دانستنی ها

کامپیوتر MSI PRO 22XT معرفی شد

کامپیوتر MSI PRO 22XT

کمپانی معروف MSI از کامپیوتر جدید خود یعنی کامپیوتر MSI Pro 22XT رونمایی کرد. بدون شک MSI یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در حوزه فناوری و سخت افزار است. این کمپانی همیشه در تلاش است تا محصولات خاص خود را با بهترین قطعات و ویژیگی‌ها عرضه کند. شاید بتوان گفت MSI یکی از کمپانی‌هایی است که همیشه سعی می‌کند لوازم و قطعات لوکس بسازد و از این حیث همیشه قیمت بیشتری نسبت به رقبا دارد.

کامپیوتر MSI PRO 22XT، محصول جدید این کمپانی خواهد بود و برای استفاده‌های شخصی و تجاری بسیار مناسب است. این کامیپوتر با مشخصات خاص و ویژگی‌های برتر خود، می‌تواند کارایی خاصی ارائه بدهد و نظر کاربران را جلب کند.

مشخصات کامپیوتر MSI PRO 22XT

کامپیوتر MSI Pro 22XT، یک رایانه شخصی ALL IN ONE می‌باشد که با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند سبک زندگی افراد را تغییر دهد. MSI در این کامپیوتر از صفحه نمایش IPS با کیفیت بسیار بالا استفاده کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد رزولوشن این صفحه نمایش 1080 بوده و از این حیث جزئیات و کیفیت رنگ و بافت‌ها بسیار بالا خواهد بود. همچنین MSI گفته است، زاویه دید در این نمایشگر بسیار بهینه است و از هر طرف می‌توان جزئیات را بدون از دست دادن کیفیت مشاهده کرد.

کامپیوتر MSI PRO 22XT

همچنین گفتنی است که این کامپیوتر قابل ارتقا است. صفحه نمایش این کامپیوتر با قابلیت دریافت 10 لمس هزمان، تجربه‌ی لذت بخشی را برای کاربر به همراه خواهد داشت. همچنین گفته شده است زمان پاسخ‌گویی این صفحه نمایش بسیار سریع است.

هاردیسک آن نیز قابل ارتقا می‌باشد. همچنین این کامپیوتر از طراحی VESA نیز بهره می‌برد و باعث می‌شود تا کاربران بتوانند آن را در هر جایی که می‌خواهند قرار بدهند.

همچنین اگر نیاز به دید بیشتری داشته باشید می‌توانید MP241 را به درگاه HDMI موجود در این کامپیوتر متصل کنید. MP241 در اصل یک مانیتور حرفه‌ای با پنل IPS است. طراحی این مانیتور VESA است و کاربران می‌توانند همزمان با کامپیوتر MSI PRO 22XT، این مانیتور را بر روی دیوار نصب کنند و در وقت خود صرفه جویی کنند. در کل استفاده از این سیستم به این جهت می‌باشد که کاربران در وقت خود صرفه جویی کنند.

در مجموع می‌توان محصول جدید MSI را یکی از بهترین محصولات دانست که نیاز کابران را در هر حوزه‌ای که باشند می‌تواند برطرف کند.

دیدگاه شما کاربران ناوک در این زمینه چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *