع ۴ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *