دانستنی ها

گلکسی M51 احتمالا دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی خواهد داشت

گوشی سامسونگ گلکسی m51

طبق شایعات منتشر شده احتمالا میان‌رده جدید سامسونگ یعنی گلکسی M51 قرار است از از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی استفاده کند.

گوشی گلکسی M51 گوشی جدید و میان‌‌رده سامسونگ به حساب می‌آید که قرار است در سه ماه پایانی سال منتشر شود. گفته می‌شود احتمالا این گوشی سپتامبر امسال (شهریور و مهر 1399) در هند معرفی و عرضه خواهد شد.

البته سامسونگ هنوز به طور رسمی نامی از این گوشی به میان نیاورده است . تنها ماه گذشته، یکی از گوشی‌های معرفی نشده در بنچمارک گیگ‌بنچ با شماره مدل SM-M515F ظاهر شد. برخی بر این باور هستند که این شماره مدل، همان گوشی M51 است.

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد پس باید منتظر یک گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون 675 و هشت گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 10 باشیم.

در ابتدا گفته می‌شد این گوشی از مجموعه دوربین سه گانه بهره می‌برد اما مدتی بعد خبر دیگری منتشر شد.

در این خبر گفته شده بود که گوشی جدید سامسونگ از مجموعه دوربین چهارگانه بهره خواهد برد و دوربین اصلی آن نیز 64 مگاپیکسل خواهد بود.

حال رسانه سم‌موبایل طبق ادعای جدید خود می‌گوید گوشی گلکسی M51 در کنار دوربین 64 مگاپیکسلی خود به یک دوربین فوق عریض با حسگر 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

هنوز اطلاعات خاصی از دو دوربین دیگر این گوشی در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها حسگر ماکرو و دیگری نیز برای عمق‌سنجی صحنه‌ها باشد. برخی بر این باورند ماژول به کار رفته در این گوشی دقیقا مانند گوشی گلکسی A51خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی m51

گوشی گلکسی M51 احتمالا از قابلیت Single take استفاده خواهد کرد

به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد برای جلب رضایت کاربران،دست به تغییراتی در دوربین‌های گوشی‌های میان رده خود بزند.

به همین منظور در نظر دارد برخی از قابلیت‌های نرم افزاری دوربین گوشی‌های پرچمدار خود را به گوشی‌های میان رده خود اضافه کند.

پیش از این اعلام شده بود گوشی گلکسی M31s از حسگر 64 مگاپیکسل بهره می‌برد. همچنین گفته شده بود از قابلیت Single Take نیز استفاده خواهد کرد.

حال با در نظر گرفتن این موضوع و اینکه M51 قطعا باید مدلی بالاتر از مدل M31s باشد، باید توقع داشته باشیم که گوشی M51 نیز از قابلیت single take بهره ببرد.

همچنین سامسونگ پیش‌تر نیز وعده گوشی‌های میان رده با کیفیت بهتر و قیمت ارزان‌تر داده بود. بدون شک قابلیت single take می‌تواند ادعای سامسونگ را تایید کند.

همچنین مشخصاتی از گوشی گلکسی M51 منتشر شده است. طبق این اخبار این گوشی از باتری 7000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند. همچنین گفته شده است باتری این گوشی با فناوری شارژ سریع 15 وات شارژ خواهد شد.

این تمام اطلاعاتی است که تا به امروز از گوشی سامسونگ گلکسی M51 منتشر شده است و هنوز مشخصات این گوشی رسما توسط سامسونگ تایید نشده است.

منبع: gsmarena

ناوک، مرکز تعمیرات تخصصی انواع تلفن همراه و واردکننده قطعات

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *