دانستنی ها

گوشی پوکو X3 NFC شیائومی معرفی شد

گوشی پوکو X3 NFC

شیائومی یکی از کمپانی‌های معروف چینی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند می‌باشد که در سایر دیگر شرکت‌ها فعالیت می‌کند. شیائومی به تازگی از برند جدید خود یعنی پوکو رونمایی کرده است به نظر می‌رسد به زودی محصول جدیدی از آن با نام پوکو X3 NFC روانه بازار شود.

انتخاب این نام از سوی شیائومی به دلیل برخورداری این گوشی از تراشه NFC است، اما پوکو X3 NFC ویژگی‌های جذاب دیگری نیز دارد. محصول جدید شیائومی از تراشه‌ی اسنپدراگون 732G استفاده می‌کند، پردازنده‌ای که به گفته‌ی شیائومی قوی‌ترین پردازنده نسل 4G میان مدل‌های مختلف اسنپدراگون سری 700 می‌باشد.

در پنل جلویی این گوشی شاهد صفحه نمایش 6.67 اینجی با پنل LCD هستیم که رزولوشن آن FHD+ می‌باشد. نرخ بروزرسانی تصاویر در این گوشی 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی در آن نیز 240 هرتز می‌باشد که این میزان سبب می‌شود تا کاربران در تجربه بازی‌های موبایل تجربه‌ی بهتری داشته باشند. برخورداری از ابعاد 20:9 سبب شده تا با نمایشگری کشیده رو به رو باشیم.

گوشی شیائومی X3 NFC

مشخصات دوربین گوشی X3 NFC

در بالای صفحه نمایش نیز شاهد حفره‌ای برای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با درجه دیافراگم F/2.2 هستیم.

در پنل پشتی نیز می‌توان شاهد دوربین چهارگانه باشیم. دوربین اصلی با کیفیت 64 مگاپیکسل با حسگر IMX682 سونی و درجه دیافراگم F/1.73 ، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 119 درجه‌ای و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با امکان فوکوس سوژه از فاصله‌ی 4 سانتی متری و دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر نیز برای سنجش میزان عمق تصاویر.

شیائومی همچنین ادعا می‌کند که از هوش مصنوعی با ویژگی‌هایی از جمله Skyscaping 3.0 در دوربین پوکو X3 NFC استفاده شده تا کیفیت عکاسی در شب به مراتب بهتر باشد.

گوشی پوکو X3 NFC

همچنین در این گوشی از باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است که برای محصولات میان‌رده بسیار مناسب می‌باشد همچنین امکان شارژ 33 واتی با استفاده از شارژ موجود در داخل جعبه‌ی محصول فراهم خواهد بود. برای شارژ و یا انتقال اطلاعات نیز می‌توان از درگاه USB-C انتهای دستگاه استفاده کرد. در کنار این درگاه، جک 3.5 میلی‌متری نیز قرار دارد.

محصول جدید شرکت شیائومی از دو بلندگوی استریو با کیفیت استفاده خواهد کرد. همچنین از ارتباطات بلوتوث 5.1 و WI-FI a/b/h/n/ac نیز پشتیبانی می‌کند. در کنار این موارد این گوشی از گواهی IP53 و محافظ گوریلا گلس 5 نیز برخوردار است.

انتظار می‌رود مدل مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 229 یورو و مدل 128 گیگابایتی آن به قیمت 269 یورو از 11 سپتامبر عرضه شود.

بیشتر بخوانید: گوشی شیائومی k30 اولترا معرفی شد

منبع: gsmarena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *