دانستنی ها

چه مواردی باعث کند شدن سرعت کامپیوتر میشوند؟

چه مواردی باعث کند شدن سرعت کامپیوتر میشوند؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث کندی سرعت کامپیوتر شما می شود، در اینجا به چند دلیل واضح  که ممکن است در کمین کامپیوتر شما باشد، خواهیم پرداخت.

رم

این یکی از دلایل واضح است که ممکن است باعث کند شدن کامپیوتر شما شود، اگر چند وظیفه را با هم انجام می دهید، RAM با ظرفیت بالاتر ضروری است. این ممکن است به نوع RAM شما از 1600MHZ بستگی داشته باشد؟ DDR3،DDR4. بدیهی است که MHZ هرچه بیشتر باشد، بهتر است.

هارد دیسک

شما ممکن است فکر کنید که گرفتن یک پردازنده باعث سرعت بخشیدن به رایانه شما می شود، این همیشه درست نیست. تهیه HDD سریعتر یا تهیه SSD چیزی است که ما توصیه می کنیم. این از گرم شدن، سر و صدای زیاد جلوگیری می کند و تقریباً 2.5 X سرعت بوت و زمان بارگیری برنامه را افزایش می دهد.

پردازنده

اگر از پردازنده 6-7 ساله استفاده می کنید، دیگر شانس ندارید. بهترین کار این است که پردازنده جدید را تعویض کنید یا پردازنده جدید را به طور کلی تهیه کنید.

ویروس

موجودات کوچک تند و زننده در کمین کامپیوتر شما ممکن است مقصر کامپیوتر کند شما باشند، حتی اگر تازه یک دستگاه جدید خریداری کرده اید و هنوز فکر می کنید سرعت آن کند است. کاری که می توانید برای حذف ویروس انجام دهید بروزرسانی به آخرین نسخه جدید ویندوز است. 80٪ از مشکلات را برطرف می کند، نصب windows Defender و آخرین چاره این است که یک برنامه ضد ویروس تهیه کنید. در اینجا در tech fix مالزی آنتی ویروس kaspersky را توصیه می کنیم.

کاربرد زیاد

اگر برنامه های زیادی روی رایانه شما نصب شده باشد، لازم است برنامه هایی را که ممکن است نیازی به نصب آنها نداشته باشید، حذف کنید، این برنامه های اضافی ممکن است بعضی اوقات بدون دلیل سرویس ها و پردازش ها را در پس زمینه بارگیری کرده و حافظه را مصرف کنند. ممکن است بخواهید آنها را بکشید تا کمی به رایانه شما کمک کند.

برنامه های راه اندازی

 به خود لطف کنید و برنامه های راه اندازی را از سیستم عامل خود حذف کنید، این باعث بارگیری رایانه شما می شود تا tp را ببینید دکمه مشغول ماوس نیست

سرعت کامپیوتر را بهبود ببخشید

با داشتن بسیاری از برنامه ها و ویژگی های خارق العاده که امروزه در رایانه شما موجود است، به سختی می توان با گذشت زمان با شلوغی عمومی وزن کرد. آن وقت است که می توانیم کمک کنیم! ما می توانیم طیف گسترده ای از گزینه ها را برای سرعت بخشیدن به کامپیوتر کسل کننده شما فراهم کنیم، از ارائه سخت افزار اضافی برای ارتقا کامپیوتر با سرعت بیشتر، تا حذف پرونده های غیرضروری که ممکن است باعث شود قدرت پردازش شما متوقف شود.

   

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *