دانستنی ها

گوشی نوکیا 5.4 با پردازنده اسنپدراگون 662 معرفی شد

نوکیا 5.4,گوشی نوکیا

گوشی نوکیا 5.4 ، جدیدترین محصول میان رده نوکیا است که به تازگی معرفی شده است. نوکیا 5.4 با پردازنده اسنپدراگون 662 و دوربین چهارگانه معرفی شده است که در ادامه به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.

نوکیا در چند سال اخیر سعی کرده است با عرضه محصولات میان رده و با کیفیت به صحنه رقابت بازگردد و با برندهای معروف و پر فروش دیگر مانند سامسونگ، هواوی و به تازگی شیائومی رقابت کند. حال نوکیا محصول میان رده دیگری را وارد بازار کرده است. گوشی نوکیا 5.4 محصول جدید این کمپانی بزرگ و نام آشنا است که به تازگی معرفی شده است.

مشخصات گوشی نوکیا 5.4

آخرین گوشی ساخته شده نوکیا از پردازنده اسنپدراگون 662 بهره می‌برد. همان طور که می‌دانید پردازنده‌های اسنپدراگون قدرت بسیار زیادی دارند و حتی از پردازنده‌های اگزینوس سامسونگ و مدیاتک عملکرد بهتری دارند و به همین دلیل گوشی نوکیا 5.4 از این پردازنده استفاده کرده است و می‌تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران این کمپانی باشد.

در کنار پردازنده اسنپدراگون 662 ، نوکیا از 4 گیگابایت رم برای این گوشی استفاده کرده است تا در پردازش بازی‌ها و برنامه‌ها کوچیک‌ترین مشکلی برای کاربران بوجود نیاید. همچنین این کمپانی در نظر دارد گوشی نوکیا 5.4 را در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه کند. البته امکان استفاد از Micro SD در هر دو نسخه وجود دارد و کاربران می‌توانند از این حافظه جانبی نیز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید :گوشی نوکیا C1 Plus با قیمت ۶۹ یورو معرفی شد

میان رده جدید نوکیا مجهز به صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع IPS LCD است و رزولوشن این نمایشگر HD+ است و کیفیت فیلم‌ها و تصاویر در آن مناسب بوده و رضایت بخش است. در بخش بالای این گوشی یک حفره قرار دارد که در آن دوربین سلفی تعبیه شده است. دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسل است و برای یک گوشی میان رده ارزان قیمت مناسب است.

گوشی نوکیا 5.4 از دوربین چهارگانه بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در کنار این دوربین، یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر واید ، یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای ثبت عمق تصاویر و یک دوربین دیگر برای ثبت تصاویر ماکرو قرار داده شده است.

دوربین گوشی نوکیا 5.4

نوکیا 5.4 از یک باتری 4000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند و قرار است با سیستم عامل اندروید 10 عرضه شود. البته طبق اخبار منتشر شده، به زودی این گوشی به اندروید 11 ارتقا خواهد یافت.

گوشی Nokia 5.4 با قیمت 189 یورو در دو رنگ آبی و بنفش در بازار اروپا عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی در بازار آمریکا، آسیا و آفریقا در دسترس خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “گوشی نوکیا 5.4 با پردازنده اسنپدراگون 662 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *